למי מאיתנו לא קרה שמרוב שאנחנו רוצים להאמין במשהו אנחנו ממש מצליחים לראות אותו? לנו זה קורה בכל פעם שאנחנו נכנסים לבדוק מה מצב המינוס ומדמיינים שהמספרים מעידים על פלוס - ולתומכי הפלסטינים זה קרה בעקבות ציוץ של השחק היהודי בן סטילר.
אתמול (ב') הטניסאי רפאל נדאל הפסיד לאלכסנדר זברב בסיבוב הראשון של רולאן גארוס. נדאל נפרד מהקהל אחרי שהודח, וציין שיש "סיכוי גבוה שלא אחזור לשחק ברולאן גארוס". לאחר ההפסד סטילר צייץ RAFA והוסיף שלושה אימוג'ים של אגרוף.
4 צפייה בגלריה
בן סטילר
בן סטילר
בן סטילר והציוץ
(צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic)
בזמן שלרוב העולם היה ברור שהציוץ מדבר על הכינוי של רפאל נדאל, תומכי הפלסטינים בחרו להאמין כי מדובר במחווה של סטילר לעזה - וש"רפא" זה למעשה "רפיח".
תגובות פרו-פלסטיניות לציוץ של סטילר הגיעו כמו פטריות אחרי הגשם. "תודה שאתה עומד לצד האנושיות", צייץ חאמזה ג'אבר, ואחר הוסיף: "הטבח ברפיח".
4 צפייה בגלריה
בן סטילר
בן סטילר
(צילום: טוויטר)
כאמור, מי שממש מתעקש ורוצה לראות משהו - מצליח. ולכן אותם מגיבים פרו-פלסטינים התעלמו ופספסו את העובדה הקטנה שהאות H של - RAFAH (רפיח) הייתה חסרה בציוץ.
במקרים כאלה כמובן שאפשר מיד לסמוך על הקהל הישראלי שאוהב להעמיד דברים על דיוקם. "אלוהים, הוא לא הוסיף H", צייץ Foster395, ואחר הוסיף: "תירגעו, הוא מתכוון לטניס".
"חחחחחחח אני בוכה דמעות", צייצה מאיה גולדין, ועידן הצטרף לדמעות: "אני בוכה את חיי". "הוא יהודי, הוא בהחלט לא מתכוון לרפיח", סיכמה פאולה.
חאמזה ג'אבר, אותו צייצן מתחילת האייטם, הבין באיחור קל כי סטילר התכוון לרפאל נדאל - ובציוץ מתמסכן כתב: "אני ממש חשבתי שהוא מצייץ עבור עזה - אבל אחרי כמה דקות הבנתי שיכול מאוד להיות שהוא רק מצייץ עבור רפאל נדאל". בהחלט חד אבחנה!
4 צפייה בגלריה
בן סטילר
בן סטילר
סערה על אות. בן סטילר
(צילום: Dia Dipasupil/WireImage)
לסיום רק נזכיר כי סטילר הוא שחקן אמריקני-יהודי שהביע את תמיכתו בישראל עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל". מיד לאחר הטבח הנוראי שביצע חמאס סטילר פנה לנשיא ארה"ב ביידן בפוסט שפרסם באינסטגרם, הודה לו על שחרור שתי החטופות האמריקניות, וקרא לשחרור השאר.
4 צפייה בגלריה
נשמח ליותר ציוצים פרו-ישראלים
נשמח ליותר ציוצים פרו-ישראלים
נשמח ליותר ציוצים פרו-ישראלים
(צילום: Gettyimages)