מישהו יודע איפה בעלה של קאת'י גריפין? אם כן, תמסרו לו שהיא מחפשת אותו כבר שלושה חודשים.
אתרי הבידור בחו"ל מדווחים שהקומיקאית (63) מעוניינת להגיש לבעלה, רנדי ביק (46), מסמכי גירושים, אך היא לא יודעת היכן הוא. "הוא לא בקשר איתה ולא עדכן אותה איפה הוא שוהה או נמצא", סיפרו מקורביה.
עורך דינה של הקומיקאית הודיע לבית המשפט שהיא שכרה בלש פרטי כדי שיסייע לה לאתר את הבעל הנעדר – אך ללא הואיל. עוד הודיע עורך הדין שאם לא תצליח למצוא את ביק בקרוב, גריפין תדרוש שבית המשפט יפסוק בתיק הגירושים ללא נוכחותו.
גריפין הגישה את בקשת הגירושים בחודש דצמבר האחרון, ארבע שנים בדיוק אחרי שהתחתנו, וציינה שסיבת הפרידה היא "חילוקי דעות שלא ניתנים לגישור". היא ציינה שתאריך פרידתם היה 22 בדצמבר, ביקשה שאף אחד מהצדדים לא יחויב לשלם לאחר דמי מזונות והוסיפה שהשניים חתמו על הסכם ממון, וביקשה מבית המשפט לפעול על פיו.
2 צפייה בגלריה
קאת'י גריפין רנדי ביק
קאת'י גריפין רנדי ביק
לאן נעלמת? קאת'י גריפין ורנדי ביק
(צילום: Larry Busacca\GettyImages)
השניים החלו לצאת ביחד בשנת 2011, נפרדו לזמן קצר בשנת 2018 והתחתנו בשנת 2020. גריפין אמרה אז: "למרות שהוא צעיר ממני ב-19 שנה, זו מערכת היחסים הכי ארוכה של שנינו. ידענו שאנחנו צריכים להילחם עליה ולגרום לה לעבוד".
עם היוודע פרידתם, סיפרו מקורביה של גריפין שהשניים רצו דברים שונים מחייהם: "במקום להתקרב הם התרחקו. לקאת'י עצוב שזה נגמר כך אבל היא הייתה זקוקה לחזור להיות עצמה וזו הדרך היחידה שבה היא תצליח לעשות את זה". הם הוסיפו: "היא הייתה מאוהבת ועדיין מאוהבת בו, אבל עם כל העצב הוא אוהב להישאר בבית והיא אוהבת לטרוף את החיים. היא אוהבת להנות, היא רוצה לטייל ולעשות דברים עם מישהו שאוהב לעשות את זה גם. היא אמנם בת קצת יותר משישים אבל מרגישה כמו בת שלושים".
אלו נישואיה השניים של הכוכבת, שלפני כן הייתה נשואה במשך חמש שנים לעורך הדין מאט מולין, עד לפרידתם בשנת 2006.
2 צפייה בגלריה
קאת'י גריפין
קאת'י גריפין
כל היודע דבר על מקום הימצאו...
(צילום: AP)