חדשות מעודדות מעבר לים: קניה ווסט (47) ואשתו ביאנקה סנסורי (29) בדרך לגירושים, כך דיווח אמש (ב') אתר הרכילות TMZ.
מקורבים לווסט סיפרו לאתר: "קניה וביאנקה נפרדו כבר לפני כמה שבועות, וסנסורי אף נסעה לבקר את משפחתה באוסטרליה", אך לא הוסיפו מה היה הגורם לפרידה או מי מהשניים יזם אותה.
מקורב נוסף סיפר ש"קניה מתכנן לעבור להתגורר בטוקיו ולהתגרש מביאנקה". דבריו של המקורב מתחברים לכך שווסט הירבה לשהות שם לאחרונה - בלי ביאנקה לצידו. סביר להניח שקים קרדשיאן לא תתנגד למעבר של בעלה לשעבר הרחק ממנה ומהילדים.
2 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי קניה ווסט
ביאנקה סנסורי קניה ווסט
לא נשקר, אנחנו מאושרים בשביל ביאנקה. קניה ווסט וביאנקה סנסורי
(צילום: Alessandro Levati/Getty Images for Marni Srl)
נזכיר שווסט וסנסורי נישאו בחשאי בדצמבר 2022. מאז נישואיהם סנסורי הפכה להיות חלק בלתי נפרד מעולמו של ווסט, טיילה איתו בעולם ולרוב עשתה זאת בלבוש מינימלי. הפעמים הבודדות שבהן סנסורי צולמה לצידו של ווסט כשהיא לבושה - היו לרוב כשנפגשה עם ילדיו מנישואיו לקרדשיאן.
לפי הדיווחים, סנסורי ניתקה את הקשר עם משפחתה אחרי שנישאה לווסט, ומקורביה סיפרו לא פעם שהוריה מודאגים ממה שהם רואים במדורי הרכילות: "ליאו, אבא של ביאנקה, רוצה לשבת לשיחה עם קניה ולשאול אותו מה לעזאזל הוא חושב כשהוא מצעיד את ביאנקה עירומה וטראשית כמו פרס", סיפרו ל"דיילי מייל", והוסיפו שליאו מעוניין לשאול את ווסט איך ירגיש אם מישהו יתייחס כך לאחת מבנותיו, נורת' או שיקגו: "הוא יודע שאין סיכוי שקניה יאפשר שמשהו כזה יקרה למישהי מהבנות שלו, אז הוא לא מבין למה הוא עושה את זה לאשתו".
"אם זה לא גרוע מספיק, האיש הזה, שאמור להגן על הבת שלהם, מנתק אותה לחלוטין ממשפחתה", אמרו מקורביה. "ליאו רק רוצה לשבת עם קניה ולהסביר לו שהוא פוגע במשפחתם על ידי כך שהוא הופך את בתם האהובה למישהי שנראית כמו סחורה זולה. אף אדם לא צריך לעודד את האישה שהוא אוהב ללכת ככה ברחוב ולהציג את עצמה הצורה כזו. זו לא אהבה, זו שליטה".
נכון לכתיבת שורות אלה טרם התקבלה תגובה מצידם של ווסט או סנסורי.
2 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי קניה ווסט
ביאנקה סנסורי קניה ווסט
מחכים להודעת הפרידה הרשמית
(צילום: ShotbyNYP / BACKGRID)