3 צפייה בגלריה
מייגן פאהי ליאו וודול
מייגן פאהי ליאו וודול
לא נשקר, זה מרגש אותנו. מייגן פאהי ליאו וודול
(צילום: אינסטגרם)
למרות שהעונה השנייה של "הלוטוס הלבן" הגיעה לסיומה ורובנו כבר יודעים מי מת בסוף (אל דאגה - בלי ספוילרים), נראה שהסדרה והכוכבים שלה ממשיכים לעורר ספקולציות בקרב הצופים. והפעם - האם דפני וג'ק בני זוג בחיים האמיתיים?
בשבוע האחרון אתרי הרכילות מעבר לים ואיך לא, גם הרשתות החברתיות, מוצפים בשלל שמועות וספקולציות בנוגע לרומן חדש ואפשרי הנרקם בין מייגן פאהי (דפני) וליאו וודול (ג'ק), למרות שבסדרה עצמה לשניים לא הייתה חפיפה והם לא צולמו יחד. אתמול (ג'), השמועות עלו שלב אחד גדול ומשמעותי בזכות פוסט שפרסמה פאהי באינסטגרם.
תחת הכיתוב המאוד לא מתחכם - Sizzley Sicily פרסמה פאהי (32) מספר תמונות מהצילומים של הסדרה שנערכו בסיציליה, כשהתמונה השנייה ברצף היא סלפי שלה ושל ליאו (26), כשבהמשך הפוסט היו עוד כמה תמונות של וודול. "אני מרגיש כאילו מסתתרת כאן השקה רכה", הגיב עוקב נרגש אחד, ואחר הוסיף: "מייגן וליאו לנצח". את השמועות על הזוגיות החל הבלוגר DeuxMoi, שפרסם כי קיבל טיפ אנונימי לכך ש"1,000 אחוז שמייגן וליאו יחד", והוסיף כי יש "טונות של עדים ואין הרבה סודיות מאחורי הזוגיות הזו". כמובן שכמו בכל שמועות על רומן - התגובות של מייגן וליאו אחד לשנייה ברשתות החברתיות, הכוללות אימוג'יז של לבבות, בהחלט מוסיפות עניין.
3 צפייה בגלריה
מייגן פאהי ליאו וודול
מייגן פאהי ליאו וודול
פורשיה ואלבי יודעים?
(צילום: אינסטגרם)
מיד לאחר שהטיפ פורסם בעמוד האינסטגרם של DeuxMoi - העוקבים הנלהבים החלו לשים לב לכל מיני פרטים קטנים הרומזים השניים אכן זוג, ובנוסף, סרטון שהתפרסם בטיקטוק מציג עוד הוכחות (לכאורה) לכך שהם יחד. "כאן היא מוצצת לו את האצבע", נכתב ליד אחת התמונות. נכון לכתיבת שורות אלה מייגן וליאו טרם אישרו את השמועות על הרומן.
לטובת אלה שטרם הספיקו לצפות ב"לוטוס הלבן" (שיים און יו) נזכיר כי פאהי התפרסמה כשגילמה את דמותה של סאטון בריידי בסדרה "עושות כותרות". בן זוגה הקודם של פאהי הוא השחקן בילי מגנוסן, שאפילו השתתף בכמה פרקים של "עושות כותרות" והשתתף בסרטים "אל תוך היער" ו"אין זמן למות". השניים הכירו על סט צילומים ב-2011, אך התחילו לצאת רק ב-2017. בשנה שאחרי, הם הופיעו יחד על כמה שטיחים אדומים ואפילו העלו תמונות זוגיות באינסטגרם, אך ב-2020, בלי באמת לספר לאף אחד, כנראה הפרידו כוחות - היות שהם לא העלו יותר תמונות משותפות ואף הורידו עוקב זה לזו. כעת כאמור, העולם כולו עוקב בשקיקה אחרי כל סימן לזוגיות בין פאהי ו-וודול.
3 צפייה בגלריה
מייגן פאהי בילי מגנוסן
מייגן פאהי בילי מגנוסן
לא סיפרתם לאף אחד על הפרידה? לא יפה. מייגן פאהי ובילי מגנוסן
(צילום: Gettyimages)