3 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר מלאני המריק
מיק ג'אגר מלאני המריק
שיהיה במזל. מיק ג'אגר ומלאני האמריק
(צילום: Johns PKI / SplashNews)
מיק ג'אגר (79) ובת זוגו בתשע השנים האחרונות, רקדנית הבלט מלאני האמריק (36), מאורסים - כך טוענים אתרים מעבר לים, וטבעת היהלום הענקית המונחת על הקמיצה של האמריק בהחלט מאמתת זאת.
בחודש שעבר הגיעו השניים יחד לפרמיירה של מופע הבלט "כמו מים לשוקולדה" שנערכה בניו יורק ואנשי התקשורת שהיו במקום התקשו להתעלם מהטבעת העצומה שהאמריק ענדה. רקדנית הבלט עצמה נוהגת לצחקק בכל פעם כשהיא נשאלת אם הטבעת מסמלת על אירוסים, וטוענת כי מדובר ב"טבעת הבטחה", מקורות יודע דבר מספרים אחרת. "מלאני הייתה בתיאטרון הבלט האמריקני וסיפרה לחבריה שהיא מאורסת למיק", סיפר מקורב ל"מירור". "היה לה ברור שמדובר בטבעת אירוסים וגם המשפחה שלה יודעת שהם מאורסים וכולם מאוד מתרגשים".
אותו מקורב רכלן מיהר להוסיף כי "אין לזוג תוכניות להתחתן כרגע, אבל עבור מלאני המשמעות להיות מאורסת - זה אומר המון". נכון לכתיבת שורות אלה ג'אגר או האמריק לא אישרו את הבשורה.
3 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר מלאני המריק
מיק ג'אגר מלאני המריק
נא להתמקד בטבעת
(צילום: Johns PKI / SplashNews)
מיק ומלאני נפגשנו בשנת 2014 במהלך הופעה בטוקיו. שנתיים לאחר מכן הביאו לעולם את בנם המשותף דוורו. לג'אגר עצמו יש שמונה ילדים מחמש שנים שונות. את בתו הבכורה הביא לעולם יחד עם הזמרת מרשה האנט, אך השניים לא נישאו מעולם.
במאי 1971 נישא ג'אגר לאשתו הראשונה (והאחרונה, יש לציין. הוא מעולם לא נישא שוב באופן רשמי) ביאנקה מורנה דה מאסיאס והשניים הביאו לעולם את בתם המשותפת ג'ייד שינה. הפרידה לא איחרה לבוא ושבע שנים לאחר מכן הם התגרשו.
עוד בזמן הליך הגירושים מאשתו הראשונה, ג'אגר החל לצאת עם ג'רי הול. השניים ערכו טקס נישואים פרטי אך לא רשמי בנובמבר 1990 והביאו לעולם ארבעה ילדים - אליזבת 'ליזי' סקרלט ג'אגר, ג'יימס לירוי אוגוסטין ג'אגר, ג'ורג'יה מיי איישה ג'אגר וגבריאל לוק ביורגארד ג'אגר. בזמן שג'אגר היה במערכת יחסים עם הול - הוא ניהל רומן עם הזמרת/דוגמנית קרלה ברוני, שלימים הפכה להיות הגברת הראשונה של צרפת ונישאה לניקולא סרקוזי.
נמשיך: מערכת היחסים עם הול הסתיימה לאחר שזו גילתה על שהזמר ניהל רומן גם עם הדוגמנית הברזילאית לוצ'יאנה חימנז, שילדה את ילדו השביעי במספר, לוקאס מוריס מורד ג'אגר. ביולי 2016 פורסם כי סולן להקת "רולינג סטון" מצפה לילד שמיני, הפעם עם רקדנית הבלט האמריק, שהביאה לעולם את בנם המשותף.
3 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר מלאני המריק
מיק ג'אגר מלאני המריק
אז לא תהיה חתונה?
(צילום: Johns PKI / SplashNews)