3 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טראוויס סקוט
קיילי ג'נר טראוויס סקוט
תסתכל מה פספסת. טראוויס סקוט וקיילי ג'נר
(צילום: Gettyimage)
שלוש שנים לאחר שחזרו זו לזרועותיו של זה, קיילי ג'נר וטראוויס סקוט שוב נפרדו, כך דיווח היום (שבת) מגזין Us Weekly. "קיילי וטראוויס שוב חופשיים", סיפר מקורב למגזין. "הם היו אמורים לבלות את החגים ביחד אבל היא נסעה לאספן כדי להיות עם משפחתה וחבריה". אותו מקורב רכלן הוסיף כי "זה קרה כבר כל כך הרבה פעמים בעבר", והרגיע כשהבהיר כי "הם תמיד יישארו חברים טובים והורים מצוינים".
הפרידה של השניים מגיעה 11 חודשים לאחר שהביאו לעולם בן שני, אח לסטורמי. בתם הבכורה תחגוג בחודש הבא את יום הולדתה החמישי - יום לפני שאחיה הקטן יציין את יום הולדתו הראשון. עד כה אגב, קיילי טרם חשפה את שמו של העולל.
3 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טראוויס סקוט
קיילי ג'נר טראוויס סקוט
אל דאגה סטורמי, הקאמבק מעבר לפינה
(צילום: Gettyimage)
רגע לפני שהם שוב יחזרו (אנחנו די סבורים שזה יקרה) זה הזמן לסקירה קצרה של מערכת היחסים מלאת הטלטלות של השניים: באפריל 2017, זמן קצר לאחר שג'נר נפרדה מבן זוגה הקודם, טייגה, כוכבת הריאליטי וסקוט החלו לנהל רומן תקשורתי. בפברואר 2018 ואחרי שלל שמועות שלא אומתו עד לרגע הלידה, השניים הביאו לעולם את בתם הבכורה סטורמי.
באוקטובר 2019 סקוט וג'נר נפרדו. בזמן שנציגיה של הכוכבת סיפרו שהסיבה לפרידה היא פערים בלתי ניתנים לגישור - אתרי הרכילות מעבר לים דיווחו כי סקוט בגד בה עם אשה אחרת, רוג'ין קאר, שעל פי הדיווחים משכה את תשומת ליבו של סקוט בזכות עמוד האינסטגרם הפרובוקטיבי שלה. "הכל שמועות ושום דבר לא נכון. בבקשה תפסיקו להפיץ שקרים ותניחו לנו, זה משפיע על החיים האמיתיים, תודה", אמרה קאר בתגובה.
מאז, כאמור, הספיקו השניים לחזור, להביא לעולם ילד נוסף וכמו כן לפזר שמועות על נישואים סודיים. ביוני 2021 הגיעה ג'נר יחד עם סקוט וסטורמי לאירוע ה-Parsons Benefit. השלושה דגמנו פוזות משפחתיות על השטיח האדום אבל שיא הערב נרשם כשסקוט עלה לבמה כדי לקבל את אות ההוקרה על תרומתו בתחום האופנה, העיצוב, היזמות והצדק החברתי, וניצל את המעמד כדי לפזר תודות לכולם ועל הדרך - נתן רמז זוגי שאי אפשר היה להתעלם ממנו: "סטורמי אני אוהב אותך ואשתי (באנגלית - wifey), אני אוהב אותך".
זמן קצר לאחר לידתו של בנם, התראיין מקורב לזוג למגזין וסיפר כי הזוגיות של השניים חזקה מתמיד. "הם מעולם לא היו קרובים יותר והתינוק בהחלט קירב ביניהם אפילו יותר. היא כל כך מאושרת על משפחתה וטראוויס מאוד מתרגש". תזכרו מה אמרנו, עוד צפוי לנו קאמבק נוסף!
3 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טראוויס סקוט גראמי
קיילי ג'נר טראוויס סקוט גראמי
שוב פרידה
(AP)