רוב המפורסמים למדו לחיות עם טוקבקיסטים שעולבים בהם ברשתות החברתיות, ופשוט מתעלמים. אבל יש מעטים שתוקפים בחזרה – וקייט בקינסייל ביניהם.
השחקנית בת החמישים שיתפה השבוע באינסטגרם סרטון שבו היא לבושה בבגד די חושפני (ניתן לכם להחליט אם מדובר בשיק או שוק). הרבה עוקבים החמיאו ופירגנו, אבל בקינסייל בחרה להתמקד דווקא בתגובות השליליות שעסקו רובן במשקל ובמראה שלה.
לגולש שכתב לה: "למה את כול כך רזה?", היא הגיבה: "יותר מדי מוות, מחלות, דאגות ואובדן בקרב האנשים האהובים עליי. זה עוזר לך?". לעוקב אחר שכתב לה: "התחת שלך ברח", היא הסבירה: "לא, למען האמת ראיתי את אבי החורג מת באופן מפתיע, לאמא שלי יש סרטן בשלב 4 ואיבדתי הרבה משקל במהירות מחרדה ואבל".
גולש לא נחמד אחר קיבל תגובה מפורטת יותר, והיא סיפרה שהמצב הנפשי שבו הייתה "עשה חור" בוושט שלה, מה שגרם לה להקיא כמויות גדולות של דם. היא הסבירה: "התקשיתי לאכול ועבדתי מאוד קשה על סרט, שהיה לי לי קשה נפשית לעשות כי הוא עסק בנושא של מוות של אבא, אז לא ממש אכפת לי מה אתה חושב על התחת שלי. אולי אתה צריך לדאוג לגבי התחת שלך. אני מציעה שתדחוף אליו משהו, כמו אננס גדול או לבנה".
גולש אחר ניסה לעקוץ גם הוא: "מצחיק איך הראש שלה גדל אבל הגוף מצטמק. היא נראית כמו גמדה". היא לעגה למראה שלו בחזרה: "מצחיק שתמונת הפרופיל שלך היא של גמד, זה משעשע אותי. בבקשה צא לאסוף אגוזים ופירות יער".
בשלב מסוים אחת העוקבות כתבה לה: "קייט, את מתסיסה את כולם, הם בסדר?", ובקינסייל הגיבה: "הם בסדר? האמת היא שאני מכירה כמה מהם והם לא בסדר". למגיבה אחרת היא הסבירה: "זה אדם אחד שפתח כמה חשבונות. זה ממש עצוב. בעצם אלו שני אנשים. היי חמודים!". גולשת אחרת כתבה: "התגובות כאן מלאות בגברים שונאי נשים ורואים את זה. יש להם יותר מדי זמן פנוי". בקינסייל השיבה: "תופתעי לגלות".
זו לא הפעם הראשונה שבקינסייל מקבלת ביקורת על המראה שלה. בחודש מרץ האחרון היא סיפרה שאושפזה בבית החולים ושיתפה תמונות ממיטתה. לפני כחודשיים, אחרי שהשתחררה, היא הגיעה לאירוע מתוקשר ותמונותיה משם גרמו לכמה גולשים לתהות אם עשתה ניתוחים פלסטיים בפניה. גם אז היא מיהרה להתגונן: "הייתי מורטת בקיצוניות את הגבות שלי. היו לי פנים מלאות יותר, כמו שיש לרובנו בגילאי העשרה ושנות העשרים. שיטות האיפור היו אחרות".
לאחר מכן, כשהעירו לה על משקלה, היא אמרה: "אני מנסה לשרוד אובדנים שלא יאומנו, הפרעות פוסט טראומטיות שחזרו לי מכך שגיליתי בגיל צעיר את גופו של אבי הגוסס בזמן שהייתי לבד בבית בלילה, ומלעבוד כדי לפרנס את המשפחה שנשארה לי. מה שאתם חושבים על איך אני נראית זה לא חשוב, בלי קשר לנסיבות חיי".
1 צפייה בגלריה
קייט בקינסייל
קייט בקינסייל
טיפול קוסמטי או שיטת איפור אחר? קייט בקינסייל
(צילום: Taylor Hill/WireImage)