3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
דריכת רגל בעולם האופנה. אנג'לינה ג'ולי
(צילום: Gareth Cattermole/GettyImages)
אנג'לינה ג'ולי (47) הכריזה אמש (ד') על מיזם אופנה חדש שמטרתו לאפשר לציבור להשתתף ביצירת פריטים משלהם בשיתוף עם חייטים מובילים, יצרני דפוס ואומנים ברחבי העולם - תוך כדי שמירה על מיחזור.
"אני מתחילה היום משהו חדש - משהו שבו כולם יוכלו ליצור", כתבה ג'ולי בחשבון האינסטגרם שלה, בפוסט שצבר עד כה למעלה מ-200 אלף לייקים. "Atelier Jolie הוא מקום לאנשים יצירתיים שבו יוכלו לשתף פעולה עם חייטים מומחים, יוצרי דפוס ואומנים מרחבי העולם. המהלך הזה נובע מהערכתי ומהכבוד הגדול שלי לחייטים וליוצרים הרבים שעבדתי איתם לאורך השנים ומהרצון לעשות שימוש חוזר בחומרי הווינטג' האיכותיים ובבדים שכבר קיימים - וכמו כן לעודד יותר ביטוי עצמי".
ג'ולי הוסיפה כי הלקוחות יוכלו לחדש פריטים ישנים מארון הבגדים שלהם על מנת לצמצם את הפסולת: "כולנו יכולים לאסוף, להעריך ולהיות מושפעים מעיצובים של אחרים תוך כדי ביטוי עצמי. אני מאמינה שהכי כיף זה ליצור עבור עצמנו".
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
המיזם החדש של ג'ולי
(צילום מסך)
עד שיהיו פרטים חדשים על המהלך החדש והמעניין של ג'ולי, נזכיר כי בחירותיה האופנתיות מאז ותמיד יצרו עניין רב בקרב התקשורת העולמית. הכוכבת וילדיה מצולמים לעיתים קרובות וסגנון הלבוש שלהם מנותח בכל פעם מחדש. בנוסף, נזכיר כי להקרנת הבכורה של סרטה "נצחיים" בשנת 2021 הגיעו שתיים מילדיה, שילה וזהרה, כשהן לובשות פריטים מהאוסף של אימם.
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
משמאל - שילה וזהרה לבושות בפריטים מהארון של אימם
(צילום: Tim P. Whitby/GettyImages)