1 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט הופעה בואנוס איירס
טיילור סוויפט הופעה בואנוס איירס
משנה מילים של שיר בשביל בן הזוג. טיילור סוויפט בהופעה בבואנוס איירס
(צילום: Marcelo Endelli/TAS23/Getty Images for TAS Rights Management)
ביום שישי קיבלו המעריצים של טיילור סוויפט בבואנוס איירס בשורות מבאסות – ההופעה של הכוכבת בדרום אמריקה נדחתה בעקבות מזג האוויר ההפכפך. אבל תסמכו על הכוכבת שלא תאכזב את הצופים - ואנחנו לא מתכוונים רק לאלו שהכרטיסים שלהם נדחו להיום (א').
בהופעה שהתקיימה אתמול בבואנוס איירס, זכו עשרות אלפי המעריצים בקהל (ועוד מיליונים ברשתות החברתיות) לקבל הצצה לזוגיות הפורחת של הכוכבת עם שחקן הפוטבול מקנזס סיטי טראוויס קלסי.
למי שלא מעודכן, נספר שכוכב ה-NFL בן ה-34 סיפר בפודקאסט שלו עם אחיו שהגיע להופעה של סוויפט בקנזס סיטי לפני כמה חודשים וניסה לתת לה צמיד עם מספר הטלפון שלו. במהלך השבועות הבאים הם נראו צמודים ברחובות ניו יורק והיא אפילו טסה כמה פעמים לקנזס לצפות בו משחק לצד אמו, חבריו ואלפי מעריצים. בין לבין היא הפכה לחברה טובה של בריטני מהומס, אשתו של הבסטי שלו והקוורטרבק של קנזס סיטי צ'יפס, פטריק מהומס, הכירה לו את בני המשפחה והחברים שלה ואפילו הופיעה איתו בפרק של SNL. כעת, קלסי נמצא בשבוע חופש מליגת הפוטבול וטס להופעה של בת זוגו בארגנטינה.
הגעתו אמנם הייתה צפויה – הוא אמר לאחיו בפודקאסט שהוא מתכנן לנפוש במקום חם (ואחיו, ג'ייסון קלסי, אפילו שאל אותו אם היעד הוא מדינה דרומית במיוחד), ותמונות שלו יורד מהמטוס בארגנטינה הופצו ברשתות החברתיות, אבל שום דבר לא הכין את המעריצים לאקסטזה שהם חוו בשעות הלילה המאוחרות.
קלסי היה בתא הכבוד לצד חברתה של סוויפט, השחקנית סברינה קרפנטר ואביה של הכוכבת סקוט טיילור, שככל הנראה אישר את הזוגיות היות שענד סביב צווארו שרשרת תג של קנזס סיטי צ'יפס (למרות היותו אוהד מושבע של הפילדלפיה איגלס). האב הגאה גם היה זה שהסב את תשומת לבו של שחקן הפוטבול לכך שסוויפט שינתה את מילות השיר קארמה ל-Karma is the guy on the Chiefs coming straight home to me.
קלסי עצמו נראה שמח מהשינוי ואף רקד לאורך כל ההופעה, כשבסופה חיכה לבת זוגו מאחורי הקלעים. כשהגיעה, ובעודה מוקפת באנשי הבטחון שלה, קלטה אותו סוויפט ומיד רצה אל זרועותיו לנשיקה המיוחלת.
בשעות האחרונות הרשתות החברתיות מוצפות בסרטונים של ההופעה ושל השניים מתנשקים רגע אחרי, ואם זה לא מספיק, אז מעריצים רבים מעלים סרטונים שבהם הם מנתחים את הריצה שלה אליו, מתווכחים בינם לבין עצמם אם מדובר בתעלול יח"צני מוצלח במיוחד או באהבת אמת, ומתדיינים בשאלה הבלתי נמנעת - מה הוא יעשה אם אי פעם ירצה להיפרד ממנה. עד אז, ניתן להם ליהנות מהספק ומהרומן הכי קיטשי שאמריקה ראתה בשנים האחרונות.