השחקנית אווה אמורי התחתנה! לא יודעים מי זו? לא מפתיע, אבל אין לנו ספק שאתם מכירים את אמה, השחקנית סוזן סרנדון.
אמורי (39) ובן זוגה, השף איאן הוק, נישאו בסוף השבוע בניו יורק בחתונה מצומצמת במיוחד שכללה ארבעים אורחים בלבד. הכלה סיפרה לאתר People שבניגוד לרוב הזוגות שמתחתנים - היא ובעלה העדיפו שהאורחים יהיו במרכז: "רצינו להתמקד במשפחה הקטנה שלנו ושרוב האירוע יהיה סביב הילדים. תכננו טקס מאוד אישי ואינטימי ולאחר מכן התמקדנו באהבה השנייה שלנו: אוכל. כל מה שהיינו צריכים זה אווירה טובה, את האהובים והיקרים לנו וחגיגה טעימה".
אמורי הוסיפה: "רצינו לכתוב מכתבי אהבה שהקראנו כנדרים וזה היה מאוד מיוחד עבורנו". היא גם סיפרה שלא היו להם שושבינים ושושבינות, ושבנה מייג'ור היה זה שליווה אותה לחופה: "זו הייתה חוויה שאזכור לנצח".
אמורי הייתה נשואה בעבר לשחקן הכדורגל קייל מרטינג ויש להם שלושה ילדים ביחד. הם נפרדו בשנת 2019 אחרי שמונה שנות נישואים – חודשיים בלבד אחרי שהודיעו שהם מצפים לילדם השלישי.
הקונספט של האירוע היה "מסיבת גן בצרפת", ותואר כ"מכיל הרבה צבעים טבעיים שמשקפים את הסביבה של האחוזה, עם נגיעות של פרחי קמומיל וצבעים בהירים של ירוק וכחול". בין היתר הם עשו "ברכת טבעת", שבמהלכה העבירו את הטבעות שלהם בין האורחים "כדי להפיץ אנרגיה טובה לפני החלפת הנדרים". לנו זה נשמע יותר כמו הזדמנות פז לגנוב אותן, אבל כנראה שהעניין עבר בשלום.
וקצת מוזיקה: הכלה צעדה לחופה לצלילי Can’t Help Falling in Love של אלביס, וריקוד החתונה של הנשואים הטריים היה לצלילי Lover של טיילור סוויפט.
בני הזוג נפגשו בשנת 2019, זמן קצר לאחר שאמורי ובעלה הקודם התגרשו – ובזמן שהייתה בהיריון: "איאן היה השף במסעדה וניגש להגיד שלום לאישה שישבה איתנו ולמדה איתו בתיכון. הייתי הכי רחוקה שאפשר מסצנת הדייטינג, אבל הוא כבש אותי בכך שהיה כל כך מעניין וחביב". הם התארסו בפברואר 2023 בפריז.
אביה של אמורי הוא במאי הקולנוע האיטלקי פרנקו אמורי, אך מי שגידל אותה הוא השחקן טים רובינס שהיה בן זוגה של אמה במשך יותר מעשרים שנה, בין השנים 1988 עד 2009. רובינס נכח גם הוא בחתונה.
אם אמורי בכל זאת מוכרת לכם מאיפשהו, אז אולי זה בגלל שראיתם אותם בתפקידי אורח שעשתה בסדרות כמו "איך פגשתי את אמא", "האוס" ו"הבחורה החדשה" – אבל בעיקר מ"חברים", בפרק מהעונה השביעית שבו התארחו היא ואמה וגילמו בו שחקניות באופרת הסבון "ימי חיינו" שמגלמות אם ובת בסדרה. אמורי אפילו חוטפת מסרנדון סטירה מצלצלת באחת הסצנות.
חייבים כמובן להזכיר שסרנדון היא לא מאוהדות ישראל, בלשון המעטה, והתבטאה בחודשים האחרונים באופן קשה: בין היתר אמרה ש"עכשיו יהודים מקבלים טעימה מההרגשה של איך זה להיות מוסלמי במדינה הזו" – והתנצלה בערך ("הניסוח היה טעות איומה"), וטענה שמעשי הטרור המחרידים שבוצעו בשבעה באוקטובר הם לא יותר מ"מיתוסים" ו"שקרים".
עושה לנו חשק לראות את הסופים של "תלמה ולואיז" ו"אמא חורגת".
1 צפייה בגלריה
סוזן סרנדון אווה אמורי
סוזן סרנדון אווה אמורי
שחקנית בלתי נסבלת ובתה. סוזן סרנדון אווה אמורי
(צילום: Kevork Djansezian/Getty Images)