3 צפייה בגלריה
דראה דה מתאו
דראה דה מתאו
הככבת בפלטפורמה חדשה ומפתיעה. דראה דה מתאו
(צילום: AP)
כוכבת "הסופרנוס" וזוכת האמי דראה דה מתאו (51) מככבת בימים אלו בפרויקט חדש ומפתיע – לא מדובר בסרט או סדרה חדשה, אלא בחשבון שפתחה לעצמה באתר Only Fans, פלטפורמה שבה יוצרי תוכן גובים כסף ממנויים עבור גישה לפוסטים שהם מעלים, והתפרסמה בעיקר בזכות התכנים למבוגרים בלבד שיוצרים רבים משתפים בה. דה מתאו גם לוקחת בכך חלק ומפרסמת תמונות וסרטונים שבהם היא עירומה - וגובה על כך 15 דולר מדי חודש.
תמונת הפרופיל בחשבון של דה מתאו מספקת הצצה לתכנים שהיא מתכוונת לפרסם בו – ומציגה אותה יושבת בעירום כמעט מלא על מזרן, מכסה את החזה בידיה ורק מגפיים ארוכים לגופה, כשאישה נוספת לבושה חלקית שוכבת על הרצפה. בנוסף, תמונת הרקע מציגה קלוז אפ על המחשוף העמוק שלה.
נכון לכתיבת שורות אלה היא פרסמה ארבעה פוסטים ואתמול (שבת) הזמינה את 456 אלף עוקביה באינסטגרם להצטרף לחשבון החדש על ידי סטורי שהציג תמונה חשופה שלה ובו כתבה: "אונלי פאנס בשידור ישיר XXX".
3 צפייה בגלריה
דראה דה מתאו
דראה דה מתאו
תמונת הפרופיל של החשבון החדש
(צילום מסך)
לא ברור מה גרם לכוכבת להרחיב את אופקיה לז'אנר הלא צפוי הזה ועד כה היא לא הגיבה לאתרים בחו"ל שניסו לשוחח איתה על הנושא. בכל אופן מדובר בצעד מאוד לא אופייני עבור מישהי שנחשבה לאחת מכוכבות הטלוויזיה הגדולות של העשור הקודם, וכיכבה כאמור ב"סופרנוס" (על תפקידה שם זכתה בפרס האמי בשנת 2004), "עקרות בית נואשות" ו"ג'ואי" - סדרת הבת של "חברים". גם בשנים האחרונות היא הייתה עסוקה וכיכבה בין היתר בסדרות "מיליון דברים קטנים", "גוונים של כחול", ו"כנופיית המאיה".
יחד עם זאת, היא לא הכוכבת המוכרת היחידה שהצטרפה לפלטפורמה השנויה במחלוקת. לפניה עשו זאת גם דניס ריצ'רדס (וגם סמי שין, הבת שלה ושל צ'ארלי שין), קארדי בי, טייגה וכריס בראון – וישראלים דוגמת עדן פינס, מייקל לואיס ורומי אברג'יל.
דה מתאו היא אמא לשניים מבן זוגה לשעבר המוזיקאי שוטר ג'נינגס. בימים אלו היא בזוגיות ארוכה עם המוזיקאי מייקל דווין. השניים החלו לצאת בשנת 2012 אך הם ממעטים לשתף את הציבור בפרטים על הקשר וכמעט ולא נראים ביחד במקומות ציבוריים.
3 צפייה בגלריה
דראה דה מתאו
דראה דה מתאו
דראה דה מתאו
(צילום: אינסטגרם)