7 צפייה בגלריה
איימי רובאץ' טי ג'יי הולמס
איימי רובאץ' טי ג'יי הולמס
בוקר טוב גם לכם! איימי רובאץ' וטי ג'יי הולמס
(צילום: GettyImages)
סקנדל חדש מסעיר את אמריקה, ובמיוחד את אלו שנוהגים לקום מוקדם ולצפות בתוכנית הבוקר. תמונות פפראצי שפרסם אתמול (ד') אתר Daily Mail חשפו שמגישי התוכנית Good Morning America, טי ג'יי הולמס ואיימי רובאץ', ניהלו בחודשים האחרונים רומן, בעודם נשואים לאנשים אחרים.
חובבי הנוסטלגיה אולי יזהו את בעלה של רובאך – מדובר בשחקן אנדרו שו, שגילם את בילי ב"מלרוז פלייס", סדרת הלהיט משנות ה-90. הולמס מצידו נשוי לעורכת הדין מרילי פייביג.
כן, כנראה שהבוקר הזה הוא פחות טוב עבור צמד המגישים (האשטאג סליחה, האשטאג זה התבקש, לא הצלחנו להתאפק).
7 צפייה בגלריה
איימי רובאץ' אנדרו שו
איימי רובאץ' אנדרו שו
איימי רובאץ' ואנדרו שו
(צילום: GettyImages)
נראה שלאחר שהתברר ל-Daily Mail על הזוגיות של השניים, הוא דאג להצמיד להם צלמים שיתעדו אותם בסתר – וזה בהחלט עבד: במהלך חודש נובמבר הם צולמו ביחד שוב ושוב, בימים שונים ובסיטואציות קרובות במיוחד – ובמרכזן בחופשה משותפת אליה יצאו שבועיים לפני חג ההודיה ובמהלכה שהו בבית מבודד בצפון ניו יורק.
בתמונה אחרת, הולמס נראה נוגע בישבנה של רובאך בזמן שהיא נשענת על הרכב שלה, ובתמונה נוספת הם נראים מבלים יחד בבאר בניו יורק, צוחקים ונוגעים זה בזו. מאוחר יותר כשיצאו מהבאר, הם דאגו לשמור על מרחק, אבל לאחר מכן נכנסו ביחד למונית שהסיעה אותם לדירתה של רובאץ'.
בשבוע שעבר הם צולמו פעם נוספת נוסעים ביחד במונית ומחזיקים בה ידיים ובפעמים אחרות הם צולמו נכנסים ביחד לדירותיהם.
הולמס ורובאץ' החלו להנחות ביחד את התוכנית לפני כשנתיים והפכו לידידים טובים. הם אף יצאו ביחד לבילויים משותפים עם בני זוגם. לגבי הזמן שבו הרומן ביניהם התחיל, הדעות חלוקות: אתר Page Six טוען שהוא החל בחודש מרץ, אז התאמנו השניים ביחד לקראת חצי המרתון שנערך אז בניו יורק. ה-Daily Mail לעומת זאת, מספר שהיחסים ביניהם תפסו תאוצה בחודש יוני, בזמן שהם שהו ביחד בלונדון לרגל חגיגות יובל הפלטינה של המלכה אליזבת.
מה שבטוח הוא שבחודש אוגוסט הם עזבו את בני זוגם ונישואיהם התפרקו באופן רשמי. לא ברור כיצד נודע לבני הזוג שלהם על הרומן – אבל כל הרביעייה שמרה על כך בסוד עד עתה.
7 צפייה בגלריה
איימי רובאץ' טי ג'יי הולמס
איימי רובאץ' טי ג'יי הולמס
עבודה או שעשועים? גם וגם!
(צילום: אינסטגרם)
מקור יודע דבר סיפר ל-Daily Mail: "הייתה להם מערכת יחסים ידידותית על המסך כפי שאפשר לצפות, אבל מאחורי הקלעים הם מאוד נזהרו לשמור על הרומן שלהם בסוד. המפיקים של התוכנית נדהמו כשהם שמעו על כך".
