5 צפייה בגלריה
הלן מירן
הלן מירן
האקסית המיתולוגית של ליאם ניסן. הלן מירן
(צילום: GettyImages)
גם כשנראה שאנחנו יודעים כל מה שאפשר לדעת על כוכבי הוליווד, פה ושם צצה איזו עובדה שמצליחה להפתיע אותנו או להזכיר לנו נשכחות – במיוחד כשמדובר בכוכבים ותיקים שחולקים פיסת מידע מהעבר הרחוק שכבר הספקנו לשכוח – כמו שעשתה השבוע דיים הלן מירן למשל, שהחזירה אותה 40 שנה אחורה.
הכוכבת בת ה-77 דיברה עם מגזין AARP על הזוגיות שלה עם השחקן ליאם ניסן (70), שנמשכה כ-5 שנים עד שנפרדו בשנת 1985. מירן סיפרה: "לא נועדנו להיות ביחד באופן הזה, אבל אהבנו מאוד. אני אוהבת אותו כל כך עד היום. הוא איש מדהים".
5 צפייה בגלריה
ליאם ניסן
ליאם ניסן
האקס המיתולוגי של הלן מירן. ליאם ניסן
(צילום: GettyImages)
מירן סיפרה גם שניסן, כמו כל בני הזוג האחרים שלה, ביניהם השחקן המנוח פיטר או'טול ובעלה מזה 25 שנים, הבמאי טיילור הקפורד, חלקו משהו משותף כשיצאו איתה: "הייתה תקופה שעיצבתי חולצות גברים, וכל בני הזוג שלי היו צריכים ללבוש חולצות שהכנתי להם". מירן הודתה שהחולצות בעיצובה היו מפגן של טעם רע, והתלוצצה שאין חשש שתצא עם ליין לבוש משלה בזמן הקרוב: "אני מכינה בגדים בעצמי, הם יוצאים ממש גרועים ואני כמעט ולא לובשת אותם כי הם נוראיים. אבל אני אוהבת להכין אותם".
יש לציין שמירן ידועה בחוש האופנתי המשובח שלה, ונחשבת לאחת הכוכבות הכי מלאות שיק בהוליווד. אולי מכיוון שהיא מודעת לעובדה שעדיף שלא תלבש את הבגדים שהיא מעצבת בעצמה.
5 צפייה בגלריה
הלן מירן
הלן מירן
מעצבת בגדים גרועה, אבל יודעת להתלבש
(צילום: GettyImages)
מירן סיפרה בעבר שהיא וניסן לקחו את הקשר שלב אחד קדימה ואפילו התגוררו ביחד במשך 4 שנים: "לא סתם יצאנו, זה היה רציני בינינו. הייתי בת מזל", אמרה בריאיון אצל גרהאם נורטון.
ניסן דיבר בעבר גם הוא על הזוגיות שלהם, וסיפר על צילומי הסרט "אקסקליבר" בכיכובם, שבמהלכם הכירו: "לפני שפגשתי אותה ועבדנו ביחד, קראתי איפשהו שכשהיא מחבבת בחור, היא נוהגת לחקות את ההליכה שלו מאחורי גבו. יום אחד הסתכלתי לאחור והיא עשתה לי את אותו הדבר. היא הקסימה אותי". פעם הוא גם סיפר שהמתאגרף מוחמד עלי ניסה את מזלו עם מירן בזמן שהם עדיין היו ביחד: "אני מניח שהייתי צריך לכעוס, אבל כל מה שחשבתי עליו זה 'וואו, מוחמד עלי מנסה להתחיל עם החברה שלי! כמה מגניב זה!'".
לפי מירן, הפרידה התרחשה ביוזמתו של ניסן, שהתקשה להתמודד עם ההצלחה המקצועית שלה בזמן שהוא עדיין ניסה למצוא את דרכו בתעשייה: "היה קשה לו להיות תחת הצל שלי. הייתי מוכרת והיה לי הרבה כסף, וקיבלתי ממנו את התחושה שהוא היה מוכן לצאת לדרך חדשה. הוא עשה את זה בצורה אלגנטית ועם הרבה חן. מאוד אהבנו אחד את השנייה, היה קשה להתנתק".
5 צפייה בגלריה
הלן מירן וליאם ניסן מתוך "אקסקליבר"
הלן מירן וליאם ניסן מתוך "אקסקליבר"
הלן מירן וליאם ניסן מתוך "אקסקליבר"
(צילום מסך)
ניסן התחתן בשנת 1994 עם השחקנית נטשה ריצ'רדסון, שנהרגה בשנת 2009 בתאונת סקי. לשניים יש שני ילדים, והוא לא נישא בשנית. מירן כאמור, נשואה כיום לבמאי טיילור הקפורד, איתו התחתנה בשנת 1997.
עוד דיברה מירן בריאיון על השינויים שהיא עוברת עם הגיל, ועל הדברים שלא משתנים: "המחשבות שיש לך בגיל 16 זהות לאלו שיש לך בגיל 76, וזה נורא מעצבן", היא אומרת. "וכל שנה אני עושה רשימת החלטות חדשות, כמו לא לדחות דברים וכל שנה אני ממשיכה לדחות אותם. או שאהיה יותר תקשורתית, ובכל שנה אני נכשלת בזה. יש חסרונות שנשארים איתך לנצח כנראה".
עם זאת, היא מוסיפה: "במובן אחר, אנחנו משתנים מאוד. אני אדם שונה לחלוטין מזו שהייתי בגיל 22 או 23. אפילו העור שלך משתנה, הגוף שלך משתנה, הדרך שבה את חושבת משתנה. צריך ללמוד איך לעבוד עם הטלפונים האלה למשל!".
5 צפייה בגלריה
הלן מירן טיילור הקפורד
הלן מירן טיילור הקפורד
25 שנים ביחד. הלן מירן ובעלה טיילור הקפורד
(צילום: GettyImages)