3 צפייה בגלריה
בנדיקט קמברבאץ' סופי האנטר
בנדיקט קמברבאץ' סופי האנטר
בנדיקט קמברבאץ' וסופי האנטר
(צילום: GettyImages)
השחקן בנדיקט קמברבאץ' מצא את עצמו במרכזו של אירוע מטריד ודרמטי במיוחד – הפעם לא על המסך הגדול אלא בביתו הפרטי, כשבזמן ששהה בו עם בני משפחתו, אדם זועם פרץ את שערי האחוזה, נכנס פנימה ואיים על הכוכב.
המקרה עצמו התרחש כבר לפני כמה חודשים אך נודע רק עכשיו: אתר Daily Mail מדווח שכוכב הסדרה "שרלוק" וסרטי "דוקטור סטריינג'", אשתו סופי האנטר ושלושת ילדיהם שהו באחוזתם שבלונדון, כשאדם בשם ג'ק ביסל (35) פרץ את שער הבית, תלש את האינטרקום ממקומו וצעק: "אני יודע שעברת לכאן, אני מקווה שהמקום יישרף".
לפי הדיווחים, ביסל נכנס לגינה, הרס כמה מהצמחים וחיבל באינטרקום בעזרת סכין דייגים שהיה ברשותו. בסופו של דבר הוא נמלט מהמקום מבלי שיצר מגע ישיר עם המשפחה, ונעצר מאוחר על ידי המשטרה שאיתרה אותו בזכות הדנ"א שהשאיר על האינטרקום.
במשפט שנערך בתחילת החודש, נודע שלפני שביסל הגיע לבית הכוכב, הוא עצר בחנות סמוכה ואמר למוכר שהוא עומד לפרוץ לביתו של קמברבאץ' ולשרוף אותו עד היסוד.
ביסל הודה באשמה אך לא הסביר את מעשיו ולמה כוונו דווקא נגד השחקן. הוא נקנס ב-250 פאונד והוצא נגדו צו הרחקה ל-3 שנים מהכוכב, משפחתו ואזור מגוריהם. זו לא הפעם הראשונה שביסל, לשעבר שף במלון יוקרה, מסתבך עם החוק – בשנת 2015 הוא נעצר לאחר שהפגין בלונדון נגד התערבות הצבא במחאות שבסוריה, ובפעמים אחרות הורשע בגניבה וקיבל 3 אזהרות בגין השחתת רכוש ציבורי, התפרעות בציבור ועבירות סמים.
3 צפייה בגלריה
ג'ק ביסל, האיש שפרץ לביתו של בנדיקט קמברבאץ'
ג'ק ביסל, האיש שפרץ לביתו של בנדיקט קמברבאץ'
ג'ק ביסל, האיש שפרץ לביתו של קמברבאץ'
(צילום: אינסטגרם)
עד כה לא התקבלה תגובתו של הכוכב לאירועים, אך מקורב לבני המשפחה סיפר ל-Daily Mail: "כמובן שהם היו מבועתים ובטוחים שהוא עומד להיכנס ולפגוע בהם. למרבה המזל זה לא קרה, אבל מאז עברו עליהם הרבה לילות חסרי שינה, והם מוטרדים מהמחשבה שדבר כזה יקרה שוב. הידיעה שזו הייתה התקפה מכוונת הופכת את העניין למפחיד עוד יותר".
קמברבאץ' והאנטר התחתנו בשנת 2015 ויש להם כאמור שלושה ילדים: כריסטופר (7), האל (6) ופין (4). לפי הדיווחים, שווי ביתם הוא 3.5 מיליון פאונד וסביר להניח שבני הזוג ישקיעו כעת סכום כסף לא מבוטל כדי לשפר את מערך האבטחה סביבו.
3 צפייה בגלריה
הגיע הזמן לחזק את הגדרות מסביב לבית!
הגיע הזמן לחזק את הגדרות מסביב לבית!
הגיע הזמן לחזק את הגדרות מסביב לבית!
(צילום: Gettyimages)