מקורב אחר לעומת זאת, סיפר לאתר People שלא מדובר בהפתעה מוחלטת: "כבר הרבה זמן שהיו שמועות על רומן ביניהם. היו כאלו שהאמינו שזה נכון, כי אפשר היה לראות את החיבה ההדדית ביניהם. אבל הרוב לא התייחסו, בגלל שהם תמיד אמרו שהם נשואים באושר".
7 צפייה בגלריה
איימי רובאץ' טי ג'יי הולמס אנדרו שו
איימי רובאץ' טי ג'יי הולמס אנדרו שו
איימי רובאץ' עם הבעל והמאהב - שמחבק את שו
(צילום: אינסטגרם)
כמובן שבעקבות הפרסומים של Daily Mail, שאר אתרי הבידור בחו"ל יצאו לעשות תחקירים משלהם בנושא, וכך אתר US Weekly גילה שבחודש ספטמבר שו ורובאץ' העמידו למכירה את ביתם המשותף, אשר כולל שלושה חדרי שינה ושני חדרי שירותים, והוא נמכר לאחרונה במחיר של 5 מיליון דולר.
השניים רכשו אותו ב-2018 במחיר של 4 מיליון דולר, כך ששו יכול להתנחם בכך שהוא לפחות יצא קצת מורווח מעסק הביש הזה.
7 צפייה בגלריה
איימי רובאץ' אנדרו שו
איימי רובאץ' אנדרו שו
הנישואים התפרקו, אבל לפחות יצא מזה קצת כסף
(צילום: GettyImages)
כמה מאלו שעקבו בחודשים האחרונים אחרי צמד המגישים ברשתות החברתיות, שמו לב שבני זוגם לא מופיעים בתמונות האחרונות שהעלו ושרובאץ' כבר לא עונדת את טבעת הנישואים שלה. חלקם הגיבו לה על כך בתמיהה, ובתגובה היא חסמה את האפשרות להגיב לה על התמונות.
לאחר שנודעה הפרשה, רובאץ' ופייביג הפכו את חשבונות האינסטגרם שלהן לפרטיים, הולמס סגר את החשבון שלו ורק שו, שלא ממש פעיל ברשתות, נשאר עם חשבון פתוח. הפוסט האחרון שלו, מחודש מאי, התמלא בשעות האחרונות בתגובות תומכות מצד הגולשים, שמעודדות אותו להיות חזק ולהמשיך הלאה.
רובאץ' ושו נפגשו בשנת 2009 והתחתנו כשנה לאחר מכן. עבור שניהם היה מדובר בפרק ב' – היא התגרשה כשנתיים לפני כן מבעלה טים מקינטוש, איתו יש לה 2 בנות. שו היה נשוי בעבר לג'ניפר האגני, איתה יש לו 3 בנים. הולמס ואשתו נישאו גם הם בשנת 2010, ויש להם בת משותפת.
7 צפייה בגלריה
מרילי הולמס טי ג'יי הולמס
מרילי הולמס טי ג'יי הולמס
טי ג'יי הולמס ואשתו מרילי
(צילום: GettyImages)
אף אחד מהמעורבים בסיפור, כמו גם הפקת התוכנית שמנחים השניים – לא הגיבו עד כה לפרסומים. מן הסתם, מדובר בכאב ראש לא קטן עבור המפיקים ורשת ABC בה התוכנית משודרת, שצריכים כעת להחליט איך להתייחס לנושא וכיצד להמשיך הלאה בכל הנוגע להנחייתם של השניים.
מה שבטוח – הרייטינג של התוכנית הבאה יהיה בשמיים.
7 צפייה בגלריה
איימי רובאץ' טי ג'יי הולמס
איימי רובאץ' טי ג'יי הולמס
איימי רובאץ' וטי ג'יי הולמס
(צילום: GettyImages)