טיילור סוויפט וטראוויס קלסי, זוזו הצידה – כי יש פאוור קאפל חדש שעומד לגנוב לכם את ההצגה.
לפי אתר Daily Mail, קים קרדשיאן (43) ואודל בקהאם ג'וניור (31), שחקן קבוצת הפוטבול בולטימור רייבנס, יוצאים ביחד כבר כמה חודשים ומסתבר שזה הופך להיות רציני. השניים אף נצפו מבלים ביחד במסיבה שנערכה לפני טקס הגראמי בשבוע שעבר (אך הגיעו אליה בנפרד). למרות התחממות היחסים, בני הזוג מעדיפים לשמור על הזוגיות שלהם בסוד, ויש לכך כמה סיבות טובות.
חייה של קרדשיאן חשופים לעיני כל כבר יותר מעשרים שנה, אז למה דווקא כעת היא שומרת על חשאיות? ובכן, מסתבר שהיא חוששת מאוד שהציבור יחשוב שהיא תרמה לפירוק הזוגיות הקודמת של בקהאם, שלאחרונה נפרד מלורן ווד, אם בנו זיידן בן השנה.
לפי הדיווחים השניים נפרדו בספטמבר שעבר אחרי ארבע שנות זוגיות, כנראה באותו הזמן שבו הוא החל לצאת עם קרדשיאן, כך שסמיכות האירועים בהחלט עלולה לעורר ספקולציות לא רצויות עבור הכוכבת. חוץ מהתדמית הציבורית שלה, לקרדשיאן יש חשש נוסף – ושמו, אולי ניחשתם, הוא קניה ווסט.
3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן אודל בקהאם ג'וניור
קים קרדשיאן אודל בקהאם ג'וניור
חוששים ממה שיגידו. קים קרדשיאן ואודל בקהאם ג'וניור
(צילום: AP)
המקורב מסביר: "קים רצתה לשמור על הקשר שלהם בסוד משתי סיבות, הראשונה היא שיש לו ילד בן שנה עם האקסית שלו, והם רצו להימנע מהאשמות על כך שהוא עזב את לורן לטובת קים ושיכנו את קים 'הורסת משפחות'. הסיבה השנייה היא רצונה להימנע מתגובתו של קניה. אחרי מה שהוא עשה לפיט דייוידסון, קים רצתה למנוע את זה בכל מחיר. זה רק עניין של זמן עד שקניה יגיד משהו באופן פומבי, אבל אין לו בינתיים הוכחה".
קרדשיאן ודייוידסון יצאו ביחד בשנת 2022, והראפר שם לעצמו מטרה לאמלל את חייו של הקומיקאי – כינה אותו "סקיט", איים עליו, לעג לו ברשתות החברתיות ובשיריו, ופרסם התכתבויות ביניהם. כשדייוידסון השבית את הפרופיל שלו, ווסט התרברב: "הברחתי את סקיט מהאינסטגרם, תמסור לאמא שלך ששיניתי את השם שלך לתמיד". לאחר שקרדשיאן ודייוידסון נפרדו, ווסט פרסם ידיעה מזויפת מעיתון שכותרתה הייתה: "סקיט דייוידסון, מת בגיל 28".
רק נציין שעם כל הכבוד לדייוידסון, שימו את ווסט מול בקהאם ג'וניור - ויש לנו הרגשה איזה צד ינצח הפעם. אולי כדאי לבדוק!
3 צפייה בגלריה
מט גאלה
מט גאלה
קניה הבריח אותו. קרדשיאן ופיט דייוידסון
(צילום: Gettyimage)
ידיעות שסיפרו על הזוגיות הטרייה של קרדשיאן ובקהאם פורסמו עוד בספטמבר שעבר אבל כאמור, הן נשארו בגדר שמועות. אחד ממקורביהם סיפר לאתר: "קים ואודל הפכו לזוג בקיץ שעבר וחשבו שהם הצליחו לשמור על כך בסוד. היא לא יוצאת עם אף אחד אחר כרגע, לפחות עד כמה שידוע לחבריה הקרובים".
השמועות אף מספרות שקרדשיאן כבר הביאה את בקהאם למפגש משפחתי כדי שיכיר את כולם, למרות שאת כמה מאחיותיה הוא כבר מכיר: עם קנדל ג'נר הוא עשה קמפיין משותף למשחת שיניים בשנת 2021, ויותר מעניין - הוא גם יצא עם קלואי קרדשיאן לתקופה קצרה בשנת 2016.
3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
בהצלחה עם בקהאם (ועם קניה)
(צילום: AP)