שנה וארבעה חודשים חלפו מאז שנחשפנו לרומן המפתיע של קיילי ג'נר וטימותי שאלמה וכעת, למרות ניסיונותיהם לשמור את הזוגיות הרחק מהעין הציבורית, השניים חזרו לככב בכותרות.
גל שמועות חדש בכל הנוגע לזוגיות הזו מציף את אתרי הרכילות ברחבי העולם - אך השמועות מתחלקות לשתיים: על כך שג'נר בהיריון משאלמה וכאלו שבכלל מספרות על פרידה.
"הם כבר בקושי מבלים ביחד", סיפר לאחרונה מקורב רכלן. "אי אפשר אפילו לומר שהם בהפסקה. החיים שלהם נעשו מאוד עמוסים והם התרחקו מאוד. כמובן שברגע שלוחות הזמנים יירגעו - הכל יכול להשתנות. עדיין אכפת להם זה מזו, אז אולי הם ימשיכו מאיפה שהפסיקו".
נעצור כדי לציין כי הפעם האחרונה שטימותי וקיילי נראו בציבור הייתה בחודש ינואר האחרון, בטקס גלובוס הזהב. כמו כן, למען ההגינות נזכיר כי השניים בקושי נראו ביחד מאז שהחלו את הזוגיות שלהם - כך שזה לא בהכרח אומר משהו.
3 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
ביחד, בהיריון או שום דבר מהאפשרויות? קיילי וטימותי
(צילום מסך)
נמשיך: מקור אחר דווקא טען כי הם עדיין ביחד, למרות השמועות, ובריאיון שפורסם במגזין Ok אמר: "הם מאוד רציניים, מאוהבים ושמחים להוכיח שכל מי שהימר נגדם טעה. טימותי חושב שקיילי היא אשת עסקים מדהימה ואמא נהדרת".
כאמור, לצד השמועות על פרידה ישנן שמועות נוספות המזינות את עצמן מיום ליום, והן כי ג'נר בהיריון.
בחודש מרץ האחרון, בטקס הלוויה של אחותה של קריס ג'נר, קיילי משכה את תשומת ליבם של מעריציה, כשהגיעה לבושה בבגדים רחבים במיוחד. "למה קיילי לבושה בבגדי חדר כושר כשהיא בהלוויה?", תהה מעריץ מבולבל, ואחר נזכר: "היא לבשה בגדים כאלה כשהסתירה את ההיריון עם סטורמי". נציין כי התמונה המתעדת את קיילי הוסרה במהירות האור.
3 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר
קיילי ג'נר
בייבי שלישי בדרך? ג'נר
(צילום: AP)
כמו כן, השמועות הן לא המכשול היחיד בזוגיות של קיילי וטימותי. על פי מקורבים יודעי דבר, קריס, אמה של קיילי, מאוד שתלטנית בכל הנוגע לזוגיות של בתה: "היא מתערבת כל הזמן - ובהכול", הכריז המקור. "קריס חושבת שטימותי הוא מציאה אמיתית. הוא מאוד מפורסם ונחשב לכוכב גדול וגם חכם מאוד, וקריס משוכנעת שזה ישפר את המעמד החברתי של משפחתה".
מקורב אחר סיפר כי התלהבותה של קריס מטימותי באה לידי ביטוי בכך שהיא מנסה לסגור לו עסקאות ומזמינה אותו לאירועים משפחתיים, בלי ליידע את קיילי שזועמת על כך.
קיילי, מצפייה בעשרות עונות של "משפחת קרדשיאן", סמכי עלינו כשאנחנו אומרים: אין לך סיכוי נגד קריס. אבוד.
3 צפייה בגלריה
קריס ג'נר קיילי ג'נר
קריס ג'נר קיילי ג'נר
מי הבוס 2024: קיילי וקריס ג'נר
(צילום: GettyImages)