2 צפייה בגלריה
בילי אייליש
בילי אייליש
אין צורך בהצהרות מיוחדות. בילי אייליש
(צילום: AP)
בילי אייליש (21) חשבה שההעדפות שלה די ברורות - והופתעה לגלות שהעולם הופתע לגלות מה הן.
לאחרונה התראיינה אייליש לגיליון "כוח הנשים" של Variety שם דיברה על כך שהיא מעדיפה נשים. אתמול (שבת) היא סיפרה באירוע "יוצרי הלהיטים" של המגזין שלא צפתה את הרעש שעשו דבריה: "ראיתי את הכתבה ואמרתי לעצמי 'כנראה שיצאתי מהארון היום'. זה מרגש בגלל שאני מניחה שאנשים לא ידעו, אז נחמד שהם יודעים. אבל די מלחיץ לדבר על זה".
המראיינת שאלה את אייליש בחיוך: "בילי, האם תכננת לצאת מהארון?" והכוכבת השיבה: "חשבתי לעצמי, זה לא ברור? לא תיארתי לעצמי שאנשים לא יודעים". היא הוסיפה שמעולם לא חשה צורך לצאת הצהרות: "אני לא ממש מאמינה בזה, אין אפשרות שכולנו פשוט נחיה את חיינו? אני עושה את זה כבר הרבה זמן ופשוט לא דיברתי על זה".
בריאיון המדובר למגזין, אייליש אמרה: "מעולם לא הרגשתי שאני יכולה להזדהות ממש עם נשים. אני כל כך אוהבת אותן, אני אוהבת אותן כבני אדם, אני נמשכת אליהן כבני אדם. אני נמשכת אליהן באופן פיזי, אבל גם מאוימת מהן, מהיופי שלהן ומהנוכחות שלהן".
באירוע אתמול היא נשאלה אם בעקבות הריאיון, הגישה שלה כלפי נשים השתנתה: "אמרת שאת חושבת שבנות לא אוהבות אותך, וכשהריאיון התפרסם כולן אמרו שזה לא נכון ושהן מתות עלייך. דעתך השתנתה קצת?" ואייליש השיבה במבוכה: "אני עדיין מפחדת מהן, אבל חושבת שהן יפות".
הרזומה הרומנטי הפומבי של אייליש כלל עד כה גברים, האחרון שבהם היה המוזיקאי ג'סי ראת'רפורד, ממנו נפרדה מוקדם יותר השנה. לפני כחודשיים היו שמועות על כך שהיא בזוגיות חדשה על כך היא הגיבה באינסטגרם: "אין יותר רווקה ממני כרגע".
2 צפייה בגלריה
בילי אייליש
בילי אייליש
"אני עדיין מפחדת מהן, אבל חושבת שהן יפות"
(צילום: AP)