מליסה מקארתי היא האישה היפה בעולם – כך הכריז מגזין People. העיתון הוציא השבוע את גיליון ה-Beautiful השנתי שלו, שבו הוא בוחר – הבנתם נכון - את הכוכבות היפות ביותר של השנה, והפעם מקארתי בת ה-52 קיבלה את הכבוד להתנוסס על השער המיוחד.
"שאלתי 'אתם בטוחים שהתקשרתם לאדם הנכון?'", סיפרה הכוכבת על תגובתה כשהודיעו לה שנבחרה. "זה החמיא לי מאוד, הרגשתי שזה שולח מסר מאוד נחמד לאישה בת ה-20 שהייתי, ואולי גם לאנשים אחרים", אמרה והוסיפה: "זה אומר משהו על האופן שבו אנחנו מגדירים מחדש את מה שיכול להיות יפה, חזק או כל דבר אחר. כי אני חושבת שהכול קשור אחד בשני".
מקארתי סיפרה שבצעירותה ניסתה להשתלב ולהיות כמו כל הבנות האחרות בתיכון, אבל בשלב מסוים הבינה שהיא לא מעוניינת בזה: "בשנים הראשונות כולן הרגישו שהן צריכות להתלבש אותו הדבר, אף אחת לא רצתה לבלוט. אבל אחרי זה אמרתי לעצמי 'אני חושבת שמשעמם לי'. ואז הגיע שלב המוהוק והשיער הכחול. נראיתי כמו פנקיסטית או ילדה גותית אבל הייתי גרועה בזה, כי אולי נראיתי לאחרים כאילו שאני עומדת ללכת מכות אבל אז הייתי מתקרבת ושואלת 'היי, איך קוראים לך?'. זה היה מוזר, כי הייתי הולכת ברחוב וזו הייתה הפעם הראשונה שאנשים צחקו עליי או אמרו עליי דברים רעים. גם מבוגרים. חשבתי לעצמי 'אתם לא מכירים אותי, לא עשיתי לכם כלום'. הבנתי אז כמה שיפוטיים אנשים יכולים להיות. למזלי, במקום להתכנס בתוך עצמי זה גרם לי לרצות להתקרב לאנשים מוחצנים יותר, כי הבנתי שזה הרבה יותר כיף".
יחד עם זאת, לקח לא מעט זמן עד שהרגישה לגמרי בנח עם עצמה והפסיקה להתייחס למה שאחרים אומרים: "מתישהו בשנות ה-30 שלי הבנתי שאני אוהבת את מי שאני. ואם למישהו לא טוב עם זה, זה בסדר. הבנתי שלא כולם יאהבו אותך, וזה משהו שצריך ללמוד בדרך הקשה – אבל זה שיעור טוב לחיים, תהיו עצמכם כל עוד אתם לא פוגעים באחרים. זה כלל פשוט: תהיו נחמדים. לא צריך לחשוב בצורה דומה לאחרים, זה בסדר להיות סקרן או לא להבין למה אחרים מתנהגים בצורה כזו או אחרת. כלומר, זו לא המהות של האהבה? לאהוב אחרים משמעו להפיץ עוד אהבה בעולם וזה אף פעם לא דבר שלילי".
מקארתי נשואה מזה 18 שנים לשחקן והבמאי בן פלקון ולשניים יש שתי בנות, ויוויאן (15) וג'ורג'ט (13). היא מספרת שכשבישרה לבעלה על הבחירה בה בתור היפה ביותר, הוא אמר בפשטות: "טוב, אני חושב ככה גם". מקארתי נותנת לבעלה קרדיט על שעזר לה להיות בטוחה במי שהיא: "בגלל שהוא תמיד כל כך אוהב וחביב. וגם מצחיק והאיש הכי מוזר שאני מכירה".
מקארתי התפרסמה בזכות תפקידה בסדרה "בנות גילמור", ששודרה במשך שבע עונות בשנים 2000-2007. לאחר מכן היא כיכבה גם בסדרה "מייק ומולי" (וזכתה על כך בפרס האמי) והפכה לכוכבת קולנוע בזכות תפקידיה בסרטים כמו "מסיבת רווקות", "חשבון משותף", "מכסחות השדים", "עצבניות אש" ו"מרגלת". היא הייתה מועמדת פעמיים לאוסקר, על "מסיבת רווקות" והסרט "האם אי פעם תסלחי לי?" שבו עשתה תפקיד דרמטי לא אופייני.
בימים אלו היא מככבת לצד בעלה בסדרה "אידיוט המחמד של אלוהים" (נטפליקס) והחל מסוף חודש מאי נוכל לראות אותה בתפקיד מסקרן במיוחד: אורסולה, בגרסת הלייב אקשן של "בת הים הקטנה", בו היא מככבת לצד האלי ביילי שמגלמת את אריאל.
2 צפייה בגלריה
מליסה מקארתי
מליסה מקארתי
מסוקי ב"בנות גילמור" לאורסולה ב"בת הים הקטנה"
(צילום: AP)
מלבד מקארתי, נבחרו לככב במגזין כוכבות נוספות, ביניהן ליזו, פינק, ריהאנה, אלי וונג, ג'ניפר לופז, אוליביה רודריגו, דולי פרטון, מייגן טריינור, לינדזי לוהן, סלינה גומז, ויקטוריה בקהאם, טיילור סוויפט, ריילי קיאו, פלורנס פיו, מרגו רובי, אליזבת בנקס ומישל יאו.
המגזין החל את מסורת בחירת הכוכבים היפים ביותר בשנת 1990, אז נבחרה מישל פייפר לתואר. בשנים שלאחר מכן נבחרו בין היתר ג'ודי פוסטר, סינדי קרופורד, מג ראיין, קורטני קוקס, ביונסה, ניקול קידמן, האלי ברי, אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר לופז, לופיטה ניונגו, סנדרה בולוק והלן מירן שנבחרה בשנה שעברה. לאורך השנים 3 גברים בלבד נבחרו לככב על השער המיוחד: מל גיבסון, טום קרוז וליאונרדו דיקפריו, שלושתם בסוף שנות ה-90. מלבדם רק נשים זכו לכבוד.
שיאנית השערים אגב, היא ג'וליה רוברטס שנבחרה לתואר חמש פעמים, ואחריה ג'ניפר אניסטון וקייט הדסון, שנבחרו פעמיים כל אחת.
2 צפייה בגלריה
מליסה מקארתי
מליסה מקארתי
מליסה מקארתי
(צילום: AP)