השחקן סטיב בושמי מצא את עצמו בלב תקרית אלימה שנראתה כאילו לקוחה מאחד מסרטיו, אך למרבה הצער הייתה אמיתית לגמרי: הכוכב בן ה-66 הותקף ביום רביעי שעבר בזמן שהלך בשדרה השלישית במנהטן, כך דיווחה השבוע משטרת ניו יורק.
לפי הדיווחים אדם בלתי מזוהה ניגש אל השחקן, נתן לו אגרוף בפניו ונמלט מהמקום. הוא עדיין לא נתפס, אך המשטרה הפיצה תמונה ממצלמת אבטחה שבה הוא נראה לובש כובע בייסבול כהה, חולצה כחולה, מכנסיים שחורים ונעלי סניקרס לבנות.
בושמי, כוכב הסדרה "אימפריית הפשע" וסרטים כמו "כלבי אשמורת" ו"פארגו", הובהל לבית החולים עם חבורה, נפיחות ודימום בעינו השמאלית. דוברו מסר לתקשורת שבושמי "הותקף במידטאון מנהטן, והוא קורבן נוסף של אלימות רנדומלית בעיר. הוא בסדר ומעריך את דאגת הציבור לשלומו, למרות שהוא עצוב על כל אלו שהיו קורבנות גם הם למקרי אלימות דומים ברחובות ניו יורק".
3 צפייה בגלריה
סטיב בושמי
סטיב בושמי
"קורבן נוסף של אלימות רנדומלית בעיר". סטיב בושמי
(צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
אחד מאותם אנשים שאליהם בושמי מתייחס הוא השחקן מייקל סטולברג: משטרת ניו יורק מסרה בחודש מרץ האחרון שגבר בן 27 זרק על סטולברג אבן שפגעה בצווארו וגרמה לו לחבלה.
לפי הדיווחים, השחקן רדף אחרי התוקף, שזוהה כחביאר ישראל בן ה-27, עד שהשוטרים תפסו ולקחו אותו למעצר, שם הואשם בתקיפה. סטולברג לא ביקש טיפול ויום לאחר מכן חזר לשגרה כשהופיע בהצגה Patriots שבה הוא מככב.
3 צפייה בגלריה
מייקל סטולברג
מייקל סטולברג
רדף אחרי התוקף. מייקל סטולברג
(צילום: Jemal Countess/Getty Images)
אגב, סטולברג ובושמי שיחקו ביחד בסדרה "אימפריית הפשע" - מה שמעלה את השאלה: האם בעצם מדובר בכנופיית אנשים שלא נמנים עם חובבי הסדרה?
3 צפייה בגלריה
לא כולם מעריצים. מתוך "אימפריית הפשע"
לא כולם מעריצים. מתוך "אימפריית הפשע"
לא כולם מעריצים. מתוך "אימפריית הפשע"
(צילום: Macall B. Polay, באדיבות yes )