3 צפייה בגלריה
דני מסטרסון ביז'ו פיליפס
דני מסטרסון ביז'ו פיליפס
עבריין מורשע ובקרוב גם גרוש. דני מסטרסון וביז'ו פיליפס
(צילום: Jamie McCarthy\GettyImages)
פחות משבועיים לאחר שנגזרו על בעלה 30 שנה בכלא בעקבות הרשעתו בשני מקרי אונס, ביז'ו פיליפס, אשתו של כוכב "מופע שנות ה-70" דני מסטרסון, החליטה להתגרש.
על פי מסמכים משפטיים שהגיעו לאתר TMZ, פיליפס הגישה בקשה להתגרש ממסטרסון ביום שני האחרון. "גברת פיליפס החליטה להגיש בקשה לגירושים מבעלה בתקופה מצערת זו. בתם נמצאת בראש סדר העדיפויות שלה", כך מסר עורך דינה פיטר א.לאוזון לאתר.
עוד אמר לאוזון: "המתקפה הזו הייתה בלתי נתפסת על הנישואים וחיי המשפחה שלהם. מר מסטרסון תמיד היה נוכח עבור גברת פיליפס בתקופות הקשות ביותר בחייה והיא מכירה בכך שהוא אבא נפלא עבור בתם".
3 צפייה בגלריה
דני מסטרסון ביז'ו פיליפס
דני מסטרסון ביז'ו פיליפס
"מכירה בכך שהוא אבא נפלא עבור בתם"
(צילום: Matt Winkelmeyer\GettyImages)
יש לציין שפיליפס עמדה לצידו של מסטרסון לאורך כל משפט האונס שלו ואף ליוותה אותו בדיון גזר הדין, ש"הרס אותה סופית", כך סיפר אחד ממקורביה. לאחר שהשחקן הורשע, מקורבים לשניים סיפרו כי אין בכוונתה של פיליפס לעזוב את בעלה ושהיא תשאר לצדו ותתמוך בו. כעת, כאמור, פורסם אחרת.
מוקדם יותר החודש בית המשפט העליון בלוס אנג'לס גזר על מסטרסון את העונש המקסימלי הקבוע בחוק - 30 שנה בכלא. מסטרסון, ששהה במעצר מחודש מאי האחרון, ישב באולם בזמן ששתי הנשים שהוא אנס העידו. "אתה אנסת אותי. גנבת ממני", אמרה אחת מהן. "זה בדיוק מה שאונס אומר - גניבה של הנשמה. אתה מעורר רחמים, מופרע ואלים לחלוטין. העולם הוא מקום טוב יותר כשאתה יושב בכלא".
3 צפייה בגלריה
דני מסטרסון ביז'ו פיליפס
דני מסטרסון ביז'ו פיליפס
עמדה לצדו לאורך כל המשפט. דני מסטרסון וביז'ו פיליפס
(צילום: AP)