חודשיים לאחר שג'ודי טרנר סמית' הגישה בקשה לגירושים מבעלה בנפרד ג'ושוע ג'קסון, כוכב "דוסון קריק" המשיך הלאה. אחרי שמוקדם יותר השבוע החלו לצוץ שמועות בדבר רומן חדש המתפתח בין ג'קסון לשחקנית לופיטה ניונגו (40), השניים נתפסו אתמול (ד') בעדשת הפפראצי כשהם מטיילים, יד ביד, בפארק הלאומי בקליפורניה.
3 צפייה בגלריה
ג'ושוע ג'קסון
ג'ושוע ג'קסון
רץ לקשר הבא. ג'ושוע ג'קסון
(צילום: Amy Sussman/Getty Images)
ניונגו, ממש כמו ג'קסון, חזרה לשוק הפנויים פנויות בחודש אוקטובר האחרון לאחר שנפרדה ממי שהיה בן זוגה בשנה האחרונה סלמה מסקלה, מנחה הטלוויזיה ופרשן הספורט, והאשימה אותו בהונאה שגרמה לה לכאב עצום. "יש דברים חשובים יותר שקורים יותר בעולם והמחשבות שלי עם אלה שסובלים", כתבה השחקנית בעמוד האינסטגרם לאחר הפרידה. "כרגע זה הכרחי עבורי לשתף את האמת שלי ולהתנתק באופן פומבי ממישהו שאני כבר לא יכולה לסמוך עליו. אני שבורת לב בעקבות אהבה שנגמרה באופן פתאומי ואני מתפתה לרוץ לתוך הצללים ולהסתתר רק כדי לחזור אל האור כדי להיות מסוגלת לומר שמה שלא יהיה - החיים שלי טובים יותר ככה, אבל אז אני נזכרת שגודל הכאב שאני חשה שווה למידת היכולת שלי לאהוב".
מצוידים בכובע צמר וכשהם מחליפים מבטים דביקים, ג'קסון וניונגו התהלכו בפארק ולא נתנו לצלמי הפפראצי, שתיעדו כל צעד, להפריע להם. "הקשר ביניהם הפך לאט לאט לרומנטי", סיפר מקורב לשניים ל"דיילי מייל", והוסיף: "הם חברים טובים כבר הרבה מאוד זמן וג'ושוע לא רוצה להרוס את זה, אבל ככל שהם מבלים יותר יחד ושניהם מתמודדים עם פרידות זה רק חיזק את הקשר שלהם, שהפך לפיזי וכעת הם זוג".
3 צפייה בגלריה
לופיטה ניונגו
לופיטה ניונגו
נותרה שבורת לב. לופיטה ניונגו
(צילום: Alberto E. Rodriguez/Getty Images)
כמובן שמבט חטוף בזוג הטרי מיד מזכיר לנו את אשתו לשעבר של ג'קסון, ג'ודי טרנר סמית', כי בכל זאת הדמיון די בולט, וגם חבריו של השחקן לא הצליחו להתעלם מכך: "לג'ושוע יש טיפוס ולופיטה בהחלט עונה על כך". לג'קסון ילדה משותפת עם טרנר סמית', ג'ונו בת השלוש.
כאמור, בחודש אוקטובר האחרון ואחרי ארבע שנות נישואים טרנר סמית' הגישה בקשה לגירושים ממי שאנחנו תמיד נזכור כפייסי וויטר תחת הטענה של "הבדלים בלתי ניתנים לגישור". "ג'ושוע נותר שבור לב", סיפר מקורב והבהיר כי בניגוד לשמועות לא השחקן לא רקד על שתי חתונות והחיבור לניונגו קרה מעצמו.
ג'ושוע וג'ודי נישאו באוגוסט 2019 אחרי שנה של זוגיות. למרות שבתחילת דרכם טענו השניים כי מדובר בקשר לא מחייב, וסמית' אף סיפרה בריאיון עבר לסת' מאיירס כי הכל התחיל מלילה אחד שהם בילו יחד, מהר מאוד הקשר ביניהם הפך לרציני. "כשפגשתי לראשונה את בעלי היה לנו סטוץ של לילה אחד. אנחנו נמצאים כרגע בסטוץ של לילה כבר שלוש שנים".
3 צפייה בגלריה
ג'ושוע ג'קסון ג'ודי טרנר סמית'
ג'ושוע ג'קסון ג'ודי טרנר סמית'
עם האקסית ג'ודי טרנר סמית'
(צילום: אינסטגרם)