5 צפייה בגלריה
בריטני ספירס סם אסגרי
בריטני ספירס סם אסגרי
תפסיקו לחפש אותם, הכל בסדר. בריטני ספירס וסם אסגרי
(צילום: Backgrid)
אחרי שבריטני ספירס יצאה לחופשי מהאפוטרופסות שבה הייתה נתונה במשך יותר מעשור, נדמה היה שהכוכבת סוף סוף תוכל לחיות את חייה בשלווה. למרבה הצער, למרות כמה דברים חיוביים שקרו מאז – כמו נישואיה לסם אסגרי, נראה שחייה עדיין סוערים: ילדיה לא בקשר איתה והם ושאר בני משפחתה מדברים עליה עם התקשורת, מדורי הרכילות נהנים לעקוב אחריה ולהעלות השערות לגבי מצבה הבריאותי והנפשי ונראה שהיא עצמה מעודכנת בכל המתרחש, מגיבה להם – ובעיקר עוקצת אותם, פעם אחר פעם בפוסטים שלה.
יחד עם זאת, בין כותרת אחת לשנייה, משמח לראות שהיא ובעלה מוצאים קצת זמן לבילויים רומנטיים, למרות שגם אלו בעין המצלמה. השניים יצאו בסוף השבוע לדייט במסעדה בלוס אנג'לס והיה נראה שהם במצב רוח מרומם במיוחד. למרות המצלמות שהקיפו אותם, הם חייכו, נראו שלווים ונכנסו ביחד למקום. יש לציין שהדייט שלהם היה במסעדת נובו הידועה כמקום מרבצם של הסלבס, ובהתאמה גם של הפפראצי.
5 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
במצב רוח טוב
(צילום: Backgrid)
5 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
איזה צ'ארמר
(צילום: Backgrid)
לאחר מכן פרסמה ספירס סרטון אינסטגרם שבו היא עושה פוזות למצלמה וכתבה: "אתמול בלילה לפני ארוחת הערב במסעדה. למה המקום הזה כל כך טוב ולמה אני תמיד יושבת ליד האח? בכל אופן, לילה נהדר". ספירס שיתפה גם שבעלה שונא את הבגד שאותו היא לובשת בווידיאו ואף סיפרה שהכינה בעצמה כמה בגדים: "הייתי משועממת, אבל יצירה זה דבר מגניב".
לא מפתיע אותנו לשמוע שבריטני מחפשת תעסוקה, הקריירה המוזיקלית שלה נמצאת בפסק זמן ארוך (מלבד שיר מצליח שהוציאה עם אלטון ג'ון, שאותו לא ממש קידמה בעצמה) ולא ברור אם תחזור אי פעם לקדמת הבמה. מעבר לכך, היא עדיין נמצאת בעיצומו של קרב משפטי מול אביה וכאמור נאלצת להתמודד עם ספקולציות של התקשורת לגבי מצבה הנפשי וסטטוס היחסים שלה ושל בעלה. השניים התחתנו בחודש יוני האחרון ולפי השמועות נמצאים מאז במשבר תמידי.
לאחרונה פרסם אתר TMZ וידאו שלה ושל אסגרי במסעדה, בו היא נראית זועמת וממלמלת דברים לא ברורים בעוד שאסגרי עוזב בכעס מהמקום. לאחר מכן הבהירו השניים שהכוכבת כעסה על אחד הסועדים שצילם אותה ללא אישורה ושאסגרי בסך הכל יצא כדי להביא את רכבם לקדמת המסעדה. בוולנטיינ'ז דיי שחל בשבוע שעבר הם גם החליפו הצהרות אהבה פומביות.
לאחרונה סיפרו מדורי הרכילות שבני משפחתה של ספירס דואגים לשלומה הנפשי ושקלו להיפגש איתה ולהפציר בה לקבל עזרה – אך חזרו בהם, ככל הנראה לאחר שאנשי מקצוע הבהירו להם שאין כרגע סיבה לגיטימית לעשות צעד כזה.
5 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
"לילה נהדר"
(צילום: Backgrid)
5 צפייה בגלריה
סם אסגרי
סם אסגרי
מתי הסינגל הבא?
(צילום: Backgrid)