2 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
המנצחת הגדולה. קים קרדשיאן
(צילום: gettyimages )
בספטמבר הקרוב תעלה לאוויר Gutsy, סדרת דוקו חדשה על הילארי וצ'לסי קלינטון באפל TV. במהלך הסדרה, הקלינטוניות יקיימו אינטראקציות שונות עם נשים מפורסמות (ומפורסמות פחות), כשהפרק המעניין ביותר צפוי להיות בכיכובה של הגברת הראשונה לריאליטי, הלא היא קים קרדשיאן.
קרדשיאן הוזמנה להשתתף בסדרה ולהתחרות ראש בראש עם הילארי קלינטון, עורכת דין בפועל ושותפה במשרד עורכי דין, בתחרות ידע משפטי. השתיים התבקשו לענות על שאלות בנושאים שונים - החל משימוש בכוח קטלני, ההבדל בין סחיטה לשוד ומתי מותר לטעון להגנה עצמית. בניגוד לתחזיות ולדעות הקדומות על כוכבת הריאליטי, היא הייתה המנצחת הגדולה של התחרות, בניקוד לא מובן מאליו של 11-4. "אני חושבת שלקים יש יתרון לא הוגן", מחתה קלינטון, ובתה ניסתה לנחם אותה כשאמרה שקים למדה את הנושאים האלה די לאחרונה.
"זה היה קורע לב", ענתה הילארי כשנשאלה האם ההפסד היה משפיל. להגנתה נטען ונזכיר כי קים עברה את מבחני הלשכה רק בפעם השלישית - מה שאילץ אותה לחזור כמה וכמה פעמים על החומר. "הילדים שלי היו שם בכל פעם כשפתחתי את מכתב התשובה - הם ראו אותי בוכה", סיפרה קרדשיאן. "בפעם האחרונה הם ראו אותי בוכה מאושר על כך שעשיתי את זה".
בריאיון למגזין People סיפרו הילארי וצ'לסי על כך שהתרשמו מאוד מקרדשיאן. "היא עבדה כל כך קשה והתמידה. לא ראיינו אותה על אופנה, קווי המסחר הרבים שלה או על חייה האישיים, ראיינו אותה על מה שהיא עושה עבור אנשים שנכלאו לא בצד ומגיעה להם הזדמנות שנייה", אמרה הילארי, וצ'לסי הוסיפה: "היא מודעת לכך שמעמדה כסלב יכול להוביל לשינוי חיובי ומצד שני, מתי הוא עלול להביא לשינוי שלילי, אז להיות נבונה ומחושבת לגבי מתי ואיך היא מפעילה את הכוח שלה זה מאוד מרשים. אני רוצה, גם מעבר לסדרה הזו, לעשות כל מה שאפשר כדי לעזור לה בעבודה הזו".
והתמיכה של צ'לסי לא מסתיימת בזה: בריאיון ל-Entertainment Weekly סיפרה כי החליטה להסיר את שיריו של קניה ווסט מרשימת ההשמעה שלה בעקבות היחס שלו לנשים - ולקים קרדשיאן בפרט. "הייתי צריכה לשחרר את קניה. הדרך שבה הוא התייחס לקים ודיבר על נשים לא מתקבלת על הדעת. השירים שלו היו חלק מהפלייליסט האהוב עליי לריצה והסרתי אותם".
הסדרה החדשה של השתיים מבוססת על רב המכר של הקלינטוניות The Book of Gutsy Women, שיצא לאור בשנת 2019.
2 צפייה בגלריה
הילארי קלינטון צ'לסי קלינטון
הילארי קלינטון צ'לסי קלינטון
הפסידו בכבוד. הילארי וצ'לסי קלינטון
(צילום: gettyimages )