שלוש שנים אחרי שהחיו מחדש את הרומן היפה שלהם מתחילת שנות ה-2000, ושנתיים בלבד אחרי שנישאו - בן אפלק וג'ניפר לופז על סף גירושים.
הכתובת הייתה (ועדיין) על הקיר ואתרי הרכילות בעולם נערכים היטב ליום שבו יודיעו השניים על הפרידה. ממש כמו המתקפה על ישראל - כולנו יודעים שזה הולך להגיע, השאלה היא רק מתי.
כעת, רגע לפני שמסמכי הגירושים ייחתמו סופית, מקורבים לזוג המכונה "בניפר" מספרים מה הוביל למשבר ששובר לכולנו את הלב.
5 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
ייקח לנו זמן להתאושש מזה. בן וג'ן
(צילום: Monica Schipper/Getty Images)
לפני כשנה השיקה לופז את delola - מותג אלכוהול שאותו היא מפרסמת בכל הכוח ברשתות החברתיות. "הקש ששבר את גב הגמל היה מותג האלכוהול שג'ניפר מקדמת", סיפר מקורב לאפלק. "אחרי הכול, במשך שנים רבות הוא נאבק בהתמכרותו".
מקורבים לשחקן מספרים כי לאחר השקת המותג השחקן היה הרוס. "מה שפגע בו יותר מהכול היה שהמוטיבציה של ג'ניפר הייתה כלכלית בלבד. כל מה שעניין אותה זה מזומנים - והרבה מהם", סיפר החבר ל"דיילי מייל".
זה הזמן לעצור ולהזכיר כי מאז שנת 2001 אפלק מתמודד עם התמכרות לאלכוהול והתאשפז מספר פעמים במוסדות גמילה. לופז לא נתנה לחולשה של אפלק לעצור בעדה, ומוקדם יותר השבוע אפילו צולמה כשהיא מתרווחת על מיטת שיזוף - מוקפת במשקאות החדשים. אם זה לא מספיק, היא הוסיפה וסיפרה לעיתונאים שהיא "אוהבת לשתות כדי להירגע ולהשתחרר", זאת בזמן שאפלק, כאמור, נושך שפתיים.
"בן נאלץ להילחם בכל הכוח כדי לבנות את חייו מחדש אחרי שנגמל מאלכוהול. ג'ניפר ידעה שהוא איבד הכול, כולל את אהבת משפחתו, בגלל השתייה - ובכל זאת בחרה להשיק ליין אלכוהולי משלה תמורת כסף - כאילו אין לה מספיק".
ג'ניפר לופז מקדמת את מותג האלכוהול delola
לא רק אלכוהול הוביל למשבר: מקורבים לאפלק מספרים שכל מה שעניין את לופז זה כסף ועושר. הבעיות ביניהם החלו כבר בשנה שעברה, באפריל 2023, אז הרגיש אפלק שלופז דואגת לקריירה שלה יותר ממה שהיא דואגת לו. "הרצון של בן לחיים פרטיים לעומת רצונה של ג'ניפר לחשיפה בלתי נגמרת הובילו לבעיות", אישר מקורב.
אפלק אומנם עשה מאמצים ואף הגיע איתה לשטיחים אדומים למרות שלא רצה בכך, אבל בשלב מסוים זה הפך לבלתי אפשרי עבורו. "ג'ניפר גרמה לו להאמין שהיא בדיוק כפי שהייתה כשהם רק התאהבו לראשונה אבל זה לא היה נכון. הוא לא אהב את השטיחים האדומים, הוא לא אהב את כל הפרסום אבל הוא עשה את זה בשבילה. בסופו של דבר האובססיה שלה לתהילה הפכה ליותר מדי עבורו. היא שיתפה את כל חייה עם העולם כולו עד שבן הרגיש שלא נותר ממנה שום דבר פרטי עבורו".
החבר הוסיף, וסיכם: "זו לא הייתה רק עבודה עבורה אלא דרך חיים והיא לא הייתה מסוגלת לוותר על זה. ג'ניפר בחרה בתהילה על פניו של בן, בדיוק כפי שעשתה בנישואי העבר שלה".
5 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
"בחרה בתהילה במקום בבן"
(צילום: Monica Schipper/Getty Images)
משבר נוסף שבניפר חוו בדרך היה סביב הסרט הדוקומנטרי של לופז, This Is Me... Now: A Love Story, שבן התנגד לקחת בו חלק. "הוא לא רצה שהיא תעשה את זה בכלל אבל היא ביקשה ממנו להשתתף ולהשקיע בפרויקט שהוא לא רצה להיות חלק ממנו".
"הזויה", "מנותקת" ו"מוזרה" הם רק חלק קטן מהכינויים שהודבקו ללופז אחרי שהסרט התיעודי עליה ועל אפלק עלה לאוויר - והשחקן ההוליוודי היה מרוצה מכך שהסרט לא הצליח. "הוא שמח שזה היה פלופ. בסופו של דבר הסרט הזה הרס להם את הנישואים".
באחת הסצנות בסרט, לופז מציגה בפני המצלמה ספר ומסבירה שבן נתן לה אותו בחג המולד הראשון שלהם ביחד ושיש בו את כל המיילים והמכתבים שהם כתבו אחד לשנייה מתחילת שנות ה-2000 ועד היום.
"בן לא רצה שיספרו את סיפור האהבה שלהם. הוא ראה אותה מניחה את כל מכתבי האהבה שלהם על השולחן כדי שאחרים יוכלו לצפות ולקרוא וזה הכעיס אותו מאוד. היא שמה את התהילה מעל האהבה", הסביר המקורב. "הוא ביקש ממנה לא לעשות את הסרט הזה כי הוא רצה לשמור את הדברים האלה פרטיים, ביניהם. אבל היא עשתה את זה בכל זאת. הוא ביקש ממנה לקחת צעד אחורה משטיחים אדומים - והיא לא הקשיבה. היא גררה אותו תמיד בכל מקרה. זה אף פעם לא קשור לבן - הכול תמיד היה סביבה".
5 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
"זה אף פעם לא עסק בבן - הכל תמיד היה סביבה"
(צילום: Frazer Harrison/Getty Images)
בחודש יוני האחרון דווח שאפלק ולופז מוכרים את ביתם המשותף שבבוורלי הילס שמוערך ב-65 מיליון דולר. כעת מספרים החברים של בן שהוא לא רצה את הבית הזה מלכתחילה. "קניית הבית העצום הזה היה דגל אדום ענק", סיפר חבר של השחקן. "המחיר שלו היה יקר בצורה מגוחכת ובן מעולם לא הרגיש בו בבית. ג'ניפר לא רצתה בית שהם יזדקנו בו ביחד - היא רצתה מבנה ענק שיעלה יותר מכל בית אחר כדי שהיא תוכל להשוויץ בעושרה ובנישואים שלה. היא חשבה שזה ישמח את כולם אבל זה לא - הם רבו על זה בלי סוף".
הבית אכן לא הצליח להביא ללופז את התהילה שחלמה עליה ולצד השמועות על המשבר הזוגי האלבום החדש שלה נכשל במצעדים וכישלון הסרט התיעודי היה עוד מהלומה קשה עבורה. "היא איבדה את הפופולריות שלה. פחות אנשים התעניינו בה, הכרטיסים לסיבוב ההופעות שלה לא נמכרו והיא הוציאה את כל העצבים שלה על בן. היא אמרה לו שהיא מתחילה לדעוך והוא אמר לה שזו אשמתה כי היא נחשפה יתר על המידה".
מקורבים לשניים מספרים כי לופז חשבה שהאלבום החדש שלה, שמספר את סיפר האהבה שלה ושל בן, היה טוב - אבל בן חשב אחרת.
"ג'ניפר יודעת שהיא הרסה הכול. היא התנצלה שוב ושוב אבל זה היה מאוחר מדי", אמרה חברה של השניים. "בן ניסה במשך כמה שבועות. הוא אפילו המשיך לענוד את טבעת הנישואים מכיוון שהיא ביקשה ממנו - אבל הוא סיים את הקשר הזה. הוא מצא בית משלו והגיע הזמן ששניהם ימשיכו הלאה".
לגבי חמשת ילדיהם - שלושה של בן ושניים של לופז, לחמישה חשוב לשמור על קשר - לא משנה מה יעלה בגורל היחסים של בן וג'ן. "זה קשה לילדים אבל בסופו של דבר הם כולם בוגרים ומספיק מבוגרים כדי לראות שהזוגיות של ההורים שלהם נכשלה - אבל הם יוכלו להמשיך להישאר קרובים ולשמור על קשר".
5 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
אז לא לבנות על קאמבק?
(צילום: Kevin Winter/Getty Images)
מוקדם יותר השבוע חזרה לופז לביתה אחרי חופשה ארוכה ומפנקת בהמפטונס, ומקורביה מספרים שהיא זועמת על אפלק: "הוא השפיל אתה", הכריזו. "הוא זה שרצה שהם יחזרו להיות ביחד, ואז השפיל אותה בגלל שהיא חגגה את העובדה שהוא אהבת חייה".
לופז, כך מספרים המקורבים, מוטרדת בעיקר מכך שמעורבים בסיפור חמישה ילדים. "היא תכננה למזג את המשפחות שלהם. היא לא מקבלת את זה שזה נגמר".
5 צפייה בגלריה
מרגישה מושפלת. לופז
מרגישה מושפלת. לופז
מרגישה מושפלת. לופז
(צילום: Backgrid)