השחקנית ג'וליה פוקס (34), הידועה בעיקר בתור האקסית של קניה ווסט בעלת הלבוש הפרובוקטיבי (להבדיל מאשתו הנוכחית ביאנקה סנסורי בעלת הלבוש הפרובוקטיבי), חשפה אתמול (ב') כי היא לסבית.
כל זה קרה בתגובה לסרטון טיקטוק שפרסמה גולשת המכונה emgwaciedawgie, שבו היא מספרת שהיא "אוהבת לראות לסביות עם החבר שלהן", כי אז היא חושבת לעצמה: "אוי, את שונאת אותו. את ממש שונאת אותו". פוקס, שנחשפה לסרטון, החליטה שזה הרגע המתאים לצאת מהארון, והגיבה: "היי, זו הייתי אני. אני הלסבית הזו. סליחה בנים, זה לא יקרה שוב".
תגובתה של פוקס זכתה ללייקים רבים והודעות תמיכה, כשמעריציה אמרו שהם ממש נרגשים עבורה. "אני ממש שמח בשבילך", כתב אחד העוקבים, ואחר הוסיף: "זה מילא לי את הלב".
ג'וליה פוקס חושפת שהיא לסבית
לטובת מי שלא עקב, נזכיר כי פוקס יצאה עם הראפר והגרוש של קים קרדשיאן, קניה ווסט, לתקופה קצרה בתחילת 2022. תחילה היא סיפרה כי "הזוגיות עם קניה הייתה הדבר הטוב ביותר שקרה לה", אך מהר מאוד ההודיה התחלפה בהשחרות וטענות כי הזוגיות עם ווסט חיבלה לה בקריירה. "אחרי שהיינו ביחד בהחלט שמתי לב לשינוי, ולא חיובי. אני לא מקבלת את אותה כמות הצעות כמו שקיבלתי לפני כן. יש הרבה חסרונות כשמתפרסמים לשמצה באופן שכזה".
1 צפייה בגלריה
ג'וליה פוקס
ג'וליה פוקס
לא בטוחים שהנסיכה דיאנה הייתה שמחה מהלוק הזה
(צילום: Rachpoot/Bauer-Griffin/GC Images)