סולן להקת הווייט סטרייפס ג'ק ווייט (50) עומד להתגרש, והנה תחזית: רגוע זה לא הולך להיות.
אשתו של הזמר, המוזיקאית אוליביה ג'ין (36), היא זו שהגישה את בקשת הגירושים בתחילת החודש. בסיבת הפרידה היא ציינה את זו הרגילה: "חילוקי דעות שלא ניתנים לגישור", אבל הוסיפה סיבה נוספת – היא מאשימה את ווייט ב"התנהגות בלתי הולמת, שהפכה את חייהם המשותפים למסוכנים ובלתי ראויים".
ג'ין גם טוענת בתביעתה שהיא "תלויה בהכנסותיו של ווייט, ולכן מבקשת מזונות ושהוא גם ימשיך לשלם את ביטוח הבריאות שלה. היא גם רוצה להישאר כמוטבת בפוליסת ביטוח החיים שלו".
הנישואים שלהם התחילו באופן סוער כפי שהם מסתיימים: בשנת 2022, במהלך הופעה של ווייט בעיר דטרויט, הוא הזמין את ג'ין, תושבת העיר, לבמה והפתיע אותה ואת הקהל כולו כשבמהלך ביצוע של השיר Hotel Yorba, לפני שורה בשיר שאומרת: "בואי נתחתן" – הוא הציע לה להתחתן איתו.
הם לא בזבזו זמן והתחתנו כמה רגעים לאחר מכן, על הבמה לעיני כל. "זה היה ערב נהדר, אכפת לכם אם נתחתן ממש עכשיו?", שאל את הקהל.
לאחר מכן ג'ין אמרה בריאיון: "זו הייתה החוויה הטובה ביותר בחיי. אפשר לתכנן חתונה במשך חמש שנים והיא לא תשתווה לזה. משמח אותי לדעת שאנשים אחרים מאשרים את זה, ומעריכים כמה מגניב זה היה", היא אמרה. "זה חיובי, אבל מוזר. מוזר מאוד".
אלו נישואיו השלישיים של הזמר: בשנים 1996-2000 הוא היה נשוי למג ווייט (51), שהייתה החצי השני שלו בלהקת הווייט סטרייפס.
אחריה התחתן עם הזמרת והדוגמנית קרן אלסון (47) והם התגרשו ב-2013 אחרי 8 שנות נישואים. יש להם 2 ילדים משותפים: סקארלט (20) והנרי (18).
עבור ג'ין, היו אלה נישואיה הראשונים.





