4 צפייה בגלריה
ג'ווינת' פאלטרו
ג'ווינת' פאלטרו
כוכבת השער. גווינת' פאלטרו
(צילום: אינסטגרם)
בריאיון למגזין "פיפל" לרגל השקת קו חדש של מוצרי טיפוח במחירים נגישים יותר לקהל, גווינת' פאלטרו משתפת את הקוראים בחייה עם בעלה בראד פלצ'וק ומספרת מה גרם לה להתאהב בו. "יש בו לא מעט מאפיינים שמזכירים לי את אבא שלי", מבהירה הכוכבת שאיבדה את אביה האהוב, המפיק ברוס פאלטרו, בשנת 2002 מסיבוכים של מחלת הסרטן. "העיניים הכחולות, העובדה שהוא יהודי, שהוא תסריטאי, שיש לו לב זהב וחוש הומור", היא מונה ומוסיפה: "בסוף, התחתנתי עם אבא שלי", ריפרור משעשע לאמירה שאנחנו בוחרים בן זוג שמזכיר לנו את ההורים שלנו.
זה כמובן לא היה כך תמיד, כזכור, פאלטרו הייתה נשואה לסולן קולדפליי, כריס מרטין, בין 2003-2016. השניים הביאו לעולם שני ילדים, אפל (19) ומוזס (17), וסיימו את מערכת היחסים שלהם בצורה חברית.
אם נחזור למערכת היחסים הנוכחית, מסתבר שפלצ'וק מאוהב באשתו מזה חמש שנים לא פחות ממה שהיא בו, ומרעיף עליה מחמאות למגזין: "היא האישה המושלמת", הוא אומר ומדגיש את הנאמנות שלה לחבריה: "אם היא אוהבת אותך, היא סוס מנצח. ההצלחה שלך תרגיש לה כמו ההצלחה שלה. היא תצרח מאושר לשמוע חדשות טובות ממישהו אהוב".
4 צפייה בגלריה
גווינת' פאלטרו בראד פלצ'וק
גווינת' פאלטרו בראד פלצ'וק
מאושרים. פאלטרו עם הבעל בראד פלצ'וק
(צילום: אינסטרם)
כרגיל בראיונות יח"צ עם כוכבים הוליוודיים בסדר גודל של פאלטרו, הם מספקים את ליטרת הבשר הרכילותית שהם מחוייבים אליה כדי שהקוראים של המגזין לא ירגישו שרימו אותם, רגע לפני שהם מדלקמים את ה"אני מאמין" שלהם בנוגע למוצר חדש.
ואכן, הוא מגיע במהירות: בחודש אוקטובר האחרון השיקה הכוכבת את good.clean.goop - קו חדש של מוצרי טיפוח שזמין כעת לרכישה ברשת טארגט ובאמזון. "הרגשתי תשוקה לייצר מוצרים נקיים ויעילים במחירים נגישים יותר לקהל", אמרה. "בתעשייה מכנים את זה masstige, שזה משהו בין עממי ליוקרה".
מוצרי הליין החדש יעמדו על מחירים הנעים בין 19.99 דולר ועד 39.99 דולר. "הרעיון של good.clean.goop רץ במשרדי החברה כבר עשור. התחלנו במקור עם קו ביוטי ועם הזמן הרגשנו יותר ויותר תשוקה לזה".
4 צפייה בגלריה
גווינת' פאלטרו
גווינת' פאלטרו
מעכשיו המוצרים נגישים לכולם
(צילום: Gettyimages)
"הייתה לי מחשבה שגויה שאולי אוכל להוריד מעט הילוך, אבל החיים מאוד מלאים, מאוד אינטנסיביים", אמרה פאלטרו למגזין. היא אומנם כבר לא לוקחת כמעט תפקידים כשחקנית, אבל לחשוב שהיא תוכל להוריד הילוך קצת תלוש מהמציאות - בטח לאחר שבשנת 2008 ייסדה את מותג הלייף סטייל Goop, שהתחיל בתור עלון שבועי והפך למעצמת לייף סטייל עולמית.
"בהתחלה אנשים חשבנו שאנחנו משוגעים", אמרה פאלטרו על ההקמה. "בעיניי זה היה שיעור כל כך טוב וחשוב - פשוט תהיו מי שאתם, היצמדו לנשק שלכם, מצאו את החוסן שלכם, המשיכו ללכת אחרי הרצונות שלכם ותוכלו לבנות מותג בעל משמעות - אם אתם באמת מתכוונים לזה" .
נעצור כדי להזכיר כי במהלך שנותיו של Goop, פאלטרו השיקה כמה מוצרים שהצליחו להרים לא מעט גבות ברחבי העולם, למשל נר בניחוח הוואגינה שלה - שאומנם נמכר במהירות האור אך הביא איתו לא מעט ביקורות. פאלטרו מצידה מבהירה כי החברה שלה תמיד נשארה נאמנה למה שהיא מאמינה בו. "אני חושבת שאנחנו מאוד ברורים לגבי הערכים שלנו וזה נחמד לראות שזה מהדהד יותר ויותר עם הזמן".
עם זאת, פאלטרו שחגגה בחודש ספטמבר האחרון את יום הולדתה ה-51, מספרת שלמרות העומס הרב - זה מגיע עם תחושת נינוחות, אותה היא זוקפת לזכותו של בעלה. מנגד, היא גם מודה שהשילוב בין קריירה למשפחה - שכוללת ארבעה בני נוער - אינה משימה קלה.
"זה קשה", היא מבהירה. "אף אחד לא אומר לך איך לעשות את זה נכון ואתה פשוט עושה את זה. ועם זאת - זה אחד הדברים שמסבים לי הכי הרבה אושר בחיי". כאמור לפאלטרו שני ילדים, מנישואיה הקודמים ולפלצ'וק שני ילדים מנישואיו הקודמים, איזבלה (19) וברודי (17).
רגע לפני שמוזס יסיים את לימודי התיכון ויעזוב את הבית, ובזמן שאפל מתחילה את השנה השנייה שלה בקולג', לפאלטרו יש רק בקשה אחת - אל תגידו לה שהילדים יעזבו את הקן, עם זה היא לא יכולה להתמודד. "אני מעדיפה את המונח 'ציפורים חופשיות', אני מנסה לנסח את זה אחרת כדי שאוכל לפחות לשכנע את עצמי. קן ריק נשמע כל כך עצוב ובודד".
בריאיון המלא, שיתפרסם בסוף השבוע הקרוב, ממשיכה פאלטרו לחזק את מעמד האישה ומבהירה כי היא מתכוונת להמשיך ולפרוש כנפיים. "אני מאמינה שהחיים, במיוחד עבור נשים, מגיעים בפרקים וזה באמת הולך להיות פרק חדש מאוד עבורי".
4 צפייה בגלריה
גווינת' פאלטרו
גווינת' פאלטרו
"זה הולך להיות פרק חדש מאוד עבורי"
(צילום: AP)