סולן להקת קולדפליי כריס מרטין (47) והשחקנית דקוטה ג'ונסון (34) התארסו אחרי שש שנות זוגיות, כך מדווחים אתרי הבידור בחו"ל.
מקורב לזוג סיפר לאתר Mirror: "הם התארסו כבר לפני כמה זמן ושמרו על כך בסוד, אבל לאחרונה התחילו לספר למעגלים הקרובים שלהם. הם מאוהבים מהיום הראשון אז היה מתבקש שייקחו את הצעד הבא. הם לא ממהרים לתכנן את החתונה אבל נהנים מזה שהפכו את המחויבות שלהם לרשמית".
עוד מספרים המקורבים שאשתו לשעבר של מרטין, השחקנית גווינת' פלטרו, עודכנה בחדשות ונתנה להם את ברכתה.
2 צפייה בגלריה
דקוטה ג'ונסון כריס מרטין
דקוטה ג'ונסון כריס מרטין
דקוטה ג'ונסון כריס מרטין
(צילום: Backgrid)
ג'ונסון (שמככבת בימים אלו בסרט "מאדאם ווב") נראתה עונדת טבעת על אצבעה באוקטובר האחרון מה שכמובן עורר שמועות על כך שהשניים התארסו. מדורי הרכילות כבר דיווחו בעבר שהשניים בדרך לחתונה, אך כעת מתעקשים מקורביהם שזה הדבר האמיתי.
השניים החלו לצאת ביחד בשנת 2017, כשנה לאחר שמרטין ופלטרו התגרשו. בשנת 2019 היו שמועות על כך שנפרדו, כנראה מכיוון שמרטין רצה עוד ילדים בעוד שג'ונסון לא הייתה מעוניינת. הם חזרו להיות זוג זמן קצר לאחר מכן וגם עברו לגור ביחד באחוזת פאר במאליבו, בשווי של 12.5 מיליון דולר.
נראה שמאז ג'ונסון שינתה את דעתה בנוגע לילדים משלה, ולא מזמן אמרה בריאיון: "אני פתוחה לזה, הגעתי למקום שבו אני רוצה לחוות את מה שיש לחיים להציע. במיוחד בתור אישה, אני חושבת שזה דבר קסום לעשות, איזו חוויה מטורפת, קסומה ופרועה. אם זה נועד לקרות עבורי, אני לגמרי מוכנה".
בני הזוג ידועים בכך שהם אוהבים לשמור על פרטיותם ולא לחלוק מידע אישי עם הציבור, כך שלא בטוח שאי פעם נשמע מהם הכרזה רשמית על האירוסים או אפילו על חתונה, אם וכשתהיה כזו.
2 צפייה בגלריה
דקוטה ג'ונסון כריס מרטין
דקוטה ג'ונסון כריס מרטין
דקוטה ג'ונסון כריס מרטין
(צילום: Backgrid)