4 צפייה בגלריה
נעמי ווטס
נעמי ווטס
פתיחות וכנות. נעמי ווטס
(צילום: Gettyimages)
תמיד מרענן לשמוע כוכבים שמשתמשים בנראות ובכוח שלהם כדי להציף נושאים חשובים אך פחות מדוברים ושנחשבים לעיתים למביכים. לאחרונה שיתפה השחקנית נעמי ווטס (54) שהיא החלה לחוות את תסמיני גיל המעבר כשהייתה בת 36 בלבד ודיברה על ההתמודדות עם השלב הזה בחייה שהגיע מוקדם בהרבה מהצפוי. מאז היא מנסה לנרמל את הנושא שמשפיע על כל כך הרבה נשים אבל לא זוכה להרבה התייחסות.
בשבוע שעבר התארחה הכוכבת באירוע בלונג איילנד שבניו יורק, ולקחה חלק בדיון שכותרתו היה: "משחררים את האינטימיות: למצוא את התשוקה באמצע החיים". בניגוד למה שנהוג לחשוב על נשים בגילה, ווטס, שהתחתנה בחודש יוני האחרון עם בן זוגה מזה שש שנים, השחקן בילי קרודופ, סיפרה שהיא מרגישה שחיי המין שלה נמצאים כרגע בשיאם.
"שמענו הערב על כך שזה מסובך, לשמור על הסקס ועל החשק המיני, אבל יש אנשים שאצלם קורה בדיוק ההפך", אמרה במהלך השיחה. "אני חושבת שפעם, בעבר הרחוק, כשדיברו על איך נשים חוו את גיל המעבר, הן נחשבו לנימפומניות, שהיינו זקנות שרצו יותר מדי סקס. באופן אישי, אני חושבת שסקס הופך למהנה יותר ככל שמתבגרים, כשכבר אין את החשש להביא ילדים לעולם. איך אומרים, 'סגורים לעסקים, פתוחים להנאה!' יש תחושה של 'אני עושה את זה למעני'. את יותר בטוחה בעצמך, מנוסה יותר, חכמה יותר ולא מרגישה צורך להחשיך את החדר".
היא הוסיפה: "אני חושבת שזה דורש ניסיון ולגדול לתוך עצמך ולהבין מה את אוהבת. זה היתרון שבלהיות בשלב הזה של החיים, ולכן אני חושבת שיש הרבה נשים חרמניות בגיל הזה". כשנשאלה מה התנוחות החביבות עליה, היא השיבה בחיוך: "להיות למעלה, למטה. כרגע, אני לא בררנית מדי".
4 צפייה בגלריה
נעמי ווטס
נעמי ווטס
"לא בררנית מדי"
(צילום: Gettyimages)
כאמור, ווטס היא נשואה טרייה וסיפרה לקהל: "התחתנתי לא מזמן וכנראה שאני בשלב של 'ירח הדבש', אז אולי זה נראה שקל לי להגיד את זה - אבל אני באמת חושבת שתקשורת היא המפתח. כלומר, לא משנה מה אתם עוברים, אם אתם יכולים לדבר עם בני הזוג, להיות ישרים ולנהל איתם שיחה אמיתית מבלי להיות נבוכים, ורוב הזמן, אם הם אנשים טובים הם יבינו אתכם. וזה לוהט, זה ממש לוהט כשאתם יכולים להיות כנים, לעבור את השלב המביך ולהתחיל להנות".
ווטס וקרודופ התחילו לצאת בשנת 2017 אחרי ששיחקו ביחד בסדרה "צוענייה", והכוכבת סיפרה לקהל: "זה קצת אישי אבל בתחילת מערכת היחסים שלנו הייתי עם מדבקת אסטרוגן וחששתי מכך שבן הזוג החדש שלי יראה את זה. התייעצתי עם הרופא שלי והוא אמר לי 'לכי לחנות לחומרי בניין ותקני שם שמן של רכבים כדי להסיר אותה', כי היא מאוד דביקה ולוקח ימים, זה נראה כמו חור של כדור".
ווטס המשיכה וסיפרה על הפעם הראשונה שלהם ביחד: "נכנסתי לשירותים לפני שעמדנו להתחיל וניסיתי לקרצף את האזור כדי שזה יירד, ובן הזוג המדהים שלי שאל אם אני בסדר. ברגע שהכנסתי כנות לתוך החדר, למרות שזה היה מביך וקשה עבורי, כי מאוד התביישתי לגבי זה, הוא ידע איך להתנהג, הוא ידע לקרוא את הסימנים, הוא היה רגיש במאה אחוז ואני יכולה להגיד בוודאות שהיה לנו סקס די מדהים באותו לילה".
4 צפייה בגלריה
נעמי ווטס בילי קרודופ
נעמי ווטס בילי קרודופ
"תקשורת היא המפתח"
(צילום: Frazer Harrison/GettyImages)
ההתמודדות האישית והמוקדמת של ווטס עם גיל המעבר הביאה אותה להשיק את Stripes - ליין של מוצרי יופי וטיפוח שנועדו לתמוך ולהקל על נשים שחוות גם הן את השלב הזה, ובהם ניתן למצוא תכשירים לשיער, שמנים לגוף ומסיכות לפנים שעשויים מחומרים, שלפי תיאוריהם הרשמיים לפחות, מעניקים לחות ומחזקים את העור.
עוד אמרה: "חצי מהאוכלוסיה תתמודד עם זה והחצי השני יושפע מזה בעקיפין. העניין הוא שזה לא משפיע על כולן באותה צורה, כל אחד מתמודדת עם זה בדרך אחרת. אבל נראה שהדלת נפתחה, כולן מוכנות לצרוח ולצעוק על זה, וזה משמח. אני חושבת שאנחנו יכולות להרגיש טוב לגבי הדור הבא וזה משהו שצריך להתחיל כבר בחינוך המיני. זו הגרסה הבוגרת של גיל ההתבגרות. הסיפור מתחיל בהתחלה, ויש אמצע ואז יש את הצד האחר אבל זה עדיין לא הסוף".
4 צפייה בגלריה
נעמי ווטס בילי קרודופ
נעמי ווטס בילי קרודופ
נעמי ווטס ובילי קרודופ
(צילום: אינסטגרם)