3 צפייה בגלריה
ג'ייסון מומואה
ג'ייסון מומואה
כואב לנו בלב. ג'ייסון מומואה
(צילום: Gettyimages)
טרגדיה מעבר לים (טוב, אולי זה לא כל כך דרמטי כמו שזה נשמע): ג'ייסון מומואה (43), לנצח חאל דרוגו מ"משחקי הכס", החליט להיפטר מהשיער הארוך שאפיין אותו בצעד דרמטי שתועד ברשתות החברתיות. "שלום לכולם", אמר מומואה בסרטון עם חיוך משועשע ואז ביקש ממישהו שעמד לצידו "להביא לו את הצמות האלה".
מומואה החליט לנצל את תשומת לב הגולשים שהגיעו לצפות בו מסתפר, כדי להרצות על איכות הסביבה ואף טען כי הסרטון נועד להעלות את המודעות למשבר האקלים. "נמאס לי מבקבוקי הפלסטיק האלה - עלינו להפסיק להשתמש במזלגות פלסטיק ובכל החרא הזה", אמר מומואה תוך כדי שמישהו מגלח את ראשו. "זה פשוט כל כך עצוב, אז בבקשה - תעשו כל מה שאפשר כדי להפסיק להשתמש בכלי הפלסטיק האלה".
ומה הקשר בין התספורת של מומואה לשמירה על הסביבה? ובכן, אין. מומואה צירף כיתוב לסרטון - we need to cut single use plastics out of our lives, וההקשר היחיד שאנחנו מצאנו הוא במילה CUT, שתרגום נוסף שלה הוא לחתוך/לגזור.
בעיקרון, אצלנו במדור אנחנו פתוחים לשינויים ואמנם מדובר בצעד מאוד קיצוני אך אנחנו לא ניתן לזה לפגוע בסיקור האובייקטיבי על השחקן. רק נאמר שזה מיד הזכיר לנו את הסיפור של שמשון ודלילה וכולנו יודעים מה היה סופו של הגיבור ואנחנו ממש מקווים שמומואה לא יאבד את הצא'רם שלו יחד עם השערות.
3 צפייה בגלריה
ג'ייסון מומואה
ג'ייסון מומואה
אדושם! מומואה והצמה
(צילום: אינסטגרם)
ואם כבר מומואה ומשבר השיער, אנחנו לא יכולים שלא לתהות האם הסטטוס החדש בחייו הוא זה שהוביל את השחקן למעשה הלא מובן. אתם יודעים - שעמום.
בחודש ינואר האחרון ואחרי 18 שנים ביחד, מתוכן ארבע שנים כזוג נשוי - מומואה ואשתו לשעבר ליסה בונה נפרדו. "כולנו הרגשנו את הלחץ והשינויים המהפכניים האלה, מהפכה מתפתחת והמשפחה שלנו לא יוצאת דופן, מרגישה וצומחת מתוך השינויים המתרחשים, ולכן אנו חולקים את החדשות של המשפחה שלנו - שאנחנו נפרדים".
עוד נכתב בהצהרה המשותפת: "אנחנו חולקים את זה לא בגלל שאנחנו חושבים שזה ראוי לחדשות אלא כדי שנוכל לעשות זאת בכבוד וביושר. האהבה בינינו נמשכת, מתפתחת בדרכים שהיא רוצה להיות. אנחנו משחררים אחד את השניה להיות אלו שאנחנו לומדים להיות. המסירות שלנו לחיים הקדושים האלה ולילדים שלנו בלתי מעורערת. האהבה תנצח". לשניים יש שני ילדים משותפים - לולה ונקואה וולף.
חודשיים לאחר הפרידה החלו לצוץ שמועות בדבר רומן חדש בין מומואה לשחקנית קייט בקינסייל. השניים צולמו יחד במסיבת האפטר פארטי של "וניטי פייר" ונראו צמודים במיוחד. נכון לכתיבת שורות אלה הרומן הופרך ומומואה עדיין רווק. רווק בלי קוקו, יש להדגיש.
3 צפייה בגלריה
ג'ייסון מומואה
ג'ייסון מומואה
מזכרת אחרונה מימי השפע
(צילום: Gettyimages)