3 צפייה בגלריה
סנדרה בולוק בריאן רנדל
סנדרה בולוק בריאן רנדל
עצוב. סנדרה בולוק ובריאן רנדל
(צילום: Jackson Lee/Gettyimages)
בריאן רנדל (57), מי שהיה בן זוגה של סנדרה בולוק (59) בשמונה השנים האחרונות, הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת ה-ALS (מחלת ניוון שרירים), כך אישר הלילה (ב') מגזין People. "בצער רב אנחנו מבשרים שב-5 באוגוסט בריאן רנדל מת בשלווה לאחר מאבק של שלוש בשנים במחלה", כך נמסר בהצהרה הרשמית של משפחתו.
"בריאן בחר לשמור על פרטיות בכל הנוגע למסע שלו במאבק ב-ALS ואלו מאיתנו שטיפלו בו עשו כמיטב יכולתם על מנת לכבד את בקשתו. אנחנו אסירי תודה לרופאים שניווטו איתנו בנוף המחלה ולאחיות המדהימות שהפכו לשותפות שלנו ולעיתים קרובות הקריבו את משפחותיהן על מנת להיות לצידנו. אנו מבקשים פרטיות על מנת להתאבל ולהשלים עם הפרידה מבריאן". משפחתו של רנדל ביקשה כי במקום זרי פרחים הם מבקשים מכולם לתרום לאגודת ALS ולבת החולים של מסצ'וסטס.
בולוק ורנדל הכירו בשנת 2015, כשהאחרון הגיע לצלם את חגיגות יום הולדתו של לואיס, בנה הבכור של השחקנית. זמן קצר לאחר שנפגשו והחלו לצאת חשפו את מערכת היחסים שלהם לציבור הרחב ואף הגיעו יחד לחתונה של ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו.
בדצמבר 2021 התארחה בולוק בתוכנית Red Table Talk ודיברה על החיים לצידו של רנדל. "מצאתי את אהבת חיי. אנחנו חולקים שלושה ילדים, שניים שלי ואחת של רנדל וזה הדבר הכי טוב. אני לא רוצה להגיד לאף אחד 'תעשו את זה בדרך שלי', אבל אני לא צריכה חתיכת נייר כדי להיות אמא ובת זוג מסורה".
עוד הוסיפה השחקנית כי רנדל הוא דוגמה מצוינת עבור ילדיה. "יש לי בן זוג שהוא מאוד נוצרי ויש שתי דרכים שונות להסתכל על הדברים. אני לא תמיד מסכימה איתו והוא לא תמיד מסכים איתי אבל הוא דוגמה - גם כשאנחנו לא מסכימים. זה קשה להיות שותף להורות כי אני רק רוצה לעשות את זה בעצמי אבל לפעמים אני צריכה לשבת ולהקשיב". לבולוק שני ילדים מאומצים, לואיס (13) ולילה (10).
3 צפייה בגלריה
בריאן רנדל סנדרה בולוק
בריאן רנדל סנדרה בולוק
בילוי משפחתי. סנדרה, בריאן, לואיס ולילה
(צילום: CMaidana / BACKGRID)
3 צפייה בגלריה
בריאן רנדל
בריאן רנדל
דוגמה לילדים
(צילום: ROMA / MEGA)