3 צפייה בגלריה
סלין דיון
סלין דיון
טוב לראות אותך שוב! סלין דיון
(צילום: אינסטגרם)
הזמרת סלין דיון (55) מתמודדת בשנים האחרונות עם מחלת "האדם הנוקשה", שאילצה אותה לקחת פסק זמן ארוך לא רק מהקריירה אלא מחיי השגרה שלה, על מנת להתמקד בבריאותה.
ביום שני היא עשתה הופעה פומבית נדירה, הראשונה שלה מזה שלוש שנים וחצי, כשהתארחה במשחק הוקי קרח של הקבוצה הקנדית Montreal Canadiens שהתחרתה מול קבוצת הבית, Vegas Golden Knights האמריקנית.
לדיון יש זיקה חזקה לשתי הקבוצות – הכוכבת הקנדית גדלה באזור מונטריאול וכיום גרה בלאס וגאס. יחד עם זאת היא הבהירה היטב מה הקבוצה המועדפת עליה – כשעם תום המשחק ביקרה את הקנדים בחדר ההלבשה שלהם, לחצה את ידיהם והצטלמה איתם. "כבוד גדול לפגוש אותך, זה היה ערב נהדר", אמרה בצרפתית למאמן הקבוצה מרטין סיינט לואיס. היא אף איחלה לשחקנים: "תישארו בריאים, חזקים ותעשו את מה שאתם עושים הכי טוב". הקנדים אגב, הפסידו – אבל סביר להניח שהביקור של דיון עודד את רוחם.
יחד עם דיון הגיעו גם הבנים שלה ושל בעלה המנוח רנה אנג'ליל, רנה צ'ארלס (22) והתאומים נלסון ואדי (13).
3 צפייה בגלריה
סלין דיון
סלין דיון
סלין דיון
(צילום: אינסטגרם)
דיון הייתה אמורה לערוך בשנים האחרונות מסע הופעות עולמי גדול, שכלל גם את ישראל, שנדחה פעם אחת בעקבות הקורונה, ולאחר מכן נדחה שוב ואז בוטל לחלוטין בגלל מחלתה. "אני עובדת קשה כדי להתחזק, אבל סיבוב הופעות יכול להיות קשה מאוד כשאת לא מאה אחוז", כתבה באינסטגרם בחודש מאי האחרון. "זה לא הוגן להמשיך ולדחות את ההופעות, ולמרות שזה שובר את ליבי, מוטב שאבטל הכול כעת עד שאהיה מוכנה לחזור לדרכים. אני רוצה שתדעו שאני לא מוותרת ואראה את כולכם שוב".
כאמור, דיון מתמודדת עם תסמונת "האדם הנוקשה" - מחלה נוירולוגית נדירה המתאפיינת בנוקשות שרירים מתקדמת ועוויתות. "אני מתמודדת עם בעיות בריאותיות כבר הרבה זמן, וקשה לי מאוד להתמודד עם האתגרים האלה ולדבר על כל מה שאני עוברת", כתבה בשנה שעברה באינסטגרם. "למרבה הצער, זה משפיע על כל דבר בחיי, לפעמים מקשה עליי ללכת ולא מאפשר לי להשתמש במיתרי הקול שלי כהלכה כשאני שרה. יש לי תקווה שאני בדרך להחלמה".
לפני כחצי שנה יצא סרט בהשתתפותה, "לאהוב מחדש", אשר הפסקול שלו כולל כמה מלהיטיה ושירים חדשים שהקליטה במיוחד עבורו.
3 צפייה בגלריה
החלמה מהירה, מתגעגעים!
החלמה מהירה, מתגעגעים!
החלמה מהירה, מתגעגעים!
(צילום: Gettyimages)