2 צפייה בגלריה
קורטני קרדשיאן היריון
קורטני קרדשיאן היריון
קורטני קרדשיאן מבשרת על היריון
(צילוםL אינסטגרם)
קורטני קרדשיאן (44) בהיריון ראשון, והיא מצאה דרך מעניינת לבשר זאת לבעלה ולכל העולם.
אימהות לעתיד מוצאות לא פעם שלל דרכים מקוריות ומפתיעות לבשר ליקיריהן שהן בהיריון, ולא מעט מפורסמות עושות זאת למשל על הבמה בזמן הופעה (וד"ש לביונסה או לחילופין – רוני דלומי שעשתה זאת בדיוק אתמול) – ויש את קורטני קרדשיאן, שעשתה זאת הפוך: בזמן שבעלה טראוויס ברקר (47) הופיע עם להקתו על הבמה אמש (ו'), היא הודיעה לו מהקהל שהיא בהיריון בעזרת שלט ענק, עליו כתבה: "טראביס, אני בהיריון".
קרדשיאן שיתפה את הווידיאו שמתעד את הבשורה ובהחלט מדובר ברגע מרגש – האורות באולם פתוחים, הקהל מריע והאב לעתיד המופתע והנרגש יורד אל קרדשיאן ומחבק אותה בחיבוק גדול.
בני הזוג החלו לצאת ביחד בסוף שנת 2020 והתארסו באוקטובר 2021. הם נישאו באמצע השנה שעברה בחתונה שכללה שלושה סיבובים: חתונה לא רשמית בלאס ווגאס, חתונה רשמית כחודש לאחר מכן במאי 2022 וחתונה דתית באיטליה כשבוע לאחר מכן.
בספטמבר האחרון שיתפה קרדשיאן שהשניים ניסו להביא תינוק בעזרת הפריה חוץ גופית, אך החליטו להפסיק את הניסיונות מכיוון שהתקשתה להתמודד עם תופעות הלוואי, ביניהן דיכאון עמוק שאליו נכנסה: "היה לי מאוד קשה מבחינה בריאותית ונפשית. ההורמונים, התרופות. אני יודעת שנשים רבות מסתדרות עם זה, אבל זה לא היה בשבילי", סיפרה.
לאחרונה היא אף דיברה על כך בפרק של הריאליטי "הקרדשיאנס" ששודר לפני כחודש ובו סיפרה: "סיימנו רשמית עם ההפריה החוץ הגופית. אנחנו רוצים להביא לעולם תינוק יותר מכל דבר אחר, אבל אני באמת מאמינה שלאל יש תוכנית עבורנו. אם זה תינוק, אז אני מאמינה שזה יתגשם".
לקרדישאן יש שלושה ילדים מבן זוגה לשעבר סקוט דיסיק, בעוד שלבארקר יש שני ילדים מאשתו לשעבר שאנה מואקלר.
2 צפייה בגלריה
קורטני קרדשיאן טראוויס ברקר
קורטני קרדשיאן טראוויס ברקר
קורטני קרדשיאן טראוויס ברקר
(צילום: אינסטגרם)