3 צפייה בגלריה
וויין בריידי
וויין בריידי
וויין בריידי
(צילום: Jordan Strauss/AP)
"אני פאנסקסואל", הכריז וויין בריידי (51), כוכב "של מי השורה הזו בכלל" והמנחה של Let’s Make a Deal, אמש (ב') בריאיון למגזין People.
לרגל צילומים של תוכנית ריאליטי על משפחתו, שצפויה לעלות ברשת הולו בשנה הבאה, החליט בריידי לדבר בגלוי על הניסיון להשלים עם המיניות שלו והסביר שלא הצליח להזדהות כביסקסואל. "הגעתי להחלטה שאני פאנסקסואל - ואני יודע שזה מבלבל לחלוטין, אבל בשבילי המשמעות היא להיות מסוגל להימשך לכל מי שמזדהה כהומו, סטרייט, דו, טרנסקסואלי או א-בינארי. היכולת להימשך לכולם".
הקומיקאי הוסיף כי התאבדותו של רובין וויליאמס בשנת 2014 באמת השפיעה עליו והוציאה אותו למסע של הרהור עצמי והעניקה לו את ההשראה לדבר בפתיחות על בריאות הנפש. "יש הרבה טיפולים שאני עובר עכשיו. הלוואי שלא היה איכפת לי מה אנשים חושבים עליי - אבל העובדה היא שאיכפת לי. ברגע שפתחתי לעצמי את הדלת הזו הייתי צריך להתחיל ללמוד על עצמי והייתי צריך להתמודד עם דברים שאולי הדחקתי או פשוט לא רציתי להתמודד איתם".
3 צפייה בגלריה
וויין בריידי
וויין בריידי
"הלוואי שלא היה איכפת לי מה אנשים חושבים עליי"
(צילום: Chris Pizzello/AP)
בריידי, שממש לאחרונה סיים את הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" במקום השלישי, היה נשוי בעברו לדיאנה לאסו בין השנים 1993 ועד 1995. בשנת 1999 נישא לאשתו השנייה מנדי טאקטה והשניים הביאו לעולם את בתם מיילי מסקו בריידי (20), אך השניים נפרדו שש שנים מאוחר יותר. לאורך השנים הוא טען כי מערכות היחסים שלו כושלות מכיוון שהוא צעיר מדי וממוקד מדי בעבודה, אך מעבר לכך לא הרבה לדבר על חיי האהבה שלו. "אנשים חושבים שהם באמת מכירים אותי - יש לזה יתרונות וחסרונות. אמרתי לעצמי בעבר שאף אחד לא צריך לדעת על החיים הפרטיים שלי, העולם יכול להמשיך בשלו גם בלי שכולם יידעו שוויין פאנסקסואל".
נכון לעכשיו בריידי רווק ואף הודה כי מעולם לא יצא עם גבר - אבל הוסיף כי הוא סוף סוף פתוח וגלוי עם עצמו ועם הציבור לגבי הרצונות שלו. "גם אני נמשכתי לגברים מסוימים בחיי אבל תמיד דחקתי את זה הצידה בגלל איך שגדלתי ובגלל שאני חי בעולם של היום שזה מפחיד". עוד הוסיף הקומיקאי כי הראשונה שסיפר לה הייתה אשתו השנייה, שאמרה לו שזה נהדר והוסיפה כי היציאה מהארון תעזור לו להיות מאושר יותר.
3 צפייה בגלריה
וויין בריידי
וויין בריידי
"העולם יכול להמשיך בשלו גם בלי שכולם יידעו שוויין פאנסקסואל"
(צילום: Christopher Smith/AP)