השחקנית רבל ווילסון סיפרה בשבוע שעבר ששחקן שעבדה איתו בעבר מאיים עליה, מכיוון שהקדישה לו פרק לא מחמיא באוטוביוגרפיה שלה ובו היא מספרת על היחס הלא נעים שקיבלה ממנו.
"החלאה הזה מאיים עליי, הוא שכר צוות של יחסי ציבור וסוללת עורכי דין. הוא מנסה למנוע מהתקשורת לסקר את הספר החדש שלי אבל הספר ייצא וכולכם תדעו את האמת", אמרה בסטורי לעוקביה.
ובכן, ווילסון לא נרתעה מהאיומים וחשפה מי הוא אותו שחקן. הבוקר (ב') היא פרסמה סטורי בו כתבה: "עורכי דין או יח"צני ניהול משברים לא יאיימו עליי או ישתיקו אותי. ה'חלאה' שעליו אני מדברת בפרק אחד בספר שלי, הוא סשה ברון כהן".
2 צפייה בגלריה
רבל ווילסון סשה ברון כהן
רבל ווילסון סשה ברון כהן
תקראו הכל בספרה החדש. סשה ברון כהן ורבל ווילסון
(צילום: AP)
השניים שיחקו ביחד בסרט "גרימסבי" שיצא בשנת 2016, ובו ווילסון גילמה את בת זוגו של ברון כהן, שהיה בין תסריטאי ומפיקי הסרט. מלבד העובדה שהחוויה של ווילסון לא הייתה טובה – היא בהחלט לא הייתה שווה את הטרחה כי הסרט נכשל, בקופות ואצל המבקרים כאחד.
בשבוע שעבר ווילסון סיפרה שבספרה Rebel Rising, שייצא לאור בשני באפריל, היא מדברת על שחקן מאוד לא נחמד, בלשון המעטה, שעבדה לצידו בעבר. "כשרק הגעתי להוליווד, אנשים אמרו לי שהם לא מוכנים לעבוד עם חלאות וחשבתי שזה הגיוני, אבל הבנתי את זה באמת רק לאחר מכן, כשעבדתי עם חלאה גדולה ועכשיו גם לי יש מדיניות של 'בלי חלאות'". היא הוסיפה: "הפרק על החלאה המדוברת הוא פרק 23. האיש הזה הוא חלאה רצינית".
בסוף השבוע, וילסון עדכנה שאותו שחקן בעל אישיות מפוקפקת לכאורה, גילה שהוא מופיע בספרה החדש וכאמור, שכר סוללת עורכי דין ויח"צנים על מנת שינהלו עבורו את המשבר. בתגובה, היא החליטה לא לחכות לצאתו של הספר, וגילתה כבר עכשיו במי מדובר.
ווילסון רמזה בעבר על חילוקי הדעות שהיו לה עם ברון כהן, כשסיפרה בריאיון שהתעקש שתתפשט במהלך צילומי הסרט והיא סירבה בתוקף. "יש לנו את אותה סוכנת, אז אמרתי לו: 'סשה, אני אתקשר לסוכנת שלנו ואגיד לה כמה אתה מטריד אותי'. בכל יום הוא היה אומר לי 'תתפשטי, זה יהיה מצחיק. חשבתי שניצחתי בוויכוח כשהוא שכר כפילת גוף, אבל ביום האחרון הוא שאל 'רבל, את יכולה לדחוף את האצבע שלך לתחת שלי?'. שאלתי אותו למה הוא מתכוון ושזה לא בתסריט, והוא אמר 'אני אוריד מכנסיים, את תדחפי את האצבע שלך לתחת שלי וזה יהיה קטע ממש מצחיק".
הדובר של ברון כהן מסר: "למרות שאנחנו מעריכים את החשיבות של התבטאות בקול רם, הטענות הכוזבות האלה הופרכו על ידי ראיות מפורטות נרחבות בהם מסמכים בני זמננו, קטעי סרטים ועדי ראיה שנכחו לפני, במהלך ואחרי ההפקה של 'גרימסבי'".
2 צפייה בגלריה
רבל ווילסון וסשה ברון כהן מתוך "גרימסבי"
רבל ווילסון וסשה ברון כהן מתוך "גרימסבי"
רבל ווילסון וסשה ברון כהן מתוך "גרימסבי"
(צילום: AP)