3 צפייה בגלריה
ג'יג'י חדיד
ג'יג'י חדיד
ג'יג'י חדיד
(צילום: AP)
היום העשירי לתוך מלחמת "חרבות ברזל", ונראה שדוגמנית העל ג'יג'י חדיד, שבימים הראשונים למלחמה פרסמה פוסט יחסית ניטרלי בו טענה כי ליבה "כואב על העם הפלסטיני", איך היא "מרגישה אחריות לחבריה היהודים", חזרה לסורה.
בימים האחרונים חזרה חדיד לפרסם ברשתות החברתיות האשמות קשות ותלושות מהמציאות כלפי מדינת ישראל. "אין שום דבר יהודי ביחס של ממשלת ישראל לפלסטינים. לגנות את הממשל הישראלי זה לא אנטישמיות ותמיכה בפלסטינים היא לא תמיכה בחמאס".
חשבון האינסטגרם של מדינת ישראל, stateofisrael, העומד על 677 אלף עוקבים, החליט לצאת נגד חדיד ואף האשים אותה באנטישמיות. "אין שום דבר אמיץ בטבח של חמאס בישראלים".
חשבון האינסטגרם הישראלי שיתף את דבריה של חדיד, והוסיף: "האם ישנת בשבוע האחרון? או שפשוט את מעלימה עין מכך שתינוקות יהודים נשחטים בבתיהם? השתיקה שלך מבהירה היטב את עמדתך". עוד פרסם עמוד האינסטגרם stateofisrael תמונה של חדר ילדים בו משחקים זרוקים על הרצפה שמלאה בדם. "אם אינך מגנה את זה - דברייך אינם אומרים כלום".
3 צפייה בגלריה
ג'יג'י חדיד
ג'יג'י חדיד
עמוד האינסטגרם הישראלי stateofisrael
(צילום: אינסטגרם)
נציין כי בשבוע שעבר, ביום הרביעי למלחמה, חדיד העלתה פוסט והתייחסה לטבח האכזרי בדרום הארץ. "המחשבות שלי עם כל מי שהושפעו מהטרגדיה הזו. אני מלאה באמפתיה וליבי כואב על המאבק הפלסטיני והחיים תחת הכיבוש. זו אחריות שאני נושאת עליי מדי יום. אני גם מרגישה אחריות לחבריי היהודים - כמו שהייתה לי לפני. בזמן שיש לי חלומות ותקוות עבור הפלסטינים, אף אחד מהם לא כולל פגיעה באנשים יהודים".
חדיד הוסיפה: "הטרור נגד אנשים חפים מפשע לא עושה טוב לתנועת 'שחרור פלסטין'. הרעיון שהמינון הזה עורר כאב במשך עשרות שנים במעגל שחוזר על עצמו בצורה שלאף פלסטיני או ישראלי מגיע לעבור את זה, עוזר להנציח את הרעיון השקרי שלשחרר את פלסטין = אנטישמיות. אם נפגעתם, אני שולחת את תנחומיי, פלסטינים ויהודים. אני שולחת לכם את אהבתי ומחזקת אתכם. מי שאתם ואיפה שאתם. כל אדם זכאי לזכויות בסיסיות - ביטחון, לא משנה הלאום שלו, הדת או איפה שהוא נולד. אני יודעת שהמילים שלי לעולם לא יספיקו, אבל אני מתפללת לביטחונם של אנשים תמימים תמיד".
עד כה אחותה של ג'יג'י, הדוגמנית בלה חדיד, לא שיתפה שום דבר בכל הנוגע למלחמה.
3 צפייה בגלריה
ג'יג'י חדיד
ג'יג'י חדיד
כנראה שהיא ישנה היטב בלילה. חדיד
(צילום: GettyImages)