3 צפייה בגלריה
ברנדן פרייזר
ברנדן פרייזר
ברנדן פרייזר וזאן מור
(צילום: Gettyimages)
עונת הטקסים והפרסים בפתח וברנדן פרייזר, שיחגוג בעוד כמה ימים את יום הולדתו ה-54, ממשיך להיות במרכז העניינים ולמשוך את תשומת ליבה של התקשורת. אמש (ג'), הגיע השחקן להקרנה של הסרט "הלווייתן" בכיכובו, כשהוא צמוד לבת זוגו, אמנית האיפור ז'אן מור, ומלווה בשניים מילדיו. מוקדם יותר החודש הודיע ברנדן - שצפוי להיות מועמד מוביל בעונת הטקסים השנה - כי הוא מתכוון להחרים את טקס פרסי גלובוס הזהב שייערך ב-11 בינואר בעקבות הטרדה מינית שעבר מצידו של פיליפ ברק בשנת 2003, שהיה עד שנה שעברה נשיא איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד (הגוף שבוחר את המועמדים והזוכים בגלובוס הזהב).
"יש לי היסטוריה יותר ארוכה עם איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד מאשר שיש לי כבוד אליהם", אמר פרייזר בריאיון שהעניק למגזין GQ, והסביר מדוע לא ישתתף בטקס: "אמא שלי לא גידלה אדם צבוע, אתם יכולים לקרוא לי הרבה דברים, אבל צבוע הוא לא אחד מהם".
3 צפייה בגלריה
ברנדן פרייזר
ברנדן פרייזר
צוות מנצח. פרייזר וילדיו
(צילום: Gettyimages)
במהלך הקריירה שלו השתתף פרייזר בכמה וכמה סרטים מוכרים, בהם "הג'ונגל מת מצחוק", "פגז מן העבר", "הרי את מכושפת לי" וכמובן שובר הקופות המצליח "המומיה" ו"המומיה חוזרת". בשנים האחרונות לקח פרייזר הפסקה מהוליווד אך השנה הוא חזק בענק עם תפקיד מרשים - לטובתו נאלץ להעלות במשקל באופן דרסטי. על ההפסקה מהוליווד אמר כי עשה זאת כדי להתמקד בחייו האישיים. "אני יודע שהזמן שהייתי צריך לקחת מסיבות אישיות ומסיבות משפחתיות נוצל היטב".
פרייזר, שמקפיד לשמור על כמה שיותר פרטיות בנוגע לחייו האישיים, נראה שמח במיוחד עם זוגתו על השטיח האדום. בדיוק כמו פרייזר, גם מור מקפידה לשמור על פרטיות בכל הנוגע לחייה הפרטיים ועד כה לא ידוע מתי השניים החלו לצאת או איפה ואיך הכירו.
נזכיר כי הוא נישא בשנת 1998 לשחקנית אפטון סמית' והשניים הביאו לעולם שלושה ילדים - גריפין (20), הולדן (18) ולילנד (16). השניים פיצלו את הקשר ונפרדו בשנת 2007, אך הגירושים נכנסו לתוקף רק שנתיים לאחר מכן. במסגרת ההסכם הוחלט כי פרייזר ישלם לגרושתו 900,000 דולר בשנה. כמה חודשים לאחר הפסיקה פרייזר ערער בבית המשפט וביקש להפחית את תשלומי המזונות בטענה שהוא אינו יכול לעמוד בתשלום של 75,000 דולר בחודש.
3 צפייה בגלריה
ברנדן פרייזר
ברנדן פרייזר
ברנדן פרייזר
(צילום: Gettyimages)