המיליארדר רופרט מרדוק בן ה-93 התחתן בסוף השבוע האחרון בפעם החמישית. הכלה המאושרת היא אלנה ז'וקובה בת ה-67, אמה של אספנית האומנות הרוסית-אמריקנית דאשה ז'וקובה, שהיא אשתו לשעבר של האוליגרך הרוסי רומן אברמוביץ'.
על פי הדיווחים, החתונה נערכה ביום שבת האחרון בכרם של מרדוק בבל אייר שבקליפורניה.
2 צפייה בגלריה
רופרט מרדוק
רופרט מרדוק
בעל טרי. רופרט מרדוק
(צילום: Victoria Jones/PA Images via Getty Images)
חתונתו החמישית של מרדוק מגיעה שנה ושלושה חודשים לאחר שאיל התקשורת ביטל את אירוסיו לאן לסלי סמית', איתה החל לצאת זמן קצר לאחר שנפרד סופית מאשתו לשעבר, הדוגמנית ג'רי הול.
לטובת מי שהשם רופרט מרדוק פחות מצלצל לו מוכר - נזכיר כי המיליארדר הוא למעשה ההשראה לסדרת הדרמה המצליחה "היורשים", וגם במקרה שלו - ממש כמו אצל לוגן רוי (בריאן קוקס), ששת ילדיו נלחמים ביניהם על מנת לרשת את האימפריה של אביהם.
לאורך השנים סוקר מרדוק תחת זכוכית מגדלת. הוא כיכב לא פעם בכלי התקשורת, שבמשך שנים ניתחו כל טוויסט והתפתחות במעשיהם של בני המשפחה המפורסמת, לטוב ולרע.
בגיליון האחרון חשף המגזין את הפרטים העסיסיים על הפרידה מאשתו הרביעית, הדוגמנית במיל' ואשתו לשעבר של מיק ג'אגר, ותיאר כמה מושפלת היא הייתה בעקבות הפרידה שכן מרדוק עשה זאת לכאורה באמצעות מייל שבו כתב: "ג'רי, לצערי החלטתי לסיים את הנישואים שלנו. בהחלט היו לנו זמנים טובים ביחד, אבל יש לי הרבה מה לעשות. עורך הדין שלי בניו יורק יצור קשר עם שלך במיידי".
הול סיפרה לחבריה כי מרדוק נתן לה שלושים יום לפנות את האחוזה שלו בקליפורניה ושהיא נאלצה לארוז תחת השגחת מאבטחים. עוד סיפרה כי נאלצה להציג קבלות כדי להוכיח שהדברים שלקחה אכן שלה. במגזין אף פורסם כי על פי הסכם הגירושים נאסר על הול לתת רעיונות חדשים לכותבי "יורשים".
2 צפייה בגלריה
רופרט מרדוק ג'רי הול
רופרט מרדוק ג'רי הול
היו ימים. רופרט עם ג'רי הול
(צילום: Jamie McCarthy/GettyImages)