הטיסה שיצאה מכיוון מיאמי ללוס אנג'לס ביום ראשון האחרון הפכה לדרמטית ומלחיצה במיוחד כשאחד מנוסעיה, המתאגרף האגדי מייק טייסון (57), סבל מבעיה רפואית שדרשה סיוע דחוף.
"מייק עבר מצב חירום רפואי כלשהו על המטוס, ונאלצו להזעיק חובשים", סיפר אחד מהנוסעים לאתר In Touch Weekly. "לפני שהחובשים הגיעו, שאלו אם יש רופא במטוס וההודעה אפילו הופיעה על המסכים של כולם. אנשי הרפואה התבקשו לגשת לדיילים או ללחוץ על כפתור השירות מכיוון שאחד הנוסעים זקוק לטיפול".
3 צפייה בגלריה
מייק טייסון
מייק טייסון
יש רופא על המטוס? מייק טייסון
(צילום: Cooper Neill/Getty Images for Netflix)
הנוסע סיפר שהמקרה התרחש כשלושים דקות לפני נחיתת המטוס והוסיף: "הוא היה במחלקה הראשונה ואנחנו במושבים שליד היציאה. אחרי הנחיתה הם ביקשו מאיתנו להמתין במושבים שלנו כדי שהחובשים יוכלו להיכנס. הדיילת אמרה לנו 'הוא נוסע מאוד חשוב אז אנחנו רוצים לוודא שהוא בסדר'. ידעתי במי מדובר, אבל לחשתי לעברה 'מייק טייסון?' והיא הנהנה לחיוב".
לאחר שהמטוס נחת, הנוסעים המתינו כ-25 דקות עד שהחובשים טיפלו בטייסון והוציאו אותו מהמטוס.
מטעמו של טייסון נמסר: "למרבה המזל, מצבו של מר טייסון מצויין. הוא קיבל סחרחורת ובחילה עקב כיב קיבה כחצי שעה לפני הנחיתה. הוא מודה לצוות הרפואי שסייע לו".
לפי הדיווחים, לפני שהטיסה יצאה לדרך היא עוכבה בשעתיים מכיוון שבעקבות השרב ששרר במיאמי המטוס התחמם מדי ונאלצו להמתין עד שיתקרר. עדי ראייה מספרים: "הייתה הרבה המולה כשמייק הגיע לשער. הרבה מעריצים זיהו אותו והיו כאלה שצילמו. הוא היה מאוד ידידותי ואז עזב את המקום כשנודע שדוחים את הטיסה".
מעבר לדאגה לבריאותו של טייסון, המקרה מעורר הרבה עניין הודות לעובדה שבעוד פחות מחודשיים, ב-20 ביולי, הוא אמור לקיים קרב מול המתאגרף וכוכב הרשת ג'ייק פול בן ה-27 - כלומר צעיר ממנו בשלושים שנה. למרות השמועות על ביטול הקרב בעקבות התקרית, פול מתעקש שהקרב ייערך כמתוכנן וכתב: "אתם אוהבים להפיץ שטויות למען הקלקות ולייקים לפני שאתם יודעים את העובדות. שום דבר לא השתנה".
על הקרב, שייערך בטקסס, אמר לאחרונה פול: "מייק טייסון הוא רוצח, הוא חסר רחמים. הוא האלוף האכזרי ביותר שהיה אי פעם. אז עליי לתעל את אנרגיית מייק טייסון הזו כדי לגמור אותו. והאגדה חייבת ליפול".
טייסון מצידו, הודה שהוא מגיע לקרב עם חששות: "עם כל דבר שמפחיד אותי – אני מתעמת. כזה אני. כרגע אני פוחד פחד מוות, אבל ככל שהקרב מתקרב כך אני נרגע יותר בגלל שזו המציאות, ובמציאות – אני בלתי מנוצח".
3 צפייה בגלריה
מייק טייסון ג'ייק פול
מייק טייסון ג'ייק פול
יש הימורים על המנצח? טייסון וג'ייק פול
(צילום: Cooper Neill/Getty Images for Netflix)
הקרב המדובר, שישודר בנטפליקס, יהיה הראשון של טייסון מאז שנת 2020, אז נלחם נגד רוי ג'ונס ג'וניור בקרב ראווה שהסתיים בשוויון. טייסון נחשב לאחת מאגדות האגרוף הגדולות ביותר והיה אלוף העולם במשקל גבוה בין השנים 1987-1990. הוא פרש בשנת 2005.
פול לעומתו, החל את דרכו בתור שחקן וכוכב דיסני, הפך לכוכב רשת והחל להתאגרף באופן מקצועי רק בשנת 2020 - אבל הוכיח את עצמו וזכה בתשעה מתוך עשרת הקרבות האחרונים שלו.
3 צפייה בגלריה
מייק טייסון בתחילת דרכו כמתאגרף מקצועני
מייק טייסון בתחילת דרכו כמתאגרף מקצועני
"במציאות – אני בלתי מנוצח". מייק טייסון בתחילת דרכו כמתאגרף מקצועני
(צילום: AP)