ג'סטין טימברלייק נעצר אמש (שני) אחרי שנתפס נוהג שיכור בלונג איילנד, כך מדווחים אתרי הבידור והחדשות בחו"ל. הוא הואשם בנהיגה בשכרות ואי עצירה בתמרור עצור ושוחרר ללא ערבות.
לפי הדיווחים, הזמר בן ה-43 בילה עם כמה חברים במלון בעיר סאג הרבור ועזב את המקום בסביבות השעה 00:30. זמן קצר אחרי שהחל בנהיגה הוא נעצר. טימברלייק היה לבדו ברכב.
עד ראייה סיפר לאתר Daily Mail: "ג'סטין היה בארוחת ערב עם חברים ומחוץ למסעדה היו ניידות משטרה, כפי שקורה ברוב הלילות. השוטרים מחפשים אנשים שיוצאים ממנה אחרי ששתו. ג'סטין עזב בסביבות השעה 00:30 ונעצר כמעט מיד לאחר שהחל לנהוג. אף אחד לא נפגע ולא הייתה דרמה במקום".
אתר TMZ מדווח שהשוטרים החלו לנסוע בעקבות הכוכב מכיוון שלא עצר בתמרור עצור, ועצרו אותו לאחר שסטה מעט ממסלולו. הם ביקשו ממנו לעשות בדיקת נשיפה אך הוא סירב. בזמן שהם שוחחו איתו, חבריו הגיעו למקום וביקשו מהשוטרים לשחרר אותו אך הם סירבו, אזקו אותו ולקחו אותו לתחנת המשטרה.
מהמשטרה נמסר שהשוטרים הבחינו שעיניו של טימברלייק מזוגגות והריחו אלכוהול בנשימתו. הם ביקשו ממנו לעמוד על רגל אחת, ללכת ולהסתובב אך לטענתם הוא לא הצליח לעשות זאת בהצלחה.
נכון לכתיבת שורות אלה לא נמסרה תגובה מטעמו של הזמר.
טימברלייק נמצא בימים אלו בעיצומו של סיבוב הופעות גדול ואמור להופיע בשיקגו בהמשך השבוע ובניו יורק בשבוע הבא. כרגע לא ידוע מה יעלה בגורל ההופעות האלה.
1 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק
(צילום: Gettyimages)