4 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
נראה קצת בשוק. ניימאר
(צילום: Clive Rose/Getty Images)
שערורייה חדשה מעבר לים: המשפיענית הברזילאית סופיה ברקלי התארחה בתוכנית הטלוויזיה Chupim וחשפה כי כדורגלן פריז סן ז'רמן, ניימאר דה סילבה סנטוס ג'וניור (או בקיצור - ניימאר), קיים יחסי מין איתה ועם והגולש המקצועי פדרו סקובי.
לדבריה, אותו ערב סוער התקיים במהלך מסיבה סודית שארגן הכדורגלן במהלך מגפת הקורונה. "פדרו וניימאר קיימו יחסי מין אחד עם השני, ואז חברה ואני נכנסנו באמצע. הם התנשקו, כולם התנשקו, לא היו שם שום גבולות", סיפרה.
4 צפייה בגלריה
סופיה ברקלי
סופיה ברקלי
מה היה דחוף לך לייצר סערה? סופיה ברקלי
(צילום: אינסטגרם)
ברקלי סיפרה כי על מנת למנוע הדלפות - ניימאר אילץ את כל משתתפי המסיבה להשאיר את הטלפונים הסלולריים מחוץ לחדר, אצל מקורב שהוא סמך עליו. עוד הוסיפה המשפיענית כי כל משתתפי החגיגה נאלצו לחתום על הסכם סודיות, אך היא עצמה סירבה לחתום.
וכמה מילים על סקובי, שמצא את עצמו בכותרות הבוקר: מדובר בגבר בן 34, אבא לשלושה ילדים מהשחקנית לואנה פיובאני, אותה עזב לטובת רומן עם הזמרת המפורסמת אניטה. הוא השתתף בעונה האחרונה של "האח הגדול" ברזיל ומתחזק עמוד אינסטגרם פעיל עם 6 מיליון עוקבים. מחכים לסטורי שיתייחס לנושא, אם לא איכפת לך.
4 צפייה בגלריה
פדרו סקובי ניימאר
פדרו סקובי ניימאר
בהצלחה עם הכותרות. ניימאר ופדרו סקובי
(צילום: אינסטגרם)
נציין כי לברקלי היה עיתוי מעניין - ואולי אפילו קצת אכזרי לחשוף את עלילות העבר של הכדורגלן, שרק בחודש אפריל האחרון חשף כי הוא ובת זוגו הנוכחית, המשפיענית ברונה ביאנקרדי, מצפים לילד ראשון יחד. "אנחנו חולמים עליך, מתכננים את הגעתך והידיעה שאתה כאן כדי להשלים את האהבה שלנו הופכת את ימינו להרבה יותר מאושרים", פרסמו השניים בפוסט משותף. לניימאר בן נוסף מהאקסית קרולינה דאנטס.
4 צפייה בגלריה
ניימאר ברונה ביאנקרדי
ניימאר ברונה ביאנקרדי
ניימאר ובת זוגו הנוכחית ברונה ביאנקרדי
(צילום: אינסטגרם)