השחקנית ריס וויתרספון, כוכבת הסדרה "תוכנית הבוקר" והסרט האייקוני "לא רק בלונדינית", חובקת בן זוג חדש - שנה וחצי לאחר שנפרדה מבעלה ג'ים טות'.
בסוף השבוע האחרון אתרי הרכילות מעבר לים עבדו שעות נוספות לאחר שוויתרספון (48) נצפתה צמודה במיוחד לעלם חמודות חדש - איש כספים בשם אוליבר הארמן (56). השניים טיילו ביחד ברחובות העיר ניו יורק והחליפו חיוכים מתוקים אחד עם השני.
לפני שנחפור לעומק כדי להבין האם יש דברים בגו - הנה כמה פרטים חשובים על מי שעשוי להיות אחד הגברים עם הכי הרבה מזל בעולם: הארמן היה נשוי בעברו לאשת העסקים מלה גאונקר ולשניים יש שני בנים משותפים. יש לו תואר ראשון בהיסטוריה ויחסים בינלאומיים, הוא היה שותף בחברת השקעות גלובלית בלונדון וכיום שותף מייסד בחברת ההשקעות הפרטית שלו Searchlight Capital Partners. על פי הדיווחים, שוויו הנקי של הארמן מוערך ב-440 מיליון דולר - שזה גם סכום הונה המוערך של וויתרספון. כנראה שזה נועד להיות.
ועכשיו לתכלס: מקורב לשניים מצנן את ההתלהבות וטוען שמדובר ב"קשר מזדמן בלבד", אך חבר אחר הדגיש כי "ריס נוטה להתקדם לאט כשזה מגיע לדייטים", והוסיף: "היא נהנית מזה, היא לא רוצה שזה יהיה עניין גדול. היא עסוקה כרגע בעבודה שלה ובילדים שלה. אלה סדרי העדיפויות שלה".
נציין כי שמועות בדבר רומן מתפתח החלו מוקדם יותר הקיץ, אך עד כה הן היו בגדר שמועות ללא הוכחות.
2 צפייה בגלריה
ריס וויתרספון
ריס וויתרספון
את רוצה לספר לנו משהו? ריס וויתרספון
(צילום: AP)
לסיום, אי אפשר להתעסק ברומן חדש בלי להזכיר את העבר: במרץ 2023 וויתרפסון ובעלה דאז, סוכן השחקנים ג'ים טות', הודיעו כי הם מתגרשים אחרי 12 שנות נישואים וילד אחד משותף. "יש לנו כמה חדשות אישיות לחלוק, קיבלנו את ההחלטה הקשה להתגרש", כתבה וויתרספון בפוסט באינסטגרם.
"נהנינו מכל כך הרבה שנים נפלאות ביחד ואנחנו מתקדמים הלאה באהבה גדולה, טוב לב וכבוד הדדי. העדיפות הגדולה ביותר שלנו היא בננו וכל המשפחה שלנו - בזמן שאנחנו מנווטים לפרק הבא. העניינים האלה אף פעם אינם קלים והם אישיים ביותר. באמת נעריך אם תכבדו את הפרטיות שלנו בזמן הזה". לוויתרספון יש שני ילדים נוספים מבעלה לשעבר (לשעבר) ריאן פליפה.
2 צפייה בגלריה
ריס וויתרספון
ריס וויתרספון
מחכים לסלפי מאשר!
(צילום: AP)