מריל סטריפ (74) ומרטין שורט (73) הכחישו לאחרונה שהם זוג – אבל השמועות לא מונעות מהן להמשיך לצאת ביחד, מה שכמובן מגביר את הספקולציות סביב הסטטוס הרומנטי שלהם.
הדייט האחרון של השניים, בתור ידידים כמובן, היה ביום שבת בערב בהצגה Merrily We Roll Along, בכיכובו של דניאל רדקליף בברודווי. אחד מהאנשים בקהל צילם אותם בסתר וכמובן צייץ בהתרגשות את התמונה. לאחר מכן הם ביקרו את השחקנים הנרגשים מאחורי הקלעים, שוחחו והצטלמו איתם.
2 צפייה בגלריה
מריל סטריפ מרטין שורט
מריל סטריפ מרטין שורט
בילוי ידידותי של שבת בערב. מריל סטריפ ומרטין שורט
(צילום מסך)
לאחרונה נפוצו שמועות עקשניות שסיפרו שסטריפ ושורט הם הרבה יותר מרק ידידים ושהפכו לזוג, אחרי שנצפו קרובים מאוד באירועים שונים בתחילת השנה, שבהם ישבו ביחד ונראו דביקים יותר מהרגיל. הם מצידם, הכחישו: "אנחנו לא ביחד, רק חברים מאוד טובים", אמר מרטין בריאיון לפני כחודשיים.
לאחרונה דיווחו מדורי הרכילות בחו"ל שהשניים אולי לא זוג רומנטי, אבל שהקשר ביניהם הוא בהחלט לא רק אפלטוני ושהם "ידידים עם הטבות", אתם בטח יודעים מה הכוונה. "מעשים חזקים יותר ממילים, והמעשים של השניים האלה טוענים שבהחלט קורה ביניהם משהו", אמר מקורב לאתר National Enquirer.
סטריפ ושורט מכירים כבר שנים רבות ובימים אלו מככבים ביחד בסדרה "רק רוצחים בבניין". בשנה שעברה נודע שסטריפ ודון גאמר, בעלה מזה 45 שנה, פרודים כבר שש שנים והסתירו זאת בהצלחה מהציבור (כך שסטריפ כבר מומחית בהסתרת מידע רומנטי מהקהל). אשתו של שורט, ננסי דולמן, הייתה בת 58 כשנפטרה בשנת 2010 מסרטן.
2 צפייה בגלריה
מריל סטריפ מרטין שורט
מריל סטריפ מרטין שורט
העיקר שתהנו! סטריפ ושורט
(צילום: Backgrid)