מצבו של הראפר שון "דידי" קומבס לא מזהיר בימים אלו אבל אין חשש שהוא עומד להתאבד, כך החליטו בסוף השבוע הרשויות בבית המעצר שבו הוא כלוא.
מאז מעצרו של הכוכב לפני כשבועיים, ב-16 בספטמבר, הוא שהה תחת השגחה תמידית שכן היה כאמור חשש שינסה לשים קיץ לחייו, אך מקור יודע דבר סיפר לאתר People שההשגחה הוסרה. לפי הדיווחים, לאחר שנעצר - קומבס היה בהלם ומצבו הנפשי לא היה ברור, ולכן הוצב תחת השגחה. כפי הנראה, הוא התאושש מאז.
אחד מעורכי דינו של הכוכב אמר לכלי התקשורת: "מר קומבס חזק, בריא וממוקד בהגנה שלו. הוא מחויב למאבק בתיק נגדו ויש לו ביטחון מלא בצוות המשפטי שלו ובאמת". קומבס צפוי להופיע בפני שופט בתחילת אוקטובר.
עוד נודע שכמה מבני משפחתו של קומבס הגיעו לבקר אותו, אך לא ברור מי מהם.
2 צפייה בגלריה
שון "דידי" קומבס
שון "דידי" קומבס
משוכנע בחפותו. שון "דידי" קומבס
(צילום: AP)
בית המשפט מונע מקומבס את האפשרות להשתחרר בערבות מחשש שינסה להימלט או להשפיע על ההליכים המשפטיים. עורכי דינו הציעו שסכום הערבות יעמוד על 50 מיליון דולר ושהוא ישהה במעצר בית בביתו שבמיאמי ויענוד מוניטור מעקב בזמן שהוא שם. בנוסף קומבס וגם אימו ג'אניס וארבעה משבעת ילדיו הפקידו את דרכוניהם במסגרת הניסיון לעסקה, אך ההצעה הזו לא הרשימה את השופטים שסירבו להיענות לה.
עורכי דינו הגישו על כך עירעור ועורך דינו מארק אגניפילו סיפר לאתר TMZ שאין סכנה שהלקוח שלו ינסה להימלט: "הוא מאוד מעוניין להעיד ולספר את סיפורו".
עוד הצהיר אגניפילו שקומבס לא מעוניין להגיע לעסקת טיעון עם התביעה ויסרב לקבל כל הצעה שייתנו לו, מכיוון שהוא בטוח בחפותו ומשתוקק להילחם לא רק עבור עצמו אלא עבור כל אחד שמאמין שהשלטונות התנכלו לו, ורוצה לעורר באחרים השראה להילחם בחזרה. בנוסף, הוא רוצה להוכיח למשפחתו שהוא "אותו אדם שהם תמיד הכירו". אגניפילו הוסיף שהרשויות מתנכלות לקומבס מכיוון שהוא "גבר שחור ומצליח".
2 צפייה בגלריה
שון קומבס
שון קומבס
שון קומבס
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP)
במצבי מצוקה, יש מי שמקשיב: סה"ר- סיוע והקשבה ברשת - www.sahar.org.il
ער"ן - עזרה ראשונה נפשית - 1201
בשביל החיים - סיוע למשפחות שיקיריהן התאבדו - 03-7487771