5 צפייה בגלריה
ריי ג'יי
ריי ג'יי
מאיים בתביעה. ריי ג'יי
(צילום: Gettyimages)
הזמר האמריקני ריי ג'יי, המוכר בעיקר בזכות השתתפותו בקלטת הסקס עם האקסית קים קרדשיאן, מאיים לתבוע את כוכבת הריאליטי לאחר שהאחרונה רמזה כי הזמר תקף אותה מינית.
ריי ג'יי, ששוחח עם TMZ Sunday, אמר שהוא שוקל לתבוע את קרדשיאן על לשון הרע לאחר שרמזה באחד מפרקי הריאליטי של "משפחת קרדשיאן" ברשת הולו כי תקף אותה מינית בזמן שישנה וטענה כי הוא תכנן לחדור לפי הטבעת שלה עם צעצוע מין. "זה שקר שערורייתי", מחה.
על פי הדיווחים ריי ג'יי, או בשמו האמיתי והמלא - וויליאם ריי נורווד ג'וניור, כועס על כך שקרדשיאן העלתה את הרעיון שיכולה להיות קלטת סקס נוספת הכוללת את האופציה שהוא הטריד אותה מתוך שינה. עוד הוסיפה קרדשיאן כי זה היה "לא חוקי לחלוטין" וביקשה מהצוות המשפטי שלה להפחיד אותו.
בעבר דווח כי ריי ג'יי טוען כי קיימת קלטת סקס שנייה שצולמה בסנטה ברברה. עוד הוסיף כי אמה של קים, קריס ג'נר, צפתה בשתי הקלטות והחליטה להדליף את הראשונה, שצולמה באתר הנופש בקאבו שבמקסיקו. ג'נר מצידה הכחישה כל מעורבות בפרסום הקלטת, שהעלתה את משפחת קרדשיאן לכותרות ולבסוף הובילה את המשפחה להצלחה המסחררת שלה בריאליטי.
5 צפייה בגלריה
ריי ג'יי קים קרדשיאן
ריי ג'יי קים קרדשיאן
פעם, כשקלטות סקס היו באופנה. קים וריי ג'יי
(צילום: Gettyimages)
כידוע בנות משפחת קרדשיאן אוהבות לספק הוכחות. תחילה הייתה זו קים שהחליטה לחשוף את העוקבים שלה לצילומי רנטגן שהוכיחו כי מעולם לא הכניסה שתלים לישבן שלה (אך מומחים טוענים כי זה לא פוסל את העובדה שכנראה הזריקה לתוכו שומן - כזה ששאבה מאיברים אחרים בגופה, למשל המותניים), וכעת זו אמה, שעברה בדיקת פוליגרף במהלך התוכנית The Late Late Show ביום חמישי האחרון. בבדיקת הפוליגרף של ג'נר יצא שהיא דוברת אמת ושהיא אכן לא הייתה זו שפרסמה את הקלטת.
ביום שבת האחרון שיתף הזמר את עוקביו באינסטגרם בכך שהוא שוקל לתבוע את קים ואמה בגין לשון הרע, והצהיר: "הזדיינת עם האדם הלא נכון". בנוסף פרסם ריי ג'יי סדרת התכתבויות עם קים בה נכתב: "את יודעת מה עשינו. אמא שלך שלטה בכל עסקת הקלטת הזו יחד עם ג'ו פרנסיס (מנכ"ל Vivid; ע.ח) וסטיב הירש, זה היה הרעיון שלה להדליף את הקלטת. כל מה שאני עשיתי היה להסכים".
עוד נכתב בהודעות, שהוחלפו בין השניים באפריל: "עכשיו את רוצה לגרום לזה להיראות כאילו אני עושה את זה שוב, בלי שליטתך. כל הדמעות המזויפות האלה. המעריצים שלך סומכים עלייך שתהיי כנה אבל הכל מזויף עבור המצלמות. את מנסה להרוס אותי, למרות שאת יודעת שאני רק הייתי שחקן בתוך זה. תפסיקי להאמין לשקרים שלך ותגידי לעולם את האמת כי לקחת את זה רחוק מדי. מישהו צריך להסביר לי את כל ההצגה שאת עושה אחרת לא תהיה לי ברירה אלא להגן על המותג שלי ולחשוף הכל".
5 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן קריס ג'נר
קים קרדשיאן קריס ג'נר
הכל היה מתוכנן? קים קרדשיאן וקריס ג'נר
(צילום: Gettyimages)
קרדשיאן מצידה טענה כי לא אמרה עליו ולו דבר אחד במהלך הפרק, שתיאר את הקלטת החדשה שלכאורה עשויה לדלוף על ידי המנהל של ריי. "התוכנית צולמה בזמן אמת, כשביליתי עם עורכי הדין שלי אחרי שהמנהל שלך איים לשחרר עוד קלטת שלא קיימת והבן שלי, שהיה אז בן חמש, ראה פרסומת עם אימוג'י של פני הבכי שלי שדיברה על 'קלטת הסקס החדשה של קים'. זה היה מרגיז מאוד להתמודד עם זה ואני בטוחה שאתה יכול להבין את ההרגשה".
כוכבת הריאליטי הוסיפה: "שנינו הורים לילדים צעירים ועם קריירות, ואני בטוחה שאתה רוצה להמשיך בחייך בדיוק כמוני, אבל המנהל שלך הוא האדם שהעלה את הנושא משום מקום ויש לי את הזכות לשתף איך זה השפיע עליי. בפרק שישודר בשבוע הבא יראו את קניה מביא לי את המחשב ואומר שחזר ממך - מה שמוכיח שנתת לו את זה. אז תודה שעשית את זה ובדיוק דיברתי עם הצוות שלי, אנחנו נוציא הבהרה שזו הייתה בדיחה ושמעולם לא היית נותן לזה לקרות. אני מקווה שזה יעזור ואני גם מצטערת".
5 צפייה בגלריה
מט גאלה
מט גאלה
מנסה לכפר?
(צילום: Gettyimage)
לטובת מי שלא עקב, נזכיר כי קלטת הסקס הראשונה והמדוברת צולמה ב-2002 והופצה ב-2007. תוכנית הריאליטי של קים ומשפחתה "משפחת קרדשיאן", עלתה לאוויר זמן קצר לאחר מכן והפכה את בני המשפחה לכוכבים גדולים, מעמד שעליו הם שומרים עד היום.
בחודש ינואר האחרון הנושא חזר לכותרות ומי שהחזיר אותו לשם הוא לא אחר מאשר בעלה לשעבר, קניה ווסט. בריאיון לתוכנית Hollywood Unlocked סיפר הראפר שלאחרונה התברר שלריי ג'יי יש חלק נוסף של אותו סרט ידוע לשמצה. ווסט אמר שיצא מגדרו על מנת להשיבו לקרדשיאן: "נסעתי ולקחתי את המחשב מריי ג'יי באותו הלילה. פגשתי אותו בשדה התעופה, חזרתי בטיסת לילה ונתתי לה אותו ב-8 בבוקר".
ווסט סיפר שקרדשיאן כל כך חששה ממה שהמחשב מכיל, עד שפרצה בבכי של הקלה כשהשיב לה אותו: "היא בכתה כשראתה את זה, ואתה יודע למה? בגלל שזה מייצג את הדרך שבה היא נוצלה כל כך הרבה. זה מייצג את זה שאנשים לא אהבו אותה ורק ראו בה סחורה".
נציגיה של קרדשיאן אישרו בזמנו לחדשות E! שאכן הגיעו לידיה חומרים מצולמים מאותה התקופה, אך הבהירו שלא היה בהם שום דבר מיני: "מדובר רק בתיעוד של הטיסה שלהם למקסיקו והבילוי שלהם במועדון ובמסעדה באותו טיול. קים משוכנעת שלא קיימת קלטת נוספת, ואחרי 20 שנה – היא באמת הייתה רוצה להתקדם הלאה מהסיפור ההוא ולהתמקד בדברים החיוביים שבהם היא עוסקת כאם, יזמית ולוחמת צדק". לא נשקר, אנחנו קצת במתח לראות לאן זה יתפתח.
5 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן קניה ווסט
קים קרדשיאן קניה ווסט
כרגיל, העיר את השדים. קניה ווסט וקרדשיאן
(צילום: Gettyimages)