5 צפייה בגלריה
קתרינה סקורסון
קתרינה סקורסון
ניצלו בנס. קתרינה סקורסון ושלוש בנותיה
(צילום: אינסטגרם)
קתרינה סקורסון (41), כוכבת "האנטומיה של גריי", שיתפה אמש (ב') את העוקבים שלה בכך שלפני מספר חודשים היא ושלוש בנותיה ניצלו משריפה שפרצה בביתן וגבתה את חייהן של חיות המחמד שלהן.
"לפני כמה חודשים הבית שלי נשרף. בזמן שהכנתי את הבנות למיטה, עשן החל לחלחל לחדר האמבטיה. כשהסתכלתי לעבר המסדרון כבר היה עשן שחור וסמיך שמילא את הבית", כתבה. "דבר אחד לגבי שריפות: הן קורות מהר. היו לי כשתי דקות להוציא את שלוש הבנות שלי ועל כך אני אסירת תודה. למרבה הצער איבדנו את כל ארבע חיות המחמד שלנו. אנחנו עדיין כואבים את האובדן הזה אבל יש לנו מזל שזכינו לאהוב אותן בכלל".
5 צפייה בגלריה
קתרינה סקורסון
קתרינה סקורסון
שובר את הלב. סקורסון ואחד מהחתולים
(צילום: אינסטגרם)
סקורסון צירפה לפוסט תמונות של הבית אחרי השריפה ושל ארבע חיות המחמד שנספו - שלושה חתולים וכלב אחד, וכתבה: "זה לא פוסט של שריפה, זה פוסט על קהילה. זהו מכתב לאנשים המדהימים שהופיעו ולעזרה שהם נתנו. תודה לכבאים ולחוקרים, תודה לשכנה שלי שענתה לדפיקות שלנו בדלת שלה. תודה להורים בבית הספר של הילדים שלי ששלחו צעצועים וספרים, תודה לחברים שלי מ'האנטומיה של גריי' ששלחו בגדים ואספקה, לאחיות שלי שטסו לטפל בלוגיסטיקה כדי שאוכל להיות עם הילדים שלי. תודה לצוות שלי שעשה הכל קל יותר. מה שלמדנו הוא שהדבר היחיד שחשוב הם האנשים שאתה אוהב, הקהילה. לא היינו כאן בלעדיהם ואנחנו אסירי טובה. הנה כמה תמונות לכבוד החלל שקראנו לו בעבר בית, להיפרד מהחיות שכל כך אהבו אותנו ולחגוג את זה שיש לנו את הדבר היחיד שאי פעם היינו צריכים - אחד את השני".
5 צפייה בגלריה
קתרינה סקורסון
קתרינה סקורסון
"החלל שקראנו לו בעבר בית"
(צילום: אינסטגרם)
הפוסט של סקורסון צבר עד כה למעלה מ-300 אלף לייקים ויותר מ-6,000 תגובות, בהן של הקולגות מהסדרה. "איזו אמא מדהימה ומלאת השראה את, את כל כך אהובה", כתבה קמילה לודינגטון המגלמת את דמותה של ד"ר ווילסון. "את באמת אישה מדהימה ואני שולח לך את כל האהבה שיש לי", הוסיף ג'ייק בורלי המגלם את דמותו של ד"ר שמידט. "אני מקווה שלעולם לא אצטרך להתמודד עם דבר כזה... אבל אם כן, אני מקווה שאוכל ללכת בעקבות הדוגמה שלך לחסד בנסיבות נוראיות. שולח אהבה לך ולמשפחה", כתב כריס קארמק המגלם את דמותו של ד"ר לינק.
5 צפייה בגלריה
קתרינה סקורסון
קתרינה סקורסון
"כואבים את האובדן אבל יש לנו מזל שזכינו לאוהב אותן בכלל"
(צילום: אינסטגרם)
נזכיר כי במאי 2020 ואחרי 11 שנות נישואים ושלוש בנות משותפות, סקורסון ובעלה לשעבר רוב גילס התגרשו. באוקטובר 2018 חשפה השחקנית כי בתה האמצעית פאלומה לוקה בתסמונת דאון. "אוקטובר הוא חודש המודעות לתסמונת דאון. אחד מתוך 700 תינוקות נולד עם התסמונת הזו", כתבה והוסיפה: "השפה בה אנחנו מדברים היא חשובה. להורים אין 'סיכון' של אחד ל-700 שיהיה להם תינוק עם תסמונת דאון, יש להם 'סיכוי' שאחד ל-700 יהיה תינוק עם התסמונת. בדיוק כמו שיש 50 אחוז סיכוי שיהיה להם בן ו-50 אחוז סיכוי שתיוולד להם בת. שפה משנה את הדרך בה אנשים חושבים. מילים חשובות".
5 צפייה בגלריה
שרק תחייכו!
שרק תחייכו!
שרק תחייכו!
(צילום: אינסטגרם)