2 צפייה בגלריה
6,700 דולר תמורת בילוי עם הבן שלך, לא תיקח? 50 סנט
6,700 דולר תמורת בילוי עם הבן שלך, לא תיקח? 50 סנט
6,700 דולר תמורת בילוי עם הבן שלך, לא תיקח? 50 סנט
(צילום: gettyimags)
הראפר 50 סנט קיבל לאחרונה הצעה כספית מעניינת, לא גבוהה במיוחד ואחת שהוא כנראה יסרב לה – ועדיין, מדובר באחת המדוברות בחו"ל.
בנו של הראפר, מרקיז ג'קסון (25), הציע לאביו סכום של 6,700 דולר בתמורה לכך שיבלה איתו במשך כמה שעות. ההצעה המוזרה הזו נעשתה במסגרת פוסט עוקצני שפרסם ג'קסון ברשתות החברתיות ובו כתב: "מכיוון שאתם חושבים ש-6,700 דולר זה כל כך הרבה כסף, שמישהו יגיד לאבא שלי שאשלם לו 6,700 דולר עבור 24 שעות מזמנו, בהן נוכל לעשות ביחד את כל מה שרציתי לעשות איתו כילד".
לצד הדברים האלו, ג'קסון העלה תמונה של עצמו יושב לצד שטרות של 100 דולר מסודרים בצורת המילה Entitled – מיוחס. בעזרת התמונה, ג'קסון לועג לאביו על תמונה שפרסם לפני כ-6 שנים כשהצהיר על פשיטת רגל ובה הצטלם לצד שטרות מזויפים שהרכיבו את המילה "מרושש".
בתגובה לפוסט העוקצני של ג'קסון, 50 סנט לא נשאר חייב ולא רק שלא ראה לנכון לנסות ולהתפייס עם בנו – אלא שבתגובה הוא פרסם קטע מתוך הסדרה Power שבכיכובו, בו הדמות שהוא משחק הורגת את בנה. לצד הסרטון הוא כתב: "אין צורך במילים".
הכוכב ובנו נמצאים בסכסוך ארוך שנים, אך שרשרת העקיצות הנוכחית החלה לאחר שג'קסון סיפר לאחרונה באינסטגרם על כך שדמי המזונות שאביו נהג לשלם לאמו כשהיה ילד, היו מעטים ביחס לרווחים שלו ולא הספיקו למחייתם: "6,700 דולר בניו יורק, תעשו בעצמכם את החישוב. אנחנו מדברים על איש שמככב ברשימות של פורבס, שהסתכסך עם הרבה אנשים. אתה לא יכול לחיות בכל שכונה. 81 אלף דולר בשנה זה לא מספיק כסף, אתה לא יכול לגור בכל מקום". הוא הוסיף: "אני יודע מה ההרגשה כשאין לך כלום, נאלצתי לבנות את חיי מ-6,700 דולר בחודש". בעקבות דבריו, גולשים רבים העבירו עליו ביקורת וטענו שמדובר בדי והותר כסף ושהוא חמדן, מה שגרם לו לפרסם את ההצעה הכספית המדוברת לאביו.
ג'קסון הוא בנו של הראפר מבת זוגו לשעבר שניקווה טומפקינס. לאחר שנולד, אמר הראפר: "כשהוא נכנס לחיי סדרי העדיפויות שלי השתנו, בגלל שרציתי שתהיו לנו מערכת יחסים שלא הייתה לי עם אבי". כפי שאפשר להבין, הראפר לא הצליח ליישם את רצונותיו ולאחר שהוא וטומפקינס נפרדו בשנת 2008, הם הסתכסכו והקשר שלו עם בנו ניתק. כשנה לאחר הפרידה טומפקינס אף תבעה את הראפר על סכום של 50 מיליון דולר בטענה שהבטיח לה שידאג לה כלכלית במשך כל ימי חייה. בית המשפט דחה את בקשתה.
לפני כשנתיים הראפר סיפר על ג'קסון בריאיון לאתר Metro: "הוא היה ילד פריבילגי ועדיין הרגיש שלא קיבל מספיק. היה לו כל מה שלי לא היה". כשנשאל אם הוא אוהב את בנו, ענה: "פעם אהבתי אותו. השאלה היא כמה אפשר לאהוב מישהו שלא מחזיר לך אהבה. נהגתי להאשים את אמא שלו אבל הוא זה שאשם. הייתי מגיע למקומות שבהם הוא היה, והוא עזב". עוד אמר הכוכב: "לא חשבתי שההצלחה שלי תעלה לי בבני הבכור, אבל זה המצב".
הוכחה נוספת ליחסים המנוכרים בין השניים ניתן לראות במשפט שאמר פעם הכוכב בתגובה לתמונה שבה בנו עמד לצד בן של סוחר סמים מורשע בשם קנת' מקגריף: "אם שני אלו יידרסו על ידי אוטובוס, זה לא יהיה יום רע עבורי", אמר.
2 צפייה בגלריה
50 סנט
50 סנט
בפעם הבאה תביא אותו איתך. 50 סנט בהופעה בישראל
(צילום: מוטי קמחי)