3 צפייה בגלריה
טארין מנינג
טארין מנינג
טארין מנינג
(צילום: AP)
כוכבת הסדרה "כתום זה השחור החדש" טארין מנינג (44) מעוררת בימים האחרונים הרבה שיחה ודאגה בקרב הגולשים, לאחר שחשפה סיפור אישי שנע בין ההגדרה של "מטריד" לבין TMI – הרבה יותר ממה שרצינו לדעת.
מנינג שיתפה אתמול (ב') סרטון שבו היא יושבת במכוניתה כשהיא בבירור נסערת: "עצרתי בצד כי לא רציתי לעשות תאונה", היא אומרת ומספרת שלאחרונה ניהלה רומן עם גבר נשוי ועל תגובתה של אשתו לאחר שגילתה על כך: "הגבר שהתעסקתי איתו הוא איש נשוי וכל לילה במשך שלושה ימים ואולי יותר, לי***י את חור הישבן שלו. כי הוא אהב את זה ולא היה אכפת לי לעשות את זה. זה מוזר? כן. וזה מה ששדים עושים".
מנינג ממשיכה ומספרת שהתאהבה בו עד כדי כך שתכננה לקנות לו סירה שחשק בה, אבל אז אשתו גילתה על הרומן: "אני מרגישה כל כך רע כי אני לא סובלת אותה, את אשתו. היא אמרה לי 'את מתעסקת עם הגבר שלי? את פסיכית, צאי לי מהחיים, אני אוציא נגדך צו הרחקה, אכניס אותך לכלא'".
מנינג לא נבהלה מהאיומים ופונה בסרטון אל אותה אישה: "לי***י את חור הישבן של בעלך במשך שבועות כי הוא מאוד אוהב את זה והוא בא אליי. אני יודעת שזה הרבה מידע אבל אני המשוגעת? אני רווקה, מאוד רווקה, והוא בא אליי, אז אל תקראי לי משוגעת, את משוגעת".
הכוכבת לא מסתפקת בדברים האלו ואומרת לאישה הנבגדת בזעם: "אני אגיד לך דבר אחד, את רוצה להכניס אותי לכלא? אני אכניס אותך לכלא כל כך מהר שהראש שלך יסתחרר! אל תאיימי עליי כי אני אראה לך מה זה, אף פעם אל תאיימי עליי, כי בעלך הגיע אליי כדי שא*** את חור הישבן שלו! אל תאיימי עליי יותר לעולם ליאן! טיפשה, מה חשבת לעצמך? אני לא מאמינה עלייך, איבדת את זה, לא אני... הוא פישל בגדול היום ואת תוקפת אותי? לא, זה לא יקרה, עשית טעות גדולה. את גמורה, אני לא פוחדת ממך את צריכה לפחד ממני!".
כאן תם לו הסרטון, אבל הסיפור, הזוי ככל שיהיה, ממשיך. לפני כמה שעות פרסמה מנינג פוסט אינסטגרם ארוך בו כתבה: "בימים האחרונים היה לי זמן לחשוב קצת על מה שקרה לי. נפגעתי מאוד והתמודדתי עם זה באופן פומבי למרות שהייתי צריכה לעשות את זה בשקט ועם התמיכה של משפחתי וחבריי.
"הרגשתי מאוד אשמה אחרי שחשפתי הכל וחשבתי שאולי הדבר הכי טוב שאני יכולה לעשות זה להגיד ששיקרתי, אבל זה לא נכון. ניהלתי קשר עם גבר נשוי שאמר לי שהוא מתכנן לעזוב את אשתו. בסוף הבנתי שזה לא יקרה. אני מתגאה בכך שאני אישה מוסרית ונחמדה. אני יודעת שמה שעשיתי היה שגוי אבל הלב גורם לך לעשות דברים מטורפים לפעמים. אני מצטערת שחשפתי את המקרה אבל אני לא מתחרטת על הדרך שבה אני אוהבת. אני מקווה למצוא מישהו שיעריך אותי כפי שאוהב אותו, אהבה מהסוג הבריא, אהבה שהיא לא עיוורת עד כדי כך שהיא תגרום לי להיות מישהי שאני לא. זה היה שיעור חשוב עבורי. אחרי כל זה, אני מבקשת מכולם לתת לי פרטיות על מנת שאוכל להבריא ולתת ללבי להתאושש".
בינתיים הביעו הגולשים את דאגתם לכוכבת: "מישהו צריך לבדוק אם היא בסדר. היא מפרסמת דברים אישיים ולא מדברת בהיגיון. רואים שהיא לא בסדר נפשית", כתבה אחת ואחר הוסיף: "היא במצב לא טוב ורואים שהיא מתמודדת עם בעיות נפשיות". אחרת הוסיפה: "היא איבדה את זה. אני מקווה שהיא תקבל עזרה". גולשים אחרים התבדחו: "זה יותר מדי להתמודד איתו על הבוקר", כתב אחד ומישהו נוסף צייץ: "היא הופכת להיות כמו קניה, מה קורה שם?" .
מנינג כאמור, התפרסמה כשכיכבה בסדרה "כתום זה השחור החדש" ודמותה הפכה לאחת האהובות בסדרה. לצד נסיקת הקריירה שלה היא הסתבכה לא פעם בחייה האישיים – בשנת 2016 הורו לה מפיקי הסדרה להיכנס למוסד גמילה אחרת יפטרו אותה. היא עשתה זאת – אך עזבה את המקום לאחר יום אחד בלבד.
3 צפייה בגלריה
טארין מנינג
טארין מנינג
מתוך "כתום זה השחור החדש"
(צילום מסך)
לאורך השנים היא נעצרה כמה פעמים לאחר שהסתבכה בשלל תקריות אלימות במהלכן תקפה בין היתר את העוזרת האישית, המאפרת שלה ובת זוג לשעבר, והפרה צו הרחקה שהוציאה נגדה בת זוג אחרת, ג'נין הלר. לאחר שמנינג האשימה את הלר שתקפה אותה, הלר נמצאה אשמה ונכנסה לכלא לארבעה חודשים אך לאחר מכן התברר שמנינג שיקרה ושהלר נכלאה על לא עוול בכפה.
לפני כשנתיים התארסו מנינג ובת זוגה אן קליין, אך נפרדו אחרי שלושה חודשי אירוסים. בעבר הצהירה מנינג שלמרות היסטוריית הזוגיות שלה עם נשים, היא מעדיפה גברים.
לאחרונה היא עוררה סערה אחרת ברשתות החברתיות לאחר שהביעה את הערצתה לנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ והודיעה שלא תעבוד יותר בהוליווד: "הם ביטלו אותי. הקדשתי את כל חיי לאומנות הזו לחינם. אני מושפלת. התעללו בי כפי שלא עשו לי מעולם". היא המשיכה ופנתה לטראמפ: "אני אוהבת אותך דוני. למרות כל הטעויות שעשית ולמרות שאתה מטומטם, אתה הגיבור שלי. הבן אדם הכי לא גזען בקיום. השקרים שהם מפיצים עליך כואבים".
3 צפייה בגלריה
טארין מנינג
טארין מנינג
"מישהו צריך לבדוק אם היא בסדר"
(צילום: AP)