עונת הפרסים נפתחה בהוליווד עם טקס גלובוס הזהב ה-81 שמשך אליו את כל המפורסמים הגדולים ביותר בעולם - ובעיקר את טיילור סוויפט, שהשאירה את בן הזוג טראוויס קלסי בבית והגיעה מלווה בחברה הטובה סלינה גומז (וגם קלי טלר).
בחודשים האחרונים סוויפט מסוקרת מכל כיוון אפשרי ולא רק בזכות סיבוב ההופעות המצליח שלה, אלא גם בעקבות הרומן החדש והלוהט עם שחקן הפוטבול. הזמרת המצליחה מרבה להגיע למשחקים של קלסי - וכמובן שמתועדת בהם מכל זווית אפשרית - ומי שהתקשה להתעלם מכך היה מנחה הטקס ג'ו קוי, שהחליט להתלוצץ על מערכת היחסים המתוקשרת.
"ההבדל הגדול בין גלובוס הזהב ל-NFL זה שבגלובוס הזהב יהיו פחות צילומים של טיילור סוויפט", אמר קוי לקולות צחוק של הקהל. כמובן שהמצלמה מיד עברה להתמקד בסוויפט, שחשקה שפתיים ולגמה מהמשקה - שבטח לא ירד לה חלק בגרון.
מעריציה של סוויפט מיהרו להציף את הטוויטר בזעמם כלפי קוי, שכנראה היה צריך לדעת טוב יותר שעם הסוויפטיות לא מתעסקים. "סיבת המוות של ג'ו קוי: המבט של טיילור סוויפט בזמן שלגמה מהמשקה שלה", כתבה מעריצה אחת, ואחרת הוסיפה: "האם הטיפש שמארח את טקס גלובוס הזהב והרגע הריץ בדיחה על טיילור סוויפט מבין שמיליוני צופים נאלצו לגגל 'מי זה לעזאזל ג'ו קוי?". אגב, אותה מעריצה לא בהכרח טועה.
"השימוש בטיילור סוויפט בבדיחה שהפסיקה להצחיק לפני חודשים - זה זול. מדובר בבדיחה לא הגיונית ולא מצחיקה", תקף מעריץ נוסף, ואחר דווקא הפנה ביקורת כלפי הזמרת: "האם טיילור לא יכולה להתמודד עם בדיחה? זה היה מצחיק ותמים".
6 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
בגדול, נראה שג'ו קוי אכל אותה. בהצלחה!
(צילום מסך)
רגע משעשע נוסף שנתפס במצלמה היה של השחקנית ג'ניפר לורנס, שהייתה מועמדת בקטגוריית השחקנית הראשית בקומדיה או מיוזיקל. ברגע הקראת המועמדויות המצלמה התמקדה בלורנס, שהעבירה מסר ברור מאוד לעיתונאים הזרים: "אם אני לא זוכה - אני הולכת".
נגלה לכם שלורנס אכן לא זכתה, אך נראה שהייתה מרוצה מאוד ממי שכן גרפה את הפרס הנחשק, הקולגה אמה סטון. ברגע הכרזת הזכייה המצלמה התמקדה שוב בלורנס, שהריעה לסטון בקולי קולות.
"היא נשארה. ראיתי אותה במצלמות בשלב מאוחר יותר". הכריזה מעריצה בטוויטר - שכנראה לא הבינה את ההלצה. "ג'ניפר צריכה לעשות יותר קומדיות, היא סופר מצחיקה", שיבח צופה אחר.
6 צפייה בגלריה
ג'ניפר לורנס
ג'ניפר לורנס
חייבת לעשות יותר קומדיות. ג'ניפר לורנס
(צילום: Amy Sussman/Getty Images)
הסדרה "יורשים" כיכבה במהלך הערב ולא רק בגלל הפרסים: רגע השיא, לפחות מבחינתנו, נרשם כשהשחקנית ג'יי סמית' קמרון ענדה את הסרט הצהוב המסמל את שחרור החטופים משבי החמאס, אך היו עוד כמה רגעים משעשעים.
6 צפייה בגלריה
ג'יי סמית' קמרון
ג'יי סמית' קמרון
מרגשת! ג'יי סמית' קמרון
(צילום: Amy Sussman/Getty Images)
מת'יו מקפדיין קטף את פרס שחקן המשנה בסדרת דרמה וכשעלה להודות לקהל נאלץ להתמודד עם שאלה מפתיעה מצידו של הקולגה קירן קאלקין, שזכה בפרס השחקן הראשי בסדרת דרמה. קאלקין פנה למקפדיין ושאל אותו "מי השחקן הגבוה ביותר בסדרה", ומקפדיין לא היסס וענה שהוא. כמובן שמדובר בשקר גס ומשעשע ומי שסירב לתת לזה לעבור חלק היה הקולגה ניקולס בראון, שגילם את דמותו של גרגורי "גרג" הירש, שמיהר להעמיד אותו על טעותו.
6 צפייה בגלריה
"יורשים"
"יורשים"
חסרים לנו על המסך. "יורשים"
(צילום: Amy Sussman/Getty Images)
איחוד טלוויזיוני מרגש במיוחד נרשם כשג'ינה טורס (ג'סיקה) ושרה רפרטי (דונה) הצטרפו לגבריאל מאכט ופטריק ג'יי אדמס על הבמה כדי להגיש את פרס הדרמה הטובה ביותר בטלוויזיה. זה רק היה צפוי שבעקבות הבאז החדש סביב הסדרה SUITS, שבימים אלה נמצאת בשלבים מתקדמים של סדרת ספין אוף, ידאגו לאחד את החבורה כדי להכין את הצופים לבאות.
מי שבלטה בהיעדרה - ודווקא באופן לא מובן מאחר שהיא מנסה לפלס את דרכה חזרה לתעשיית הבידור - היא הדוכסית מסאסקס מייגן מרקל. "התוכנית הייתה הצלחה גדולה ואז, בשלב מסוים, עלתה לשידור מחדש בנטפליקס וזה קיבל תהילה חדשה. אנחנו אסירי תודה על כך", אמר מאכט, הלא הוא הארווי ספקטר הלוהט.
6 צפייה בגלריה
כוכבי SUITS
כוכבי SUITS
בלי מייגן מרקל. כוכבי SUITS
(צילום: Amy Sussman/Getty Images)
רגע מלמד במיוחד נרשם בנאומה של אלי וונג, שזכתה בפרס השחקנית הראשית במיני-סדרה על השתתפותה ב"עצבים". עם הכרזת הזכייה נישקה את בן הזוג הטרי ביל היידר אך לא שכחה להודות על הבמה לאקס ג'סטין הקוטה. "אני באמת צריכה להודות לאב ילדיי ולחבר הכי טוב שלי, ג'סטין, על כל האהבה והתמיכה. בזכותך אני יכולה להיות אמא עובדת", אמרה - וגרמה לנו לרגע להרגיש לא בנוח עם זה שכל מה שאנחנו מאחלים לאקס שלנו זה שיפול לו פסנתר על הראש. אוקיי, הרגע חלף.
6 צפייה בגלריה
אלי וונג ביל היידר
אלי וונג ביל היידר
אנחנו נמסים פה. אלי וונג וביל היידר
(צילום מסך)
ונסיים עם רגע מבאס שהיה גורם לנו לבכות לכרית או להתפלל לאלוהי הביטוח: מגישת הטלוויזיה קלטי נייט פנתה לעוקביה המפורסמים בטיקטוק וביקשה מהם עזרה באיתור היהלום העצום שנפל לה מהטבעת. "היי לכולם, זה מצב חירום זה גלובוס הזהב", אמרה. "אם אתה מפורסם ואתה נתקל ביהלום ארבעה קראט על השטיח האדום בבקשה תחזיר לי אותו כי הוא נעלם - והוא אמיתי". תגידו שאנחנו רואים שחורות - אבל במקומה של קלטי לא היינו מפתחים ציפיות.
טקס גלובוס הזהב הערוך והמתורגם ישודר היום (ב') בשעה 21:00, ב-yes.