אחד מהסרטים הגדולים של הקיץ הנוכחי, "דדפול & וולברין", יעלה בסוף השבוע הקרוב למסכים, ורגע לפני שהוא הופך לשובר קופות היסטרי (אם להאמין לתחזיות ולציפיות הגדולות ממנו), התקיימה אמש (ב') הבכורה החגיגית שלו בניו יורק.
כוכבי הסרט, ריאן ריינולדס ויו ג'קמן, היו כמובן אלו שעמדו במרכז העניינים אבל הייתה מישהי שנתנה להם קרב הגון על תשומת הלב והפלאשים של הצלמים: מדונה. הכוכבת הגיעה עם שתי בנותיה, התאומות אסתר וסטלה בנות ה-11, שהוכיחו שהיכולת לפזר אבק כוכבים לא חייבת לעבור בגנים ושבהחלט אפשר ללמוד את הסודות מהאמא המאמצת.
5 צפייה בגלריה
ריאן ריינולדס, יו ג'קמן ומדונה ובנותיה, אסתר וסטלה
ריאן ריינולדס, יו ג'קמן ומדונה ובנותיה, אסתר וסטלה
ריאן ריינולדס, יו ג'קמן, מדונה ובנותיה, אסתר וסטלה
(צילום: Kevin Mazur/WireImage)
5 צפייה בגלריה
מדונה עם בנותיה, אסתר וסטלה
מדונה עם בנותיה, אסתר וסטלה
קרייזי פור יו יהיה שיר החתונה שלנו
(צילום: Kevin Mazur/WireImage)
אשתו של ריינולדס, השחקנית בלייק לייבלי, והחברה הטובה שלה (אבל לא שלנו) ג'יג'י חדיד תיאמו סגנונות ועשו מחווה לדמויות הסרט: לייבלי בבגד גוף אדום וצמוד מבית ורסצ'ה שהזכיר את הלוק של דדפול בגילומו של בעלה, בעוד שחדיד לקחה השראה מוולברין-ג'קמן עם חולצת בנדנה צהובה וחצאית תואמת מבית מיו מיו.
עבור האפטר פארטי הן החליפו בגדים, אבל שמרו על צבעי האירוע.
5 צפייה בגלריה
ג'יג'י חדיד בלייק לייבלי
ג'יג'י חדיד בלייק לייבלי
שיק או שוק? ג'יג'י חדיד ובלייק לייבלי
(צילום: Gotham/GC Images)
5 צפייה בגלריה
ג'יג'י חדיד בלייק לייבלי ריאן ריינולדס
ג'יג'י חדיד בלייק לייבלי ריאן ריינולדס
בגדים אחרים, אותם צבעים. חדיד, לייבלי וריינולדס
(צילום: Robert Kamau/GC Images)
ועוד קצת מדונה: הסרט צפוי לכלול את Like A Prayer, אחד משיריה הגדולים, וריינולדס וג'קמן סיפרו לאחרונה שהם נפגשו איתה באופן אישי כדי לקבל את רשותה לכלול אותו בסרט. היא הסכימה ואפילו נתנה להם כמה טיפים שלטענתם שיפרו את הסצנה באופן משמעותי.
הבילוי המשפחתי של מדונה ובנותיה מגיע בזמן שילד אחר שלה מככב בכותרות: בנה המאומץ דייוויד (18) סיפר בשבוע שעבר בסטורי שהוא עזב את הבית של אמו ושאין לו כסף למכולת: "נהדר לחוות את זה שהשעה תשע בערב, אני רעב ומבין שאין לי מספיק כסף כדי לקנות אוכל, אז אני צריך לחפש שאריות. אני אוהב את זה. אני לא לבד, החברה שלי איתי".
דבריו כמובן הדאיגו את העוקבים שהסיקו שהוא חסר בית ונאלץ לחפש אוכל ברחובות, ותהו למה אימו המיליונרית לא עוזרת לו. ובכן, מסתבר שאין מקום לדאגה ודייוויד פרסם סטורי הרגעה: "לכל המודאגים. אמא שלי מאוד תומכת בי. היא תמיד תמכה בי. אני מאוד מאושר בחיי ואני לא מורעב או גר ברחוב. בבקשה תפסיקו לדאוג, הכול בסדר".
לפי הדיווחים אגב, הוא מתפרנס משיעורי מוזיקה שהוא מעביר אונליין, וגובה 200 דולר לשיעור. אם אתם מעוניינים, פנו אליו באינסטגרם.
מדונה אימצה את דייוויד במלאווי בשנת 2006 כשעוד הייתה נשואה לגיא ריצ'י. זמן קצר לאחר מכן היא אימצה שם גם את בתה מרסי (18) ולאחר מכן את סטלה ואסתר. יש לה כמובן גם שני ילדים נוספים: לורדס (27) בתה מבן זוגה לשעבר קרלוס ליאון, ורוקו (23), בנה מנישואיה לריצ'י.
5 צפייה בגלריה
מדונה ובנה דיוויד
מדונה ובנה דיוויד
אין סיבה לדאגה. מדונה ודיוויד
(צילום: אינסטגרם